Elisan hirsipuusta...meinasin jo hukkua lähetettyihin laskuihin.
JEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEESSSSSSSSSSSSSSSSS!!!!!!!!!!!!!!
Nyt on sitten prepaid joka on mielestni erittäin hyvä vaihtoehto.
Toivottavasti en näe painajaisia Elisan lähettämistä laskuista.
Koittakaa kestää, te jotka vielä olette kytkyjenne
kuristusotteessa.
Tänään vapaaksi!!!!!!!!!
7
915
Vastaukset
- Loistaa
Prepaid on luottotiedottoman ainut valinta!
- operaattorin
ylivallasta kärsineen valinta! Kuinkahan muuten noille kytkykaupoille ennen pitkää käy? Puhelimista ja liittymistä on vaikka millaisia hienoja tarjouksia, mutta kytkyllä. Ainakaan minä en ikinä kytkyä enää ota, vaikka saisi kuinka halvalla! Minulla on kolme kännykkää, yhdessä on kytky. Kun siitä lokakuussa pääsen eroon, tuntuu, että kahleet kirpoavat. Siitäkin huolimatta, että minulla ei ole juuri mitään pahaa sanottavaa tästä kytkystä. Kaikki on toiminut niin kuin pitääkin. Mutta se valinnan vapaus puuttuu!
- Koontikoontikoonti
operaattorin kirjoitti:
ylivallasta kärsineen valinta! Kuinkahan muuten noille kytkykaupoille ennen pitkää käy? Puhelimista ja liittymistä on vaikka millaisia hienoja tarjouksia, mutta kytkyllä. Ainakaan minä en ikinä kytkyä enää ota, vaikka saisi kuinka halvalla! Minulla on kolme kännykkää, yhdessä on kytky. Kun siitä lokakuussa pääsen eroon, tuntuu, että kahleet kirpoavat. Siitäkin huolimatta, että minulla ei ole juuri mitään pahaa sanottavaa tästä kytkystä. Kaikki on toiminut niin kuin pitääkin. Mutta se valinnan vapaus puuttuu!
Kytkyyn ei saa esim. saldorajoitusta. En huoli enään elisaa edes ilmaiseksi.
- tuomari x
sula heleppoo...koita kestää sossuaikaan asti..
- saa kaikkea
Koontikoontikoonti kirjoitti:
Kytkyyn ei saa esim. saldorajoitusta. En huoli enään elisaa edes ilmaiseksi.
Tuu denalle.. Denalta saa saldon dna Into ja nyt myös dna Helmi liittymiin, kun ne vihdoin lisättiin kytkyvalikoimiin.
- ziila
Minä pääsin vapaaksi Elisasta 8.4 se oli eka kytkytön päivä!!
Nyt odottelen 2.5 tulevaa liittymän siirtoa uudelle operaattorille.
En enää mene kytkyhalpaan ;( - japarempi
ota muun firman prepaid , on halvempi prepaid,ja toimii sinnä kuin elisan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 953323
- 883063
Tykkään susta
Elämäni loppuun asti. Olet niin suuresti siihen vaikuttanut. Tykkäsit tai et siitä201903- 681882
- 381837
- 211731
- 241687
Pettymys! Tähdet, tähdet -kisassa tämä erikoisjakso pois - Pistänyt artistit todella lujille!
Tähdet, tähdet -kisa on edennyt genrestä toiseen. Mutta erästä monen toivomaa erikoisjaksoa ei tällä kaudella nähdä. Voi341419Onko meillä
Molemmilla nyt hyvät fiilikset😢ei ainakaan mulla mutta eteenpäin on mentävä😏ikävä on, kait se helpottaa ajan myötä. Ko91329- 481327