miksei paperiliitto alkanut uhota lakkoilulla vaan nöyrästi hyväksyi TES:n?
Olisiko muutaman paperitehtaan sulkeminen taittanut niskan ja opettanut nöyryyttä, vai oliko vain vastapuolen tarjous niin hyvä ettei siitä voinut yksinkertaisesti kieltäytyä???
Kertokaas nyt uteliaille!
Paperiliitto nöyrtyi??
8
1590
Vastaukset
- on hampaat pois
laukeita ovat nykyisin kun lampaat
- Kröhöm!
"laukeita"ollaan!Mitä,eiks tääkään kelpaa kansalle!?Kerrankin rauhanomainen ratkaisu...hyvä näin!
- selvää.
Oletteko edes sopimuksen sisältöä lukeneet! Työnantajahan siinä TURPAAN otti.
PAPERILIITTO JYRÄÄ!- Itsekin paperiliittolainen
Ei tämä sopimus kylläkään meille mikään hyvä ollut. Olisi tietysti voinut olla huonompikin, niin kuin tietysti aina. Pahoittelen pojittelua/tytöttelyä mutta kommenttisi oli melko lapsellinen.
- hurraa demarit
Itsekin paperiliittolainen kirjoitti:
Ei tämä sopimus kylläkään meille mikään hyvä ollut. Olisi tietysti voinut olla huonompikin, niin kuin tietysti aina. Pahoittelen pojittelua/tytöttelyä mutta kommenttisi oli melko lapsellinen.
Kyllä minä tiedän minkä sieltä löydän.
Siedän pienen sienen valkoisen.
Soitat mulle suuta, mutta et keksi muuta.
Katsot munaa uutta vapisten.
Mentiin Tallinaan kännissä notkumaan.
Tietysti unohdettiin kondoomit kokonaan.
Mentiin Tallinaan naisia katsomaan.
Mentiin hotelliin huoria nussimaan.
Huusit ettei mulla mitään oo! Kondylooma ja nolla euroo.
Tekis mieli piiloutua komeroon, vedin sairaaseen tuheroon!
Katsot munaa uutta vapisten, vapisten, vapisten, vapisteeen!
- paperimaagari
kun et kerran tiedä niin kerrottakoon:
-palkankorotus n. 10 % ja sopimus vain 1v ja 9kk-
eli korotus hurjasti ylitse muiden jopa hoitjien!
-300 E SIMARAHA ennen vappua että saapi ostaa VIINAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
revi siitä tiätämätön moukka!- yähähähähäääää
Missä uho? tais muutama tehtaansulkeminen palauttaa poloiset maanpinnalle. RUAHAHAHAAAAA!!!!
- muutamassa vuodessa.
yähähähähäääää kirjoitti:
Missä uho? tais muutama tehtaansulkeminen palauttaa poloiset maanpinnalle. RUAHAHAHAAAAA!!!!
Se on saletti.
Sitähän vois nyt jo etukäteen kiukutella ja "ajaa koneet alas" ennakkoon ihan vain varmuuden vuoksi.
Ahonen rulaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979- 47974
Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p55927KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12901Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(47830