Kertokaahan kokemuksia,; mietitään tässä ensi talvena reissua joko ihan peruslomalle esim. Bahia Feliziin tai sitten vähän eksoottisempaan Tunisiaan, esim. Sousseen. Kumpikohan olisi lapsperheelle (lapset 0,2,3) kivempi. Ainakin mitä itse olen katsellut, niin Tunisiaan matkat huomattavsti halvempia...
Kanaria vai Tunisia???
5
1959
Vastaukset
- ei jakoa
että Kanaria mutta ei tuo rotankolo jossa vilisee torakoita.
- reissut
Koska menossa?
Tunisiassa on pirun kylmää marras-maaliskuussa.
Bahia Felizissa taas erittäin tuulista.
(Kanarian tuulisin paikka ja siksi siinä
lähellä onkin iso tuulimyllypuisto)
ja lisäksi siellä on todella paljon
huonemuertoja.
Paikka muutenkin ihan korvessa, pienen kukkulan
laella muutama hotelli eikä muuta. - paikat aivan ahterista.
Menkää aivan minne hyvänsä mutta älkää menkö mainitsemiinne paikkoihin. Bahia tulikin jo selväksi äskeisen viestittäjän toimesta. Itse totean Tunisian olevan varkaiden ja vatsatautien jumalien maa.
Jotain sanoakseni voisin suositella vaikka Teneriffaa. Lento aasian lämpörannoille olisi liian rankka pienille lapsillenne.
Kertokahan sitten lomastanne, toivoo 27 x .... - ,,,,,,,Taika
Hei
Itse menisin kanarialle Amadores, Meloneras.Puerto Rico, Mogan mutta en Bahia Feliziin- Molemmissa käynyt
Hei, Kanarialla olen käynyt Puerto Ricossa, suosittelen, kuten myös Teneriffalla Americasin lähellä. Americas aikalailla biletyspaikka mutta sopii myös lapsiperheille, tuttavaperhe oli lasten kanssa siellä ja tykkäsivät. Puerto de la Cruzia ovat monet kehuneet, siellä on melko paljon alkuperäisväestöäkin ja on vehreä paikka. Tunisiaan en veisi lapsia, ensimm. päivänä yritettiin myydä huumeita, vatsataudin saimme mieheni kanssa molemmat, kauppiaat ovat äärimmäisen tyrkkyjä (pärjää kyllä hyvällä huumorilla ja kun ymmärtää että se on monta tuhatta vuotta vanha kulttuuriperinne koko kaupankäynti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk923934Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna922019Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll871823- 1441702
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur1081561- 1671551
Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.651488Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1671452Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j1001364- 861317