Löytyykö Haapavedeltä halpaa ja

hyvää kaivinkoneurakoitsijaa piha-ja vesijohtotöihin?
722558
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 72

Vanhimmat

sulle tekisi, entisetkin on sulla maksamata!

Äänestä
  • ollut joku edullinen urakoitsija olikohan lahtinen tai joku sinne päin se nimi kokkeileppas jussi sieltä konetta

Äänestä

• Aloittaja

kysymään niiltä,jotka ovat olleet minulla kaivinkonetöissä.

Äänestä

• Aloittaja

Haapajärvellä kirjoitti:

ollut joku edullinen urakoitsija olikohan lahtinen tai joku sinne päin se nimi kokkeileppas jussi sieltä konetta

Haapajärvellä,joten siinä vinha ero.

Äänestä

Toukokuulle miel. loppupuolelle voisi onnistua.
Täsmennätkö hiukan, mitenlaajamittaisesta työstä olisi kysymys? työkohteen sijainti, työn suunniteltu kestoaika ym.

Äänestä
  • Aloittaja

vaihteeseen sijoittuu tuo homma.Sisältää kiviaidan tekoa ja siten kivien ajoa jonkin verran.
    Parhaiten homman laajuuteen pääsee tutustumaan käymällä paikan päällä Hietämäentie 10:ssä.

Äänestä

• jj.vaha-tuisku kirjoitti:

vaihteeseen sijoittuu tuo homma.Sisältää kiviaidan tekoa ja siten kivien ajoa jonkin verran.
    Parhaiten homman laajuuteen pääsee tutustumaan käymällä paikan päällä Hietämäentie 10:ssä.

tapahttuu,siinä ei kauan nokka tohise,ku jussin hommat on tehty

Äänestä

Tuon koneita töihin Haapavedelle toukokuun alkupuolella, työ valmistuu toukokuun loppuun mennessä. Missäpäin Haapavettä mainitsemanne kohde sijaitsee? Milloin olette itse tavattavissa paikan päällä?

Äänestä

• Aloittaja

hommelit kirjoitti:

tapahttuu,siinä ei kauan nokka tohise,ku jussin hommat on tehty

sopivaa kalustoa ja hintatasokin leijuu pilvissä työnlaatuun nähden.

Äänestä

• Aloittaja

Yrittäjä, kirjoitti:

Tuon koneita töihin Haapavedelle toukokuun alkupuolella, työ valmistuu toukokuun loppuun mennessä. Missäpäin Haapavettä mainitsemanne kohde sijaitsee? Milloin olette itse tavattavissa paikan päällä?

koko tämän päivän,että tänäänkin voisi tulla käymään.

Äänestä

Olen tst:lla vielä tunteroisen.
    Missä päin Haapavettä kohde on?

Äänestä

Jolle ei tarvis maksaa mitään
    Kaikilla on hintansa
    Sinun ei taida olla muuta vaihoehtoa kuin ottaa lapio kauniiseen käteen ja alkaa kaivamaan
    Sinullahan on aikaa.

Äänestä

• Aloittaja

yrittäjää olla kirjoitti:

Jolle ei tarvis maksaa mitään
    Kaikilla on hintansa
    Sinun ei taida olla muuta vaihoehtoa kuin ottaa lapio kauniiseen käteen ja alkaa kaivamaan
    Sinullahan on aikaa.

nuo valheet sisälläsi.

Äänestä

• Aloittaja

14-17 välillä kirjoitti:

Olen tst:lla vielä tunteroisen.
    Missä päin Haapavettä kohde on?

autossasi navigaattoria?

Äänestä

autossasi navigaattoria?

kaivinkoneurakoitsijaa, vai navigaattoria.
    Sulta koetettiin pariinkin eri kertaan kysellä kohteen sijaintia, niin sinä kyselet vaan navigaattorin perään.

Äänestä

• Aloittaja

tarvitset kirjoitti:

kaivinkoneurakoitsijaa, vai navigaattoria.
    Sulta koetettiin pariinkin eri kertaan kysellä kohteen sijaintia, niin sinä kyselet vaan navigaattorin perään.

urakoitsijoilla on nykyään autoissaan navigaattorit,
    joten epäilen taasen että kyseessä on näitä haapavetisiä nettipellejä,jotka leikkivät taasen pilanpäiten minun kanssani.

Äänestä

urakoitsijoilla on nykyään autoissaan navigaattorit,
    joten epäilen taasen että kyseessä on näitä haapavetisiä nettipellejä,jotka leikkivät taasen pilanpäiten minun kanssani.

voi kirijoitella.
    näin me jeppasissa aatellaan.

Äänestä

• Aloittaja

kanssasi muuten kirjoitti:

voi kirijoitella.
    näin me jeppasissa aatellaan.

niin kuin haluat,mutta minä ajattelen toisin.

