Kertokaahan kokemuksia,; mietitään tässä ensi talvena reissua joko ihan peruslomalle esim. Bahia Feliziin tai sitten vähän eksoottisempaan Tunisiaan, esim. Sousseen. Kumpikohan olisi lapsperheelle (lapset 0,2,3) kivempi. Ainakin mitä itse olen katsellut, niin Tunisiaan matkat huomattavsti halvempia...
Kanaria vai Tunisia???
5
1944
Vastaukset
- ei jakoa
että Kanaria mutta ei tuo rotankolo jossa vilisee torakoita.
- reissut
Koska menossa?
Tunisiassa on pirun kylmää marras-maaliskuussa.
Bahia Felizissa taas erittäin tuulista.
(Kanarian tuulisin paikka ja siksi siinä
lähellä onkin iso tuulimyllypuisto)
ja lisäksi siellä on todella paljon
huonemuertoja.
Paikka muutenkin ihan korvessa, pienen kukkulan
laella muutama hotelli eikä muuta. - paikat aivan ahterista.
Menkää aivan minne hyvänsä mutta älkää menkö mainitsemiinne paikkoihin. Bahia tulikin jo selväksi äskeisen viestittäjän toimesta. Itse totean Tunisian olevan varkaiden ja vatsatautien jumalien maa.
Jotain sanoakseni voisin suositella vaikka Teneriffaa. Lento aasian lämpörannoille olisi liian rankka pienille lapsillenne.
Kertokahan sitten lomastanne, toivoo 27 x .... - ,,,,,,,Taika
Hei
Itse menisin kanarialle Amadores, Meloneras.Puerto Rico, Mogan mutta en Bahia Feliziin- Molemmissa käynyt
Hei, Kanarialla olen käynyt Puerto Ricossa, suosittelen, kuten myös Teneriffalla Americasin lähellä. Americas aikalailla biletyspaikka mutta sopii myös lapsiperheille, tuttavaperhe oli lasten kanssa siellä ja tykkäsivät. Puerto de la Cruzia ovat monet kehuneet, siellä on melko paljon alkuperäisväestöäkin ja on vehreä paikka. Tunisiaan en veisi lapsia, ensimm. päivänä yritettiin myydä huumeita, vatsataudin saimme mieheni kanssa molemmat, kauppiaat ovat äärimmäisen tyrkkyjä (pärjää kyllä hyvällä huumorilla ja kun ymmärtää että se on monta tuhatta vuotta vanha kulttuuriperinne koko kaupankäynti).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen
"Yleisessä tiedossa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki1976028Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1442837- 442307
- 932059
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2382011Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2291405- 771382
Naton korkein sotilasjohtaja: Meidän on iskettävä ensin
Olen täysin samaa mieltä ja nämä iskut pitäisi olla jo suunniteltu ja tuhota käytännössä kaikki venäjän hyökkäysmateriaa2981362Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää131307Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j61236