KOIRAN PASKA

Nimetön

On ikävintä mitä keväällä joutuu kokemaan!!
Kevään pitäs olla valosaa aikaa, mut mieli synkeenee kun pitää kävellä pääpainuksissa ettei astu KOIRANPASKAAN!

-KoiranomistajatKeräämäänPaskatPois! -liike perustettava.

16

2281

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • rikotut

      pullot,roskat ym. häiritse kevättäsi yhtään?Niitä näyttäisi olevan enemmän maassa kuin koiranpaskaa.Mokomat pikksielut valittava paskasta joka sentään maatuu.Etkö uskalla pullon rikkojille ja roskaajille räyhätä?

      • koiranpaskanvihaaja

        ...kun koiran omistajat vaihtavat puheenaiheen esim rikottuihin pulloihin,. Niin tulee siinä sekin ongelma tietoon.
        Yrittävät kai ohittaa sen et koirankakkapussia olis kai voinut käyttää. Päättävät sit syytellä muita.
        Tässä pätee se vanha viidakon sanonta:
        Tekemällä toisesta vieläkin huonomman näyttää itse paremmalta.


      • pahaa
        koiranpaskanvihaaja kirjoitti:

        ...kun koiran omistajat vaihtavat puheenaiheen esim rikottuihin pulloihin,. Niin tulee siinä sekin ongelma tietoon.
        Yrittävät kai ohittaa sen et koirankakkapussia olis kai voinut käyttää. Päättävät sit syytellä muita.
        Tässä pätee se vanha viidakon sanonta:
        Tekemällä toisesta vieläkin huonomman näyttää itse paremmalta.

        Paskan kyttääjät on sitten tehnyt?Itelläni on koira ja siivoan kyllä läjät pois,en myöskään riko pulloja tai heitä roskia maahan.


      • w000t
        koiranpaskanvihaaja kirjoitti:

        ...kun koiran omistajat vaihtavat puheenaiheen esim rikottuihin pulloihin,. Niin tulee siinä sekin ongelma tietoon.
        Yrittävät kai ohittaa sen et koirankakkapussia olis kai voinut käyttää. Päättävät sit syytellä muita.
        Tässä pätee se vanha viidakon sanonta:
        Tekemällä toisesta vieläkin huonomman näyttää itse paremmalta.

        paska juttu.w00000000000000000000000000000000000000000000000000000t. i love koiranpaska


      • Älykäs

        . Sotkee itse tupakan tumpeilla ja roskaa muutenkin. Sit vielä rakki paskoo tienoot piloille. Se joka antaa koiransa paskantaa vääriin paikkoihin ja ja jättää keräämättä läjät, sotkee tietysti itsekin. Voi vittu mitä jengii. Yhteiskunnan vihollisia. Ja yleensä aikuisia !!!!! Oksettaa.


    • KOIRA FANI

      MIKSI KOIRAN ULKOILUTTAJIEN TÄYTYY ANTAA KOIRIEN KUSTA OVIEN PIHTIPUOLISIIN ISOT RASVASET AAMU-KUSET TUOKSUU JA KANTAUTUU RAPPUIHIN ISOT LÄTÄKÖT NÄHTY JA KYSYTTY NEUVOA POLIISILTA ANTOIVAT NEUVON ETTÄ ANTAKAA ILMI! USKOKAA JO ON METSIÄ MISSÄ KUSTA "TERVEISET MESSENIUKSEN KADULTA"

    • tum3

      oot ihan oikeessa

    • haist lady gaga

      tykkään
      ku se kaunistaa maisemaa ja niin paskatan koirani joka kerta ihan mihin vaan heheheheheeee

      • Koiranomistaja45

        Joo, sattuipa tänään jännästi kun yritin koiraani paskattaa syrjäisessä metsässä ja vieläpä ojaan. Niin eiköhän sieltä joku tantta porhalla kuin tuli perseen alla silmät pyöreinä marisemaan, että onko sitä rakkia pakko paskattaa YLEISILLE TEILLE?! On muorilla omituiset käsitykset yleisistä teistä. Ja kuulemma lapset sitten sotkeentuu koiran paskaan leikkiessään. MIKSI H*LVETISSÄ lasten pitää leikkiä OJISSA?? Kertokaa minne niillä koirilla on lupa paskoa? Kaatopaikoille? Puihin?

        Ei meinaan mihinkään pieneen kakkapussiin mahdukaan ison koiran paskat, vai sidonko jätesäkin perseeseen?

        Oikeasti ihmiset, ketä ne koiranpaskat jossakin ojissa keskellä metsää häiritsee? Vai kävelettekö keväisin märissä ja kuraisissa ojissa ihan rentouttavan päiväkävelyn aikaan?

