onko elämää

ext3

Kysyin aiemmin onko Outokummussa elämää.
Huomasin vastausten perusteella, ei ole.
Harmittaa vaan kun ennen niin mukava kylä
nuukahtaa näin. Terkkuja etenkin tytölle Palorantaan tai Palopäähän. Olikohan tytön nimi Päivi. On se, en minä sitä unohda. Myös kaikille jotka oli leirillä Kolmikannassa, joskus 80 luvun alussa, Hyvää jatkoa. Oli siellä hauskoja illanviettoja. Ja öitä. Itse olin siellä joskus myös 4H leirivalvojana noihin aikoihin.
Joku säveltäjä on sanonut : Aika entinen ei koskaan tuo palaa. Ikävä kyllä tuo on totta.

3

652

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mukavia ihmisiä

Elämää on ja se on hyvää ja mukavaa täällä Outokummussa. Opiskelen täällä ja yllättynyt miten mukavia ja välittömiä ihmiset täällä on. Vaikka olen länsi-suomesta, ja puhun eri murretta, niin aina on mukava keskustellä ihmisten kanssa. Apua annetaan kun vain kehtaa pyytää. Palvelut on kaikki tarpeelliset ja liikunta ja kulttuuriakin on riittävästi. Olen saanut paljon ystäviä Outokumpulaisista nuorista. Hyvä paikka.

• minä_vain88

Sinä joka kerroit, että outokummussa on mukavia ihmisiä, oletko kuinka vanha? Muutan outokumpuun 1.7. ja olisi kiva saada kavereita.

• Itse olin kolmikannassa 4 H leirillä seitsemänkymmenta luvulla. Ja oli hauskaa!

On Outokummussa vieläkin elämää. Olen asunut muualla yli kaksikymmentä vuotta mutta käyn Okussa usein. Paljon siellä on kaikkea, kauppoja, tapahtmia, uusittu mahtava uimahalli. Ihmiset on muuttuneet tai muuttaneet ja tilalle tullut uusia joita ei tunne.

Mutta Oku on silti Oku ja aivan mahtava paikka! Sinne on jatkuva ikävä.

Seitkyt luvulla mie olen käynyt Palorannan lavalla tanssimassa!

"Aika entinen ei koskaan enää palaa" niinkuin sanoit mutta aika on kullannut muistot!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä sanoisit

juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      129
      1313
    2. Mitä hyvää

Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      99
      833
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      640
    4. 50
      567
    5. Koillis motor

Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      11
      481
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      454
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      149
      408
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      387
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      174
      372
    10. Missä näet kaivattuasi?

Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      368
    Aihe