Äänestä

Ensinnäkään et ymmärrä kuinka paljon maksaa koneiden ylläpito. Siihen työmiesten palkat ja vakuutukset.

Diakonia työ ei kannata, ei varsinkaan sinun kohdallasi. Tämä oli selvä hyökkäys paikallista yrittäjää kohtaan. Kanna kivesi.

Äänestä
  • Aloittaja

ketä yrittäjää kohtaan?Eihän aloituksessa mainita minkään yrityksen nimeä.

Äänestä

ketä yrittäjää kohtaan?Eihän aloituksessa mainita minkään yrityksen nimeä.

käyntiin se Hullu-Jussi merkkinen, suuruksella käypä kaivinkone, ja kaiva lapiolla.

Äänestä

• Aloittaja

nykkiä kirjoitti:

käyntiin se Hullu-Jussi merkkinen, suuruksella käypä kaivinkone, ja kaiva lapiolla.

minä saatan tehdä sen vaikka käsivoimin.

Äänestä

varteen jos jussi tarttuu ja vielä tekee töitä sillä,sillon on kaek kirijat sekasi,eppäelen että sitä ei tapahu,kahttoon tullaan ja tilataan pyhäjokiseuvun toemittaja paekalle,suurta ihimettä kuvvaammaan

Äänestä

ainoa vaihtoehto, kun kukaan ei tule sinne koneineen.Tälläkin palstalla sinun maine on kasvanut, mutta luotto vähentynyt, kunniasta puhumattakaan.
    Herääkin kysymys, lähteekö vanha Jussin rousku käyntiin, niin että työstä jotain tulisi?
    Ei se pelkästään saunomalla valmistu. Vähempikin omakehu riittäisi.

Äänestä

tuo hyvä ja halpa, ei sellaista ole vielä keksitty.

Äänestä

siis urakoitsija ?? Osaan hommat ihan yhtä hyvin,kuin mieskin :) Ja hinnasta sovitaan.......

Äänestä

paketissä ovat olleet nuot "halpa ja hyvä". Kyllä laadusta on maksettava asianmukainen hinta asiassa kuin asiassa. Hannu ja pojat tekevät laadukasta työtä käypään hintaan eivätkä pidä laskutuksella niin kovaa kiirettä kuin yleensä.

Äänestä
  • Aloittaja

parempi paketti,niin hinnaltaan kuin laadultaankin.

Äänestä

pihahommiin niin voisin kaluston siirtää sinne Hietamäentielle? Kahtele rahat valmiiksi en tee velaksi.

Äänestä

• Aloittaja

kohta pääsee kirjoitti:

pihahommiin niin voisin kaluston siirtää sinne Hietamäentielle? Kahtele rahat valmiiksi en tee velaksi.

eikä muutakaan maansiirtokalustoa.

Äänestä

sinä tiedät mistä kysyä.
    Miksi sinä sitten tämän aloituksen teit?

Äänestä

eikä muutakaan maansiirtokalustoa.

tiijät. Mulla on kuule kaivuri het viimesenpäälle. Annahan kun päästään hommiin niin kyllä maalentää.

Äänestä

• Aloittaja

sinä sen kirjoitti:

tiijät. Mulla on kuule kaivuri het viimesenpäälle. Annahan kun päästään hommiin niin kyllä maalentää.

viskoa tarvitse.

Äänestä

viskoa tarvitse.

keljuilemaan.

Äänestä

• kohta pääsee kirjoitti:

kunttoon ja kaivuriloissii änkkeemmään kyyttiin ja ala suunnisttammaaan haapavettä kohti , se on koko kesän ja syssyn urkko eissä ku siellä alakaa. Mutta ota reilusti kottia hommista jos vaikka laulujuhulat männöö pakkasenpuolelle niin pysttyykkö hää ennee mittää kaivuriloita maksellemmaaan alakkuunkkaan.......

Äänestä

• laita lavettia kirjoitti:

kunttoon ja kaivuriloissii änkkeemmään kyyttiin ja ala suunnisttammaaan haapavettä kohti , se on koko kesän ja syssyn urkko eissä ku siellä alakaa. Mutta ota reilusti kottia hommista jos vaikka laulujuhulat männöö pakkasenpuolelle niin pysttyykkö hää ennee mittää kaivuriloita maksellemmaaan alakkuunkkaan.......

mullahan on pelit ja rensselit rattaihin piällä. Ettei muuta kun ilimottaa onko pankissa SALTOT KOHALLAA NIIN PIÄSTÄÄN LIIKUTTELLEEN NIITÄ KIVIAITOJA JA MURAPAUKKUJA.