        Naurettavaa


      • itte kusen viereen
        Koiranomistaja45 kirjoitti:

        Joo, sattuipa tänään jännästi kun yritin koiraani paskattaa syrjäisessä metsässä ja vieläpä ojaan. Niin eiköhän sieltä joku tantta porhalla kuin tuli perseen alla silmät pyöreinä marisemaan, että onko sitä rakkia pakko paskattaa YLEISILLE TEILLE?! On muorilla omituiset käsitykset yleisistä teistä. Ja kuulemma lapset sitten sotkeentuu koiran paskaan leikkiessään. MIKSI H*LVETISSÄ lasten pitää leikkiä OJISSA?? Kertokaa minne niillä koirilla on lupa paskoa? Kaatopaikoille? Puihin?

        Ei meinaan mihinkään pieneen kakkapussiin mahdukaan ison koiran paskat, vai sidonko jätesäkin perseeseen?

        Oikeasti ihmiset, ketä ne koiranpaskat jossakin ojissa keskellä metsää häiritsee? Vai kävelettekö keväisin märissä ja kuraisissa ojissa ihan rentouttavan päiväkävelyn aikaan?

        Naurettavaa

        päräyttää tuhdit paskat lasten leikkikentälle! MUAHAHA


      • älykäs
        itte kusen viereen kirjoitti:

        päräyttää tuhdit paskat lasten leikkikentälle! MUAHAHA

        Rotikat on vitun rumia. Niiden paska haisee sisälläkin, vaikka sontis leikkikentälle. Tosi rumia rakkeja. Ne haisee paskalle aina. Piste


    • huh huh

      joo sulle sopisi varmaan syöpä tms. ennemmin kuin koiranpaskan kohtaaminen, on sulla kova elämä, voi raukkaa!

    • atlatl

      Onpa tosi isoja paskova koira,jos sen sonnat ei mahdu tavaliseen koirankakkapussiin. Norsuko se on vai mikä?

      En kyllä myöskään tajua sitä joka valittaa ojiin kakkivasta koirastakin.
      Itse en ainakaan päästäisi lapsiani ojiin möyrimään.

      Lumipenkat taas on omiaan pienille lapsille ja siellä en tykkää koiranpaskoista.

      Koira kakkii asemansa mukaan. Jos se kokee olevansa laumanjohtaja,se kakkii ylemmäs kuin muut. Penkaan tai pikkunyppylän päälle.
      Jos taas omistaja on pomo,hän voi määrätä koiransa kakkapaikankin.
      Tämä määritteleekin aika pitkälle sen,kuka hallitsee koiransa,kuka ei.

      Ihmisen on aina oltava laumansa johtaja,koostui se sitten vaikka mistä eläimistä. (tai ihmisistä).


      Tiedä missä mennään ja hallitse laumasi,koostui se mistä eliöistä tahansa.

    • Älykäs

      Täyttä asiaa. Rakit verolle. Hyi helevetti mimmosta paskaa ne työntää. Ihmettelen omistajia kuin ne voi rakastaa paskaa. Ne on kai taideteoksia, ei niitä raaski panna roskiin. Yök ja yööök!

    • Antaa koirien olla

      Oikeastaan en voi ollenkaan ymmärtää , miksi ihmiset ovat niin kiukkuisia koirille. Minun mielestäni koirat ovat korvaamattomia. Aina kun olen pahalla tuulella, menen ja potkaisen koiraa. Jonkun mielestä olen ehkä hiukan julma kun sanon, että on mukavaa tuntea kun jalka uppoaa koiran pehmoiseen ruumiiseen. Mutta se rauhoittaa mielen ja onhan se parempi kuin jos menisin mukiloimaan vaimoani ja lapsiani. Olen varma, että maailma olisi paljon parempi paikka jos, ihmiset käyttäisivät tätä menetelmää. Olisimme ystävällisempiä toisillemme ja voisimme elää onnellisemmassa yhteiskunnassa. Kysynpähän vaan, eikö koko maailma säästyisi monilta sodilta ja onnettomuuksilta, jos maailman mahtimiehetkin silloin tällöin potkaisisivat koiraa.

    • nii-in

      no ne koiran paskat on sentään siel tien varsilla mut kun kissat käy paskomassa jopa terassilla asti...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      252
      18515
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      83
      3175
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      123
      2171
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1860
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      134
      1735
    6. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      272
      1426
    7. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1282
    8. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      83
      1101
    9. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      118
      960
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      232
      959
    Aihe