Tiedustelisin vain yhtä pikku juttua-tai mulle se on ISO juttu: MITEN NETISTÄ SAADUT TAVARAT SAA PELIIN?? aina kun lataan joitain uusia tavaroita,tapetteja tai lattioita,ne ei siltikkään ilmesty peliin laitettaviksi taloihin... :(
Jos jollakin on tietoa asiasta, AUTTAKAA MUA!
Miten ladattavat tavarat saa peliin??
4
303
Vastaukset
- Miru*
...Winzip? Sen tarvii ehdottomasti muuten tavaroita ei saa pelii. Ja sit ois viel hyvä olla SimFileCop tai SimMaid...
Mutta jos olet jo ladannut nämä ohjelmat niin sitten en voi auttaa. - Verbaalinen Ihme
Taas ton proxy errorin takia en nähny edellistä viestiä...
No, ei voi mitään.
Mun sivuilla on latausopas, sieltä toivottavasti löydät apua :)
http://www28.brinkster.com/vbi1/ohjeet.htm- "SuperStar"
Kiitos TIDELLA PALJON avustasi!! :)
Sivuillasi oli selkeät ohjeet, mitä mitää tehdä ja milloin. KIITOS SIVUJESI JA SINUN TIETENKIN!
Mutta yksi asia minua vielä askaruttaa...:
Tein kaiken niin kun ohjeessasi käskit, mutta kun avasin SimFileMain:in ,jotta olisin voinut siirtää tavaran ruohikolle, mutta se SimFileMain täyttää koko ruudun, joten en nää kansiota, joka sinne pitäisi siirtää. :(
Sitten toinenkin asia...:
Kun avaan SimFileMain:in siihen EI TULE sitä nurmikon kuvaa, joka kai pitäisi tulla...
NO,KIITOS VIELÄ KERRAN NÄISTÄ OHJEISTA JA MYÖS ETUKÄTEEN VASTAUKSISTA!! :)
- simsongelma:D
Mulla on sama juttu.;// Itelläni on sims 2, mutta vähän aikaa sitten sain sims 3 niin pelaan sitä nyt. Ite en edes tiiä miten ne ladataan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1413888Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3523015Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt131927Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa91645Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41109- 71964
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38874Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat23801- 44784
- 67779