Miksi rehellisyys on niin vaikeeta.

Nimetön

Olemme avopulisoni kanssa molemmat kaksosia. Tämä on elämäni ensinmäinen kaksosmerkinen mies. Suhteen alusta lähtien, olen joutunut huomaamaan surukseni että, avokkini EI OLE NIITÄ LUOTETTAVINPIA. Hän tunnusta sitten vasta valheensa kun on jäännyt kiinne, muutoin väittää toisin. Hän laskettelee ns pikkuvalkoisia valheita tämän tästä ja nyt olen uupunut tilanteeseen. kuinka moni on kokennut tätä samaa? Onko teidän mielestänne tällainen ihminen peruskiero/hyväksikäyttäjä, vai mitä?

6

1650

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nimimrk

Taidat itse olla se valehtelija. Ja toiseksi, et ole kaksonenkaan. Jotenkin tuo tekstisi vaikuttaa keinotekoiselta. Onhan näitä nähty.

• kaksosäijä

kaksonen on rehellinen mutta rauhaton.
      Mut meittii lienee epärehellisiäkin, eikä siinä
      horoskoopit auta. Suora puhe tai potki pellolle.

• kyll' mina

Minä ainaki oon liianki rehellinen härkämiestäni kohtaa. sanon pikkujututki mitä on tapahtunu ja sillä varmaan vaan laitan ukkoni miettimään. mitää sen suurempia en oo harrastanu ja en kyllä voisikaan.

• .......

Päätin nyt sitten antaa hänelle sitä samaa, mitä hän tarjoaa minulle. Annan hänelle elämänsä traumat ;)

• mellu t

Kaksoset ovat vaan niin aitoja rehellisiä ihmisiä.Tunnen hyvin monta kaksosta. ja asiat hoituu.Ei ainakaan huumori lopu. hyvää kevään jatkoja.

• kanssa..........

rehellisyys on vaikeata, koska rehellisyys ylipäänsä on vaikeata.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?

Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial
      Maailman menoa
      29
      1899
    2. Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin

Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras
      Maailman menoa
      165
      1880
    3. Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä

Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva
      Maailman menoa
      373
      1729
    4. Mies profiloin sinut

Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.
      Ikävä
      216
      1238
    5. Lahkokasteen ja kristillisen kasteen erot

Raamatun mukaan Kristillisessä yhdessä kasteessa Jumala pesee ja puhdistaa ihmisen sydämen ja poistaa perisynnin kirouks
      Kaste
      422
      1148
    6. Känsäkoura ja hotelli

Tietoa kuka ostanut?
      Kuhmo
      12
      1121
    7. Heikki Paasosen Marita-vaimo jätti tunteikkaat jäähyväiset: "Tällä kertaa me..."

Heikki Paasonen on naimisissa Marita Paasosen (os. Alatalo) kanssa ja heillä on kaksi pientä lasta. Nyt koitti aika jätt
      Suomalaiset julkkikset
      8
      1056
    8. Nostetaanko nainen kissa pöydälle?

Ja selvitetään nämä tunteet?
      Ikävä
      86
      1029
    9. Salainen kastekoulutus

Millainen on helluntailainen kastekoulutus ja kauanko se kestää ?
      Kaste
      285
      1015
    10. Pirkanlinna yleisötapahtuma

Oli todella hyvä tilaisuus. Ja EERO. L. Aivan mahtava tyyppi. Veti rennosti ja asiallisesti. Ja yleisöltä hyviä kysymyks
      Ähtäri
      50
      1001
    Aihe