Jos on tietoa Oulun seudun potkurikorjaajista niin kertokaapas. Olisi tarvis vähän pienentää nousua rusetista...
Potkurikorjaajaa Oulussa?
3
189
Vastaukset
- Juha58
potkurista olisi kyse?
Pronssi, alumiini, teräs??
Perämoottorin vai akselivetoisen?
Täälläpäin muutamat vesillä liikkujat korjailevat itse potkurinsa, vaikka onhan niitä joitakin korjaajiakin.- Mie taas
tavallisesti perämoottorin alumiinipotkurista. Lavat ovat kyllä ehyet, kyseessä olisi vain nousun muuttaminen.
- Juha58
Mie taas kirjoitti:
tavallisesti perämoottorin alumiinipotkurista. Lavat ovat kyllä ehyet, kyseessä olisi vain nousun muuttaminen.
Al-potkuriin mitään muita muutoksia kuin tarvittaessa reunojen teroituksen, saattaa taivutellessa murtua lavat.
Parasta olisi kun ostat sopivan nousuisen teräspotkurin, sillä on pitokin parempi ja voi hieman taivutella lapoja tarvittaessa.
Myyjäliike antaa varmaan neuvoja valinnassa ja varmaan vaihto tai kokeilumahdollisuuden eri nousuille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1164950Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293563No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501558
- 411500
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv241404- 141242
- 271138
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221077