Mä en nyt ainakaan äkkiä katsottuna nähnyt ,että täsät olisi aloitettu jotain aihetta täällä jo aikaisemmin.
eli kysyisin vaan semmosta ,että mitä mieltä olette tuosta MTV3:n uudesta musiikkiviihde-ohjelmasta "Biisikärpänen" ?
Mä katselin sen viimelauantaina ekan kerran. Vaikutti ihan mukavalta ohjelmalta. Hyvät juontajatkin ja Vexi Salmi on just hyvä tuomari siinä.
Vielä mielenkiintoisempaa vois olla se, että ns. "tavisten" sijasta siinä kisailisivatkin biisin sanojen tietämyksellään tunnetut artistit. Se olis aika hauska katsoa, että miten ne muistais niitä sanoja.
Biisikärpänen.....
5
496
Vastaukset
- jepulis jee
ohjelma on ! Itsekin tulee lauleskeltua siinä sivussa.
Tosin hiukan epäreilua meininkiä siinä on välillä. Esim. viimeksi ohjelma alkoi niin, että neljälle ekalle kilpailijalle soitettiin paratiisia, jonka joka toinen suomalainen osaa ulkoa.
Ja neljälle seuraavalle taas Ultra Brata, jonka sanoitukset yleensä on niin hankalia ettei niitä muista vanha Erkkikään...
Mutta ihan hauska ohjelma on kyllä !- Nigolai Gopeloi
joutas nakata mäkeen. Wexi kyllä hoitaa homman yksinkin. Ihan turhia ne juontajat, vaikka se dooris on kyllä ihan sexy, mutta silti.
- Vexi - fani
Nigolai Gopeloi kirjoitti:
joutas nakata mäkeen. Wexi kyllä hoitaa homman yksinkin. Ihan turhia ne juontajat, vaikka se dooris on kyllä ihan sexy, mutta silti.
ei missään Nimessä vexiä Ulos...vexi on Tehnyt upeita tekstejä suomen kansalle Jo irwinin aikakaudelta Tähän päivään..
- Vexi-fani
Vexi - fani kirjoitti:
ei missään Nimessä vexiä Ulos...vexi on Tehnyt upeita tekstejä suomen kansalle Jo irwinin aikakaudelta Tähän päivään..
Loistava Ohjelma Ja vexi salmi on suomen George martin ja sellainen mies joka on tehnyt yli 2400 Upeaa tekstiä Fredistä markku aroon
- kilpailijat
Vexi-fani kirjoitti:
Loistava Ohjelma Ja vexi salmi on suomen George martin ja sellainen mies joka on tehnyt yli 2400 Upeaa tekstiä Fredistä markku aroon
mitäs ootte kilpailijoista tykänny?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista1058227- 1105743
- 555211
- 2895196
- 783831
- 583031
- 662747
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222548Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292522- 452491