Millaisen naisen saa ladalla

Ukolla oli lada jo sillon mun se tapasi mutsin (150cm&150kg, ikää silloin 15v enemmän kun ukolla).
Mutsilla oli jo silloin huono näkö eikä tunnistanut merkkiä, mutta kysy että mikä täällä haisee. Ukko sanoi että raha haisee, mutta jätti kertomatta, että se on se kaiken 'autoon' jo menneen rahan haju.

Mutsiparka meni halpaan. Mummo kyllä koetti estellä, mutta kun ukko näki mummon Audin, niin meinasinkin vietellä mummon. Mummo katso että parempi ladamies vävynä kun miehenä ja se siitä.

16

1127

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lada-tutkija

      Omissa tutkimuksissani olen havainnut että Ladan omistajien todennäköisyys jäädä ikuisiksi vankoiksi pojiksi on 92554% suuremmat kuin muiden autojen omistajilla keskimäärin. Isäsi on siis varsin poikkeuksellinen yksilö kun on onnistunut löytämään naiseksi luokiteltavan ihmisen.

    • että saa

      ...sellaisen naisen joka ei lähde kun auto vaihtuu. Eli tarkoitan sellaisia huomiohuoria jotka juoksee hienon auton perässä.

    • kysymys...

      Oikeammin pitäisi kysyä millaisen naisen saa Ladasta huolimatta. Jos nainen hyväksyy sen että miehellä on Lada, eli sen että mies on täydellinen epäonnistuja, sosiaalihuollon asiakas, päihdeongelmainen jne., on nainen varmasti samanlainen ellei pahempi.

    • Lem_land

      Voi poikaparka. Olet sinä geenit saanu.
      Se kyllä selittää paljon. Ei voi kauhalla vaatia jos on lusikalla annettu.

      Mitä muuten tällä palstalla teet... Sun siirtelyyn sopis paremmin ehkä trukki tai traktori. Meepä kurkkaan saittia.

      Omena ei kauas puusta putoa...

    • Kaljuboy

      Taidan muuten tuntee sut! Hyvät tuntomerkit. Joo, kauas ei putoa... Mutta hyväää jatkoa!

      Toisaalta naurattaa kaikki idioottipellet,jotka luulevat,että jokainen kalju,Suomi- ja Leijonapaitoja ja maihareita käyttävä on skini.Itse olen edellä mainitun näköinen, mutta en ole todellakaan skini enkä rasisti.Olen isänmaallinen henkeen ja vereen,mutta se ei tarkoita yhtäkuin skinhead.Tämä vaan tiedoksi kaikille typerille mulkuille.

    • reilu 20 vuotta...

      ladalla saa "sai" naisen jonka isällä oli skoda...

      • muurarin apumies

        Ei nainen katso autoa se miestä katso.Sivistynyt nainen ei edes arvostele auton kuntoa.Olen Ladallani kuskannut lähes Hollywood tasoista naista hui sitä menoa ja tuoksua.Kyllä siinä Lada sai vähän kalliimmat parfyymit.


      • muurarin apumies

        Kyllä saa.Melkein Hollywood tasoinen oli kyytissä.Jäi Ladaan kalliin parfyymin tuoksu oi voi kuinka ihanaa


      • ruskean Lada 1300
        muurarin apumies kirjoitti:

        Kyllä saa.Melkein Hollywood tasoinen oli kyytissä.Jäi Ladaan kalliin parfyymin tuoksu oi voi kuinka ihanaa

        ja jälkeenpäin olen huomannut samasta Pamela Andersonista tulleen kuuluisan,joka liikkui minun seurassa silloin.Varmaan Ladan ansiota tuokin.


    • ei muita

      no on se tarpeeksi vittumainen sekin.

      • tojopellen entisellä

        hanskoja,joihin on tekstattu naisen nimi.


    • varsinaisen mörssärin

      Ladalla saa.Huonompikin mies uskaltautuu kanssaan pimeisiin paikkoihin,tosi syvälle,jopa kunnanhallitukseen/hannankul...

      • 15v ladalla

        minulla on ollut yksi nykyinen toimittaja nuoruudessa..


    • Seittemän

      Hammasta ja lasisilmä. Soker sulaa suussa sekä saattaa lämpimän paskan murjasta.

      • autolla ne

        pojat naisia valloittavat. Sekö ei merkitse mitään se henkilökohtainen vetovoima. Miehisyys ja kuntoisuus sen ratkaisee eikä auto, höpö,höpö poikalapset. Ei naisenpuolet autoista kiksejä saa. Se on se mies joka niitä aikaan saa ja jos ei saa aikaseksi, niin ei saa vaikka mikä Vossikka olisi kiksitelineenä. Seuraava toimenpide on, kertovat, niillä autoihin uskovilla: "Ominkäsin onneen kumminkin puolin, ei autolla".


    • Lada 1300

      kuljin erään Andersonin tytön kanssa.Ei siitä oikein metsurin hommiin ollut,mutta mukava sitä oli jyrskäytellä.On näköjään elämässään selvinnyt kuitenkin tuo Pamela.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      246
      2399
    2. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      173
      1529
    3. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      58
      1376
    4. Kaipaaville

      Kerro sun tunteesi ja ajatukset tähän jos et uskalla irl!
      Ikävä
      74
      1095
    5. Tiesitkö? Farmi Suomi Kirsikka Simberg on tämän julkkisnaisen tytär - Katso tyrmäävät mallikuvat!

      Oho, aikamoinen ylläri. Tiesitkö?! Kirsikka Simberg on yksi tämän kauden Farmi Suomi -kisaajista. Hänellä ei ole tuttu t
      Suomalaiset julkkikset
      3
      1089
    6. Miten haluaisit

      Että reagoisin jos näkisin sinut nyt?
      Ikävä
      78
      980
    7. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      218
      967
    8. Sinua tulen kyllä ikävöimään pitkään nainen

      mutta oli pakko tehdä päätös oman mielenrauhan vuoksi. Toivottavasti saat elämältä kaiken mitä haluat.
      Ikävä
      45
      875
    9. Kärsämäki rosvojen ja tuhopolttajien kylä?

      Poliisi ampui uhkaava miestä Kärsämäellä. Ja vasta joku poltti rivitalon. Mikä riivaa Kärsämäkisiä? Joko tuulimyllyjen
      Kärsämäki
      15
      700
    10. Kohta me ei enää nähdä :(

      En pääse enää uppoutumaan silmiisi enkä kuunnella ihanaa ääntäsi. Elämä on pstä.
      Ikävä
      39
      699
    Aihe