Jeps kukkuu, kertokaatten kokeneemmat Alanyan kävijät mitä on jäänyt näkemättä... Kerran siis ollaan käyty ja syyskuussa mennään uudestaan.
Edellisellä kerralla käytiin tippukiviluolissa ja dimcay joella. Joki reissu oli kyllä aika turha kun mentiin ns. "omatoimi reissulla" eli dolmuksella...heh, aika kuivunu joen notko se oli ainakin siitä kohtaa missä oltiin, ilmeisesti jäi jotain näkemättä? =)
Mitäs muuta, menomestat taitaa olla kaikki siinä "saman katon" alla missä Robin Hood ja muut, paitsi sitten ne yli yön menopaikat kaupungin laitamilla....
Mitäs mieltä Heikin baarista? Viimeks käytiin syömässä, mutta nyt olen kuullut että muutakin tajontaa Heikillä olisi ollut?
Kiitos ja kumarrus
Alanya, näkemistä
2
1082
Vastaukset
- jenni
Linnoituksella kannattaa ehdottomasti käydä. Sieltä on upeat näköalat kaupunkiin, myös iltaisin. Veneretkeä suosittelen. En tiedä, minne olette jokireissunne tehneet, mutta Manavgatin vesiputoukset ovat ihan ok nähtävyys.
Samoin bussimatka Sideen kannattaa tehdä, mikäli on aikaa.
Parhaat menopaikat on satamassa, oma suosikkini on James Dean..;) Sitten on noin 7km päässä Alanyassa sijaitseva Auditorium, jonne on ilmainen bussikyyti satamasta. Pääsyliput sinne on aika arvokkaat, noin 12 euroa ja paluukyydin joudut hommaan takas. Mielestäni satamassa on parempi meno kuin siellä.
En ole koskaan käynyt Heikin baarissa, mutta tarkoitus olis pistäytyä seuraavalla kerralla.
Toivottavasti näistä tiedoista oli hiukan apua sinulle. - ela
Heikin baarissa on ihan hyvä meininki ja mukavat työntekijät. Siellä on karaokesysteemi yhessä kerroksessa ja alhaalla yökerho, jossa paikalliset pojat käy alkuillasta harjottelee breakdancea. Suosittelen kyllä, siellä itse vietin iltoja eniten.
Retkistä veneretki merellä on ainakin kiva ja monipuolinen: safkat, juomat, luolaretkiä, uimista, delfiinejä ym. sekä hyvä rusketus kaupan päälle. Itse varattiin retki rannalta ja oli edullisempi kuin matkanjärjestäjän retket ja viinatkin oli ilmaisia. Tosin rannalta ostettaessa kannattaa maksaa maksimissaan pieni varausmaksu, ei koko retkeä.
Ens kerralla haluaisin käydä ainakin pamukkalessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862