Turun palstalle on ihan turha kirjoittaa mitään kielteistä Illu Kanervasta. Teksti poistetaan heti.
Onko Illu itse järjestänyt sensuurin vai kokoomuksen piirijärjestö/Ike-tiimi?
Kanervaa suojellaan Suomi24:ssä
7
751
Vastaukset
- Aika nopeasti
tämän suomi24:n taustavoimista se selviäisi.
- toiselle
palstalle. Onko ehdotuksia?
- tähän viestiin
on yritetty vastata, mutta ne eivät tule näkyviin...
- mielipiteitä !
Käyhän suomi24:n muilla palstoilla, esimerkiksi politiikka (sieltä: Kokoomus ja Kansanedustajat) ja julkkikset-palsta. Kyllä löytyy mielipiteitä.
- toisilla palstoilla rökitet...
Olisiko edes hiukan kohtuullinen menettely.
- Ike-tiimi aktiivisena
Kokeilin, poistetaanko Kanervaa kiittävä kirjoitus Turku-palstalta. Seitsemän tuntia se on siellä ollut tällä hetkellä eikä vielä ole poistettu.
Ike-tiimi on siis hyväksynyt tämän kirjoituksen.- päivystää?
Tiedotusfirma Mahena varmaankin päivystää 24 tuntia ja poistaa tekstejä?Mahena saanee avustusta eduskunnasta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824777- 1842083
- 1321782
- 1741400
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161281- 351096
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj161077- 78993
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh300977- 52966