Äänestä

• elähän mittää kirjoitti:

mullahan on pelit ja rensselit rattaihin piällä. Ettei muuta kun ilimottaa onko pankissa SALTOT KOHALLAA NIIN PIÄSTÄÄN LIIKUTTELLEEN NIITÄ KIVIAITOJA JA MURAPAUKKUJA.

ähe soitellen sottaan.
    Tiesikkö,että sillä on rahaliikenne Sammossa,joten varovaisuutta liikuissa.
    Sehän oiski hälle hyvä syy jättää maksamatta,ku niillä on Sammossa koko maan laajunen jumitilanne.
    Harkihe,harkihe.

Äänestä

• Aloittaja

jusa mulle kirjoitti:

keljuilemaan.

mitään pihatöitä tehdä.

Äänestä

• Aloittaja

laita lavettia kirjoitti:

eikä myöskään kaivinkonetta.

Äänestä

eikä myöskään kaivinkonetta.

Tuukattoon niin näet ja voimpa tulla näyttään. Niin samalla annan työnäytöksen. Heleppohan lavetilla on siirrelä isompaakin konetta. Aamutta oon pihassa vartin sivu viis, paahan kahvitulelle ajossa. Eläkä ruppee sitte mua neuvoon tiijän kyllä niten pihahommat tehhään.Että piähän turpa tukossa!!!!!!!!!!!!!!!

Äänestä

• Aloittaja

kaivinkonetta? kirjoitti:

Tuukattoon niin näet ja voimpa tulla näyttään. Niin samalla annan työnäytöksen. Heleppohan lavetilla on siirrelä isompaakin konetta. Aamutta oon pihassa vartin sivu viis, paahan kahvitulelle ajossa. Eläkä ruppee sitte mua neuvoon tiijän kyllä niten pihahommat tehhään.Että piähän turpa tukossa!!!!!!!!!!!!!!!

antanut kaivuuhommiin vielä lupaa,niin et sinä voi silloin tulla.

Äänestä

erikoinen raakkuja kun mankut ensin töihin ja kun tulisin näyttään vehkeitä niin eipä taija olla pankissa saltoa.

Äänestä

tai et. Pannaan piha kuntoon::::.

Äänestä

• Aloittaja

tuun oot tilannu kirjoitti:

tai et. Pannaan piha kuntoon::::.

paskahousulle mitään töitä lupaa.

Äänestä

paskahousulle mitään töitä lupaa.

nimitteleen minua paskahousuksi, tuun kuule uhallaki ja kaivan sinne saunanetteen semmosen montun ettei siitä pääse kuin helikopterilla.Äläkä ruppee räkänokka mulle kuule suutasoittaan.

Äänestä

• Aloittaja

rupiat sinä kirjoitti:

nimitteleen minua paskahousuksi, tuun kuule uhallaki ja kaivan sinne saunanetteen semmosen montun ettei siitä pääse kuin helikopterilla.Äläkä ruppee räkänokka mulle kuule suutasoittaan.

aikana mitään kaiveta,että siinä se selitys tähän homman kieltämiseen tällä hetkellä.

Äänestä

aikana mitään kaiveta,että siinä se selitys tähän homman kieltämiseen tällä hetkellä.

iso kone ettei routa haittaa mittää. AAmulla nähhään. Paahan kello soimaan.

Äänestä

viereen lavetin ajjaa ja otta konneen alas?

Äänestä

• Aloittaja

on senverta kirjoitti:

työtä tehdä,sillä minä en ole tilannut tekemään sinua tuohon työhön ollenkaan,joten pidä koneesi loitolla minun työmaastani.

Äänestä

työtä tehdä,sillä minä en ole tilannut tekemään sinua tuohon työhön ollenkaan,joten pidä koneesi loitolla minun työmaastani.

sanoi joutoneuvos

Äänestä

käsiä työhön. Minä teen konneella ja teen ison kala-altaan sulle saunaneteen. Voipasiellä kyllä uijakki ja uija siina pittääki kun jalat ei ylä pohjaan.

Äänestä

• on senverta kirjoitti:

tolokun touhulta.Näin ne pittää hommat hoitaa, kun kerran töihin kysytään niin sillon mennään eikä meinata.Mulla on kans aamulla aikaa,meen vasta viikonlopuksi töihin , tuun jeesamaan konetta alas.Kaivetaan perkeleen iso monttu pihaan , isäntä sitten hiljalleen ajankulukseen täyttelee turhat reunatlapiolla pois ja nakkelee liiat pikku kivet naapurien puolelle niin kuin pruukataan täälläpäin tehä.. Näillä mennään.

