siivoojatypy

Jaahas, se onkin jo kahvitunti, tuumaan mielessäni kun katson kelloani. Taidankin vilkaista cityn nettisivuilta, että onko uusia seksikkäitä nuorten naisten kuvia tullut galleriaan.
Ja löytyyhän sieltä eräs oikein kiva blondi ja kuten arvata saattaa alkaa hieman panettamaan.
Täytyykin lähteä purkamaan syntyneet paineet vessaan.

Vessan oven edessä huomaan siivoojan kärryt ja oven avattuani näen siivojan olevan reilu parikymppinen blondi tyttönen. Nam, ajattelen mielessäni ja menen yhteen wc-kopeista. Nyt alkoi panettamaan ihan kunnolla,
kun ajattelen millaista olisi naida hänen kanssaan. Avaan housuni ja alan runkata. Erittäin kiihottavaksi asian tekee se, kun tiedän sen tiukan farkkupyllyn olevan noin metrin päässä kyrvästäni.

Kuulen oven kolahtavan kii, siivooja taisi lähteä. Pakko on kuitenkin vetää loppuun asti, sen verran kovaksi siivooja sai mut. Pyyhin spermaa valuvan terskan pään puhtaaksi ja lähden takaisin töihin.

Mutta kun avaan kopin ja astun kohti lavuaareja, joku käsi työntää mut takaisin koppiin. Samassa tajuan, että siivoja ei olekaan vielä lähtenyt...

Hei, eipäs hätäillä, nainen sanoo. Kuulin kyllä mitä sä täällä puuhasit ja mä haluun myös, hän sanoo hieman kiusoittelevalla äänellä.

Okei, saan sanottua ja huomaan jo farkkujen nappieni olevan auki.

Siivooja työntää mut kokonaan koppiin ja tulee itse perässä laittaen oven kii.

Hei, täällähän on jotain mitä mun todellakin tekee mieli, siivoojatyttönen sanoo kun laskee mun housut ja ottaa juuri runkkaamani kyrpäni käteensä. Naisen käsi alkaa hiljaa tekeemään edestakaista liikettä
ja saa mut uudestaan kovaksi. Mä haluun, et sä nait mua nyt kovaa, hän sanoo vaativasti.

No tottakai saat munaa, sanon ja käännän naisen kasvot kopin ovea päin. Avaan tämän jumalaisen näköisen siivoojan farkut ja samalla myös mustat tähän peppuun istuvat hipstersit lattialle. Hyväilen naisen peppua ja työnnän
käteni hänen paitansa alle. Tunnen jo kovettuneet nännit rintaliivien läpi. Sähän oot ihan kiimassa, kuiskaan korvaan.

Nii oon, mä haluun tota sun isoo ja kovaa munaa. Saanhan mä, saanhan.

Saat, samalla työnnän kaksi sormea hänen liukkaaseen ja tiukkaan pilluunsa. Nainen alkaa voihkimaan ja alkaa munkii hengitys tivistymään. Kohta käsi ottaa kii mun kyrvästäni ja ohjaa sen häpyhuulilleen.
Kiusoittelen hieman pyörittelemällä terskaa hänen klittallaan. Sit työnnyn häneen takaapäin ja molemmmilta tulee nautinnollista voihkintaa.

Pane mua kovaa, pliis, hänen anelee ja mä kiihdytän tahtia. Toivottavasti ovi kestää rynkyttämisen. Mä tuun ihan just, älä lopeta, sulla on nii iso ja kova, älä lopeta, aah aah aaaah. Sä tunnut nii hyvälle, nainen voihkii.

Vielä muutama työntö ja laukeen hänen tiukkaan ja kiimaiseen pilluun. Suutelen vielä hänen kaulaa ja nostan housuni ylös.

Mä oon muuten Mari. Harmi, et tää on mun viimeinen päivä tällä osastolla siivojana, nainen sanoo ja nostaa omat housunsa ylös. Täällä näkyis olevan hyvät työsuhde-edut, Mari vinkkaa silmää.

Mä oon Henkka, ja voithan sä tulla vaik tauolla kattelee, miten on pysyny paikat siistinä, sanon.

Nii, ehkä sitä vois tullakin.

0

20463

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä ihmettä

        Kaipaat hänessä
        Ikävä
        103
        1565
      2. Välillä käy mielessä

        olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
        Ikävä
        78
        1194
      3. Mitä oikein

        Näet minussa? Kerro.
        Ikävä
        88
        1127
      4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

        Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
        Ikävä
        139
        1036
      5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

        Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
        Raamattu
        580
        985
      6. Mika Muranen juttu tänään

        Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
        Sananvapaus
        1
        957
      7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

        Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
        Tv-sarjat
        8
        892
      8. Kotipissa loppuu

        Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
        Kuhmo
        20
        870
      9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

        Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
        Tv-sarjat
        9
        714
      10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

        On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
        Kokkola
        8
        670
      Aihe