Mitä tuossa tapahtuu

sgsg

6

511

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Koittakaa Arvata

Aivan sama. Maailman idiooteinta hommaahan tuo näytteleminen on. Käsityskykyni ei riitä tuon lajin hahmottamiseen, eli mitä siinä oikein pitäisi tehdä? Pellepuvuissa remuavia äijiä jotka ovat olevinaan niin kovia ukkoja että. Säälittäviä pellejä joka ainut!

• asdfasdfterg34

Vaikka vittu päähän. Tartte olla niin totisia joka asialle.

• oikea painija
        asdfasdfterg34 kirjoitti:

Vaikka vittu päähän. Tartte olla niin totisia joka asialle.

Sitähän siellä tapahtuu showpainia. Harmittaa vaan kun aika moni kuvittelee että nuo kundit oikeesti taistelee toisiaan vastaan.

Laji kertoo enemmän niiden fanittajista kuin itse harrastajista.....

• Spärde

Miksi tämä on kamppailulajien osastolla?

Pelle show -painilla ei ole mitään tekemistä kamppailun tai urheilun kanssa.

Noi "ottelut" vois sijoittaa vaikka johkuun aivovammasten kesäteatteriin.

Vielä pari kysymystä; miksi tällä on yhtään kannattajaa? Kenties jotkut haluavat itse olla supermiehiä/pellejä ja purkavat superman-fetissinsä tähän.

Ei kai KUKAAN oikeasti luule että nää pellet tappelee?

Sais vaikka joku Fedor Emelianenko tai kuka vaan oikea taistelija ottaa koko organisation pellet jonos vastaan.

• Striper.

Kuten aiemmin sanoin, miksi et itse kokeile tehdä noita voltteja ymt. Juu kyllähän se on näyteltyä, mutta se tarvitsee aika helevetinmoisen harjoittelun.

• NaTaSh

Minkä takia joka ikisessä perkeleen topicissa pitää olla joku urpo joka vaan vinkuu sitä kyseistä puheenaihetta vastaan ja pätee sitä että miten oikeassa on bla bla bla. Oikeesti... Käykää vaikka joskus ulkona. Sieltä löytyy varmasti parempaa tekemistä kun vittuilla jengille Suomi24:lla

PS. Showpaini on näyteltyä, mutta loistavaa viihdettä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2791
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2160
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2040
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      253
      1690
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1443
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1315
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1028
    Aihe