Kännipokeri!

Suomalaisten perisynti..

vai onnenpotku?¨

Suomalaiset ovat keskimääräistä menestyneempiä pokerissa.

Paras selitys on ehkä se että Suomalaisilla ei ole varaa hävitä kuten esim. varakkailla Jenkeillä ja veroparatiisien hemmoilla.
(näin arveli joku huippuammattilainen)

Toinen selitys rempseään menestykseen voisi olla viinan tuoma rentous. (Esim. Sahamies)

Itse olen kaksi suurinta turnausvoittoani netissä saavuttanut kännissä.

Sellainen hallittu tasainen nousuhumala on tuonut minulle keskittymiskykyä ja munaa tehdä oikeaksi tietämiäni ratkaisuja jolloin selvinpäin olisin alemmuudentunnettani kipannut mentaliteetilla:
"mulla on lähes saletit ja olen 99% varma että olen kärjessä... mutta kippaan koska en halua pudota turnauksesta sen yhden prosentin takia.."

Toki on mennyt usein myös tuo "pelikunnon" hankkiminen mennyt överiksi ja turnaus vituiksi.
Mutta taidetta onkin se että mentaliteetti ja känni on balanssissa.

Ennen kännipokerin kokeilua suosittelen pelaamaan niin paljon pokeria että se on selkäytimessä. Silloin känni helpottaa ratkaisuja.

Amatööri ja kännipokeri.. ei toimi.

2

505

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokerlife Suomi
    • rahikaisella, yks voitto jossain parin euron hold-em freezoutissa ja kolmas sija omppu-rebyuissa (parhaat menestykset turnauksissa) on tulleet juuri siten että ollaan vietetty muijan kans la iltaa telkkaria katellen ja oon puolihuolimattomasti pelaillu vasurilla samaan aikaan pokkaa ja tissutellu kaljaa. Varsinkin bubblen kohdilla meikä jäätyy aina niin pahasti selvinpäin et se turnaus menee siihen, saa sitkuttua muutaman hullun sijan korkeammalle ja ehkä hikiset muutaman euron lisää palkintosummaan mut samalla stackki tippuu niin pieneksi että ollaan automaattisesti all-innissä heti kun lähdetään peliin takas messiin kuplan puhkeamisen jälkeen. Mitä vitun järkee on yrittää varmistella 10 dollarin voittoa kun voittaja saa 1000 dollaria ja mukana jotain 20 pelaajaa, ei mitään.

      Toisaalta kaikki mitä on tullu hyvästä pikku pienessä sievässä hakatuista turnauksista on sit hävitty kertaluokkaa kovemmassa kännissä cashin puolella :-)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 145
      4097
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      112
      3700
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      20
      2575
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1871
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      22
      1727
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1619
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      19
      1595
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1523
    9. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      90
      1496
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1491
    Aihe