Kännipokeri!

Suomalaisten perisynti..

vai onnenpotku?¨

Suomalaiset ovat keskimääräistä menestyneempiä pokerissa.

Paras selitys on ehkä se että Suomalaisilla ei ole varaa hävitä kuten esim. varakkailla Jenkeillä ja veroparatiisien hemmoilla.
(näin arveli joku huippuammattilainen)

Toinen selitys rempseään menestykseen voisi olla viinan tuoma rentous. (Esim. Sahamies)

Itse olen kaksi suurinta turnausvoittoani netissä saavuttanut kännissä.

Sellainen hallittu tasainen nousuhumala on tuonut minulle keskittymiskykyä ja munaa tehdä oikeaksi tietämiäni ratkaisuja jolloin selvinpäin olisin alemmuudentunnettani kipannut mentaliteetilla:
"mulla on lähes saletit ja olen 99% varma että olen kärjessä... mutta kippaan koska en halua pudota turnauksesta sen yhden prosentin takia.."

Toki on mennyt usein myös tuo "pelikunnon" hankkiminen mennyt överiksi ja turnaus vituiksi.
Mutta taidetta onkin se että mentaliteetti ja känni on balanssissa.

Ennen kännipokerin kokeilua suosittelen pelaamaan niin paljon pokeria että se on selkäytimessä. Silloin känni helpottaa ratkaisuja.

Amatööri ja kännipokeri.. ei toimi.

2

582

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pokerlife Suomi
    • rahikaisella, yks voitto jossain parin euron hold-em freezoutissa ja kolmas sija omppu-rebyuissa (parhaat menestykset turnauksissa) on tulleet juuri siten että ollaan vietetty muijan kans la iltaa telkkaria katellen ja oon puolihuolimattomasti pelaillu vasurilla samaan aikaan pokkaa ja tissutellu kaljaa. Varsinkin bubblen kohdilla meikä jäätyy aina niin pahasti selvinpäin et se turnaus menee siihen, saa sitkuttua muutaman hullun sijan korkeammalle ja ehkä hikiset muutaman euron lisää palkintosummaan mut samalla stackki tippuu niin pieneksi että ollaan automaattisesti all-innissä heti kun lähdetään peliin takas messiin kuplan puhkeamisen jälkeen. Mitä vitun järkee on yrittää varmistella 10 dollarin voittoa kun voittaja saa 1000 dollaria ja mukana jotain 20 pelaajaa, ei mitään.

Toisaalta kaikki mitä on tullu hyvästä pikku pienessä sievässä hakatuista turnauksista on sit hävitty kertaluokkaa kovemmassa kännissä cashin puolella :-)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Missä kokoomuksen naiset?

Hähmäistä ukkotarinaa kuultu koko viikonloppu. Kukaan ei ole kokoomuksessa edes yrittänyt pitää naisten puolta. Jopa
      Maailman menoa
      188
      4790
    2. Kela tukee virallisesti Pride-liikettä

Iso kiitos Kansaneläkelaitokselle tuen osoittamisesta myös vähemmistöille. Näin toimii vastuullinen valtiollinen koko k
      Maailman menoa
      30
      3670
    3. Finland is now Petter place

Audin B-ryhmän ralliautolla saatiin kansa voimaan hyvin. Kiitos kokoomus huumoripläjäyksestä.
      Maailman menoa
      39
      2572
    4. Ilman Stadia Suomessa ei olisi kunnon lihajalosteita

HK, Helsingin makkaratehdas, Votkin, mitä näitä nyt onkaan. Böndellä ei ole kunnollisia jalostajia.
      Maailman menoa
      157
      2247
    5. Jorma Lind kuollut

Ylen uutisankkurina 40 vuotta toiminut Jorma Lind on kuollut 85-vuotiaana. https://yle.fi/a/74-20230265 ARVl on näet
      Maailman menoa
      49
      1548
    6. Mikä on kaunein

Ja hellyttävin hetki irl kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      73
      1308
    7. Mahdatko ymmärtää sitä

Mä en selviä jollei me jutella kunnolla. Tarvitsen sua siihen. Etkä sä voi sitä tietää kun en ole ilmaissut mutta olen
      Ikävä
      75
      1151
    8. Toivon että kuulut elämääni

Mutta aika näyttää miten läheisesti. Lupaan kertoa jossain sivulauseessa, kun muutan paikkaa.
      Ikävä
      71
      1142
    9. En unohda sua

En vaan unohda sua. Eikä se näköjään ole tarkoituskaan. Rakastan sua sitten omalla tavalla kauempaa kun mikään muu ei on
      Ikävä
      39
      1083
    10. Ensimmäisenä Helluntaina ei uudelleen kastettu KETÄÄN!

Raamattu kertoo, että Helluntaina kastettiin. Mutta vaikka Raamattu ei erikseen kerro tiedän VARMASTI Ettei
      Kaste
      691
      1011
    Aihe