Olemme avopulisoni kanssa molemmat kaksosia. Tämä on elämäni ensinmäinen kaksosmerkinen mies. Suhteen alusta lähtien, olen joutunut huomaamaan surukseni että, avokkini EI OLE NIITÄ LUOTETTAVINPIA. Hän tunnusta sitten vasta valheensa kun on jäännyt kiinne, muutoin väittää toisin. Hän laskettelee ns pikkuvalkoisia valheita tämän tästä ja nyt olen uupunut tilanteeseen. kuinka moni on kokennut tätä samaa? Onko teidän mielestänne tällainen ihminen peruskiero/hyväksikäyttäjä, vai mitä?
Miksi rehellisyys on niin vaikeeta.
6
1596
Vastaukset
- Nimimrk
Taidat itse olla se valehtelija. Ja toiseksi, et ole kaksonenkaan. Jotenkin tuo tekstisi vaikuttaa keinotekoiselta. Onhan näitä nähty.
- kaksosäijä
kaksonen on rehellinen mutta rauhaton.
Mut meittii lienee epärehellisiäkin, eikä siinä
horoskoopit auta. Suora puhe tai potki pellolle.- kyll' mina
Minä ainaki oon liianki rehellinen härkämiestäni kohtaa. sanon pikkujututki mitä on tapahtunu ja sillä varmaan vaan laitan ukkoni miettimään. mitää sen suurempia en oo harrastanu ja en kyllä voisikaan.
- .......
Päätin nyt sitten antaa hänelle sitä samaa, mitä hän tarjoaa minulle. Annan hänelle elämänsä traumat ;)
- mellu t
Kaksoset ovat vaan niin aitoja rehellisiä ihmisiä.Tunnen hyvin monta kaksosta. ja asiat hoituu.Ei ainakaan huumori lopu. hyvää kevään jatkoja.
- kanssa..........
rehellisyys on vaikeata, koska rehellisyys ylipäänsä on vaikeata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1522206
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3501478Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.971473- 2021405
- 681121
- 35988
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos59960Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31949Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta28885Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?46859