Kysyin aiemmin onko Outokummussa elämää.
Huomasin vastausten perusteella, ei ole.
Harmittaa vaan kun ennen niin mukava kylä
nuukahtaa näin. Terkkuja etenkin tytölle Palorantaan tai Palopäähän. Olikohan tytön nimi Päivi. On se, en minä sitä unohda. Myös kaikille jotka oli leirillä Kolmikannassa, joskus 80 luvun alussa, Hyvää jatkoa. Oli siellä hauskoja illanviettoja. Ja öitä. Itse olin siellä joskus myös 4H leirivalvojana noihin aikoihin.
Joku säveltäjä on sanonut : Aika entinen ei koskaan tuo palaa. Ikävä kyllä tuo on totta.
onko elämää
3
633
Vastaukset
- Mukavia ihmisiä
Elämää on ja se on hyvää ja mukavaa täällä Outokummussa. Opiskelen täällä ja yllättynyt miten mukavia ja välittömiä ihmiset täällä on. Vaikka olen länsi-suomesta, ja puhun eri murretta, niin aina on mukava keskustellä ihmisten kanssa. Apua annetaan kun vain kehtaa pyytää. Palvelut on kaikki tarpeelliset ja liikunta ja kulttuuriakin on riittävästi. Olen saanut paljon ystäviä Outokumpulaisista nuorista. Hyvä paikka.
- minä_vain88
Sinä joka kerroit, että outokummussa on mukavia ihmisiä, oletko kuinka vanha? Muutan outokumpuun 1.7. ja olisi kiva saada kavereita.
Itse olin kolmikannassa 4 H leirillä seitsemänkymmenta luvulla. Ja oli hauskaa!
On Outokummussa vieläkin elämää. Olen asunut muualla yli kaksikymmentä vuotta mutta käyn Okussa usein. Paljon siellä on kaikkea, kauppoja, tapahtmia, uusittu mahtava uimahalli. Ihmiset on muuttuneet tai muuttaneet ja tilalle tullut uusia joita ei tunne.
Mutta Oku on silti Oku ja aivan mahtava paikka! Sinne on jatkuva ikävä.
Seitkyt luvulla mie olen käynyt Palorannan lavalla tanssimassa!
"Aika entinen ei koskaan enää palaa" niinkuin sanoit mutta aika on kullannut muistot!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971968- 881380
- 1101153
- 761047
- 1201038
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47811
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48761- 33713