Millainen on Porvoon uusi nepalilainen ravintola Jokikadulla? Vai onko ihan "höpöhöpöpizzakebabpuolivalmistekioski"?
Millaiset aukioloajat?
Huonosti löytyy paikasta tietoja.
Ruokapaikkoja ei Porvoosta tahdo löytyä. Kaksi koko kaupungissa...muuten hyvä paikka asua.
Millainen on Porvoon uusi nepalilainen?
22
5645
Vastaukset
- millamagia6565
Kevätkumpu 1:ssä on Nepalilainen ravintola. Entisissä Jääpppiksen tiloissa. Kyseisessä ravintolassa tarjoillaan todella hyvää ruokaa ja henkilökunta on ihanan ystävällistä. Suosittelen paikkaa lämpimästi! arkisin auki klo 21:een ja tais olla viikonloppuisin klo 23:een
- mustamyy2
Kiitos tiedosta!
- näin on
hyvää ha riittoisaa oli ruoka.lounas 7,9 ekeä.
- HS kirjoittaa
Onko siis Jääppiksen tiloissa olevan nepalilaisen ravintolan lisäksi myös Jokikadulla nepalilainen/intialainen ravintola?
- kovasti ihmettelevä
HS kirjoittaa kirjoitti:
Onko siis Jääppiksen tiloissa olevan nepalilaisen ravintolan lisäksi myös Jokikadulla nepalilainen/intialainen ravintola?
Siis onko tämä Nepalilainen oikeesti siinä "grilli-kioskissa" tien varressa?
- Nepaalifani
kovasti ihmettelevä kirjoitti:
Siis onko tämä Nepalilainen oikeesti siinä "grilli-kioskissa" tien varressa?
Joo. Siinä oli aikasemmin joku pakistanilainen mesta, joka remppas sen grillisysteemin ihan ravintolaksi istumapaikkoineen. Nyt nää nepaalialaiset peri sen, kun siellä ei käyny kukaan. Hyvät sapuskat kyllä, ei ole mikään pitsaluukku. Tai no, pitsaa sieltä ei edes saa. Vaan nepalilaisia.
- Alice
Uskokaa jo että Porvoosta saa todellakin hyvää Nepalilaista ruokaa! Sijainti ei ehkä ole paras mahdollinen (Kevari 1), mutta silti kannattaa käydä. Take awayna annoksista saa alennusta.
- MrJacce
Erittäin siisti paikka. Hyvä palvelu, isot annokset. Take a way -15%. Yhdestä annoksesta syö kotona kaksi ja kummallekkin reilu annos.
Naanleipä hyvä ja iso!
Ei ole varmaan hirveesti mainostettu, kaverilta kaverille tieto kulkenut...
Toivottavasti pysyy pitempäämkin... - joonashoho
Porvoon keskustas on 1 uusi Nepalilainen Ravintola nimeltä KHUKURI , ( Runeberginkatu 34 D ).
- Suosittelen :)
Olen nyt käynyt Porvoon uudessa nepalilaisessa ravintolassa, Khukurissa, kahdesti syömässä. Paikka on pieni ja ilmapiiri rauhallinen.
Ensimmäisen kerran ruokailtiin illalla ja toisen kerran päivällä lounasaikaan. Molemmilla kerroilla sekä minä että seuralaiseni oltiin tyytyväisiä sekä ruokaan (hyvää, riittävästi); palveluun (ystävällistä); puitteisiin (yksinkertaisen tyylikästä) että hintaan (kohtuullinen).
Lounasruokien hinta oli 8,50 (tai 9,20 jos otti kaksi ruokalajia mixattuna.)
Viikonlopun ruoka maksoi jotain vajaat 15 e - en niin tarkkaan muista kun hyvä viini vei huomion moisista pikkuseikoista :)
Ravintolan osoite on Runeberginkatu 34D, 06100 PORVOO
ja puhelin 040-5482886 tai 040-9124968.
(Em. tiedot sain kassakuitista, muutoin tosiaan hankala löytää tietoja kun www.sivutkaan eivät ole vielä valmiit. Osoite sivuille on www.khukuri.fi.)
Aukioloaikoja en muutoin muista kuin että lounas on klo 11 - 15.- Lounaskokemus
Kävin lounaalla Khukurissa ja paikka oli ainakin hintansa väärti. Ruoka oli hyvää ja vaihtoehtoja riittävästi. Paikan siisteys oli positiivinen yllätys. Suosittelen ainakin kokeilemaan, jos pitää intialaisesta/nepalilaisesta ruuasta.
- Khukur voitti
Ainakin kasvispyörykät-annos oli törkeen hyvää Khukurissa, päihitti Kevarin paikan. Molemmat hyviä. Suosittelen.
- Mr.Big
aika susi mesta,tilasin kuten normaalisti mestan spessuaterian ja kalleimman(24.90),totta kai oletan että erottuu joukosta..jouduin venaamaa 1.5 tuntii et sain sen safkan,eikä erottunu mun mielest ainakaa muista ateroista mitenkää..(meit oli useampi syömässä) tutulle ku tuotii puolentoist tunnin odottelun jälkee safka nii oli viel väärä..ITSE MENEN ENNEMMIN ENSI KERRALLA GOLDEN RAKSIIN SYÖMÄÄN KYMPILLÄ....
- tuomas86
todella hyvä ruoka , minä jaksasin odota jos meit olis useampi syömässä...
- Hyvää ruokaa
tuomas86 kirjoitti:
todella hyvä ruoka , minä jaksasin odota jos meit olis useampi syömässä...
Kerrankin Porvoosta löytyy hyvää syötävää kasvissyöjälle. Ihanaa oli, kiitos!
- mä en mee
Ei Raksissa mitään ruokaa tarjota. Kaikki on ihan p...aa. Oksettaa ajatuskin.
- Himzui
Jos vertailtaan vain Porvoon kahta Nepalilasta, niin Himzui vie voiton. Naan-leipä on ihan ykkönen, palvelu on ystävällistä ja iloista ja annoskoot ovat ok. Kaikki listan ruuat ovat hyviä. Tosin en ole vielä syönny ihan koko Khukurin listaa läpi mutta ei nyt hakkaa Himzuita. Khukuri voittaa ehkä ulkoasullaan. On kyllä aika karu paikka mutta Keverin entinen grillikiska...jaa se tyyli nyt ehkä sopii nepalilaiseen ruokaan.
Joten Himzui saa minulta pisteet. - mustamyy 2
No nyt olen käynyt jo muutaman kerran itsekin syömässä tuolla Kevätkummun nepalilaisessa ja tyytyväinen olen pinaattilampaaseen. Suosittelen.
- naanleipä
Kävimme tänää himchulissa kevarissa ja tilasimme sekä vege että liharuokia..tosi hyviä olivat kaikki.(3 erilaista) soosit olivat hyvä ja selvästi eri makuisia..oli tulista ja ei tulista.. ystävällinen palvelu ja kohtuu hinta(laatuun nähden)..
on kyllä täysivertainen hesan vastaaviin..naan leivät olivat hyviä tuoreita sekä raita soossi oli herkkua..
ehdottomasti uudestaan!!
- Syömäri
Olen käynyt muutaman kerran Kukhurissa ja ihan ok paikka, sapuska on hyvää ja palvelu ystävällistä.
- hyvää...
vähän halvemmat pöperöt vaan saisi olla, mutta ihan suositeltava paikka.
- ystävällinen palvelu
Ruoka niin hyvää! (vaikka olinkin ennakkoluuloinen)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401380Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981335Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891225- 1091095
- 191031
- 641015
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833