mulle tarjottiin loistavaa tilaisuutta mennä vappuna hesaan, mutta mitä tehdä? missä bileet ja kuumin meno?
mitä hesassa vappuna?
3
1396
Vastaukset
- Kaivariin
ryyppäämään, tai sit johonkin baariin, yleensä vappuna on kaikissa baareissa hyvä meno.
- 777
suosittelen Puotilaa jossa on Vappukarnevaalit
- sinkkunainen vainen
niin pitkästä aikaa onkin vapaata vappuna yleensähän se on töissä mennyt
TAidan todellakin mennä ulos silloin vappuaattona ja vappupäivänäkin nauttimaan kauniista kesäisestä säästä kun läheshellelukemia luvassa koko ensiviikko
ei se taida olla vapunvietto paikasta kiinni vaan seurasta enemmänkin miten viihtyy
Ei Helsinki ole mitenkän kiva paikka jos yksin lähtee viettään vappua mutta jos on kavereita ja porukkaa niin mikäs siinä sitten laulellen ja iloisin mukavin mielin ei rähisten tai riidelleen niin on hauskaa myöhemminkin sitten
Hyvää Iloista VAppua viettäkää Riemuisasti
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk792786Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna911666Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll731441Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.641385- 1291335
- 1461236
Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍1581200- 741107
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur761098Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901089