Onko kellään kokemusta 190 E:n vm88 venttiilien häiritsevästä naputtamisesta, korjaantuuko ventiilinostimien vaihdolla (hydraaliset nostimet) ???
190 E ventiilien "naputus"
4
620
Vastaukset
- Sama vika
Jooh, mulla on sama vika. Viisaammat on sanoneet että korjautuu nostimien vaihdolla, jopa öljykanavien puhdistus voi autta. Tosin ko.mallissa on ollut myös nokka-akselivikaa. Eli tarkasta ensin onko joku nokka normaalia enemmän kulunut.
Asiasta on tälläkin palstalla enemmänkin tietoa kun luet vanhoja viestejä, ja lisää löytyy sivulta mersuforum.net - jasu
Kyllä korjaantuu,mutta jos nokka akseli on kulunut niin sitten sekin on syytä vaihtaa.
- Nimimerkki
Vaihdatin hydrauliset nostajat mersuuni ja kaikki hälyäänet katosivat sen sileän tien.
Vieläkin toki on hiukan paloääniä, pitänee säädättää dieselin ruiskupumppu virtauspenkissä.
Mutta kyllä, jollei sinulla nyt ole jotakin tosi vakavasti pielessä niin niillä nostimilla asia korjaantuu.- MB-230 E
Mä vaihdoin Esson täyssynteettiset Mobilin Rally Formulaan ja sinne hävis kilinät jo vuosi sitten eikä oo sen jälkeen kuulunut.Vinkin sain vehon asentajalta kun olin jo ostamassa niitä nostimia.Ei huono vinkki pysty hoitaa ittekin tän vaivan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1074662Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293433No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452390- 491514
- 361423
- 381236
- 141142
- 1591036
- 271028
- 6954