Äänestä

• kuulostaa kirjoitti:

tolokun touhulta.Näin ne pittää hommat hoitaa, kun kerran töihin kysytään niin sillon mennään eikä meinata.Mulla on kans aamulla aikaa,meen vasta viikonlopuksi töihin , tuun jeesamaan konetta alas.Kaivetaan perkeleen iso monttu pihaan , isäntä sitten hiljalleen ajankulukseen täyttelee turhat reunatlapiolla pois ja nakkelee liiat pikku kivet naapurien puolelle niin kuin pruukataan täälläpäin tehä.. Näillä mennään.

siinä viijen maissa. Ompa hyvä kun saan kaverin ja oikian työmiehen. Oon kuullu ettei Jusasta oo mihinkää, niin tehhöön semmonen näytehomma. Eikä sitten sanallakkaa Pyhäjokiseudun toimitukseen ennen kun homma on tehty. Uteliaista ei oo muuta kuin ovat tiellä.

Äänestä

• lähen ajeleen kirjoitti:

siinä viijen maissa. Ompa hyvä kun saan kaverin ja oikian työmiehen. Oon kuullu ettei Jusasta oo mihinkää, niin tehhöön semmonen näytehomma. Eikä sitten sanallakkaa Pyhäjokiseudun toimitukseen ennen kun homma on tehty. Uteliaista ei oo muuta kuin ovat tiellä.

meille kahavia ja kaurapuurua ja laitelkoon muutakin sapuskaa ajankulukseen.Näillä mennään . aamulla.....

Äänestä

• lähen ajeleen kirjoitti:

naisimmeisen ehottaa, jotta saapiko sitä haalarimiehille.. *voi ku värisyttää mukavasti pelkkä ajatus* ...siis tuua kahavet ja oikein hyvät voileivät aamupäivällä. Tuskin se tuo Jussi ehtii teitä passata, kun on se jokapäiväinen pyörälenkki 10 ja kolomen välillä. Siihenhän ei mennä, että vanhaemäntä teitä passais.
    Jotta sopiiko tulla montunreunalla pyörähtämään?

Äänestä

• tähän välliin kirjoitti:

naisimmeisen ehottaa, jotta saapiko sitä haalarimiehille.. *voi ku värisyttää mukavasti pelkkä ajatus* ...siis tuua kahavet ja oikein hyvät voileivät aamupäivällä. Tuskin se tuo Jussi ehtii teitä passata, kun on se jokapäiväinen pyörälenkki 10 ja kolomen välillä. Siihenhän ei mennä, että vanhaemäntä teitä passais.

koko kylän akat olu tulossa niin tuu pois vaan ja olahan kahavit tosiaan mukkaa. Sanovatten Jusan päivystävän tietokonetta koko ajan niin mahtaako ees ulos malttaa tulla . Eikä me kyllä neuvojia tarviikaa. Eikö se Jusa olekki sellanen että työntää nokkasa joka paikkaan.

Äänestä

• tähän välliin kirjoitti:

mutta älä ylläty , minä ainakin laitan pikku-takin päälle ja simsetin kaulaan , on meinaan, sen verran merkkitapaus tämä. Näillä mennään. P.S keitäthän pari 3 minutin munaa mulle aamukahveille .

Äänestä

• ei aivan kirjoitti:

koko kylän akat olu tulossa niin tuu pois vaan ja olahan kahavit tosiaan mukkaa. Sanovatten Jusan päivystävän tietokonetta koko ajan niin mahtaako ees ulos malttaa tulla . Eikä me kyllä neuvojia tarviikaa. Eikö se Jusa olekki sellanen että työntää nokkasa joka paikkaan.

mukkaani ota. Yksin mukavempi..
    Ei se Jussi aina kotona oo. Täytyyhän sen käyä tietosa laittamassa ajantasalle Hekulla tai ABCllä. Joka päivä se polokasee kylille sato tai paisto. Oonpa kuullu, että jotku tarkistaa kellonsaki ajan, ku Jussi ohi pyyhkäsee, niin tarkka se on aikataulustaan.

Äänestä

• sinne tulla kirjoitti:

mutta älä ylläty , minä ainakin laitan pikku-takin päälle ja simsetin kaulaan , on meinaan, sen verran merkkitapaus tämä. Näillä mennään. P.S keitäthän pari 3 minutin munaa mulle aamukahveille .

etes mukkaas ne haalarit, jos niitä vaiikka tarvii. *toiveikkaana peukut pystyssä*
    Merkkitappauksessa pittää kyllä olla juhlavasti puettu. Minä otan kameran, mutta kuvat otan vain omaksi iloksi piirongin laatikkoon.
    Ajattelin laittaa teille uuniruispuurua, jotta jaksatta raataa. Munat OK..

Äänestä

• kuitenki kirjoitti:

etes mukkaas ne haalarit, jos niitä vaiikka tarvii. *toiveikkaana peukut pystyssä*
    Merkkitappauksessa pittää kyllä olla juhlavasti puettu. Minä otan kameran, mutta kuvat otan vain omaksi iloksi piirongin laatikkoon.
    Ajattelin laittaa teille uuniruispuurua, jