Olemme avopulisoni kanssa molemmat kaksosia. Tämä on elämäni ensinmäinen kaksosmerkinen mies. Suhteen alusta lähtien, olen joutunut huomaamaan surukseni että, avokkini EI OLE NIITÄ LUOTETTAVINPIA. Hän tunnusta sitten vasta valheensa kun on jäännyt kiinne, muutoin väittää toisin. Hän laskettelee ns pikkuvalkoisia valheita tämän tästä ja nyt olen uupunut tilanteeseen. kuinka moni on kokennut tätä samaa? Onko teidän mielestänne tällainen ihminen peruskiero/hyväksikäyttäjä, vai mitä?
Miksi rehellisyys on niin vaikeeta.
6
1608
Vastaukset
- Nimimrk
Taidat itse olla se valehtelija. Ja toiseksi, et ole kaksonenkaan. Jotenkin tuo tekstisi vaikuttaa keinotekoiselta. Onhan näitä nähty.
- kaksosäijä
kaksonen on rehellinen mutta rauhaton.
Mut meittii lienee epärehellisiäkin, eikä siinä
horoskoopit auta. Suora puhe tai potki pellolle.- kyll' mina
Minä ainaki oon liianki rehellinen härkämiestäni kohtaa. sanon pikkujututki mitä on tapahtunu ja sillä varmaan vaan laitan ukkoni miettimään. mitää sen suurempia en oo harrastanu ja en kyllä voisikaan.
- .......
Päätin nyt sitten antaa hänelle sitä samaa, mitä hän tarjoaa minulle. Annan hänelle elämänsä traumat ;)
- mellu t
Kaksoset ovat vaan niin aitoja rehellisiä ihmisiä.Tunnen hyvin monta kaksosta. ja asiat hoituu.Ei ainakaan huumori lopu. hyvää kevään jatkoja.
- kanssa..........
rehellisyys on vaikeata, koska rehellisyys ylipäänsä on vaikeata.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968549
- 454210
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371478- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341189Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121160Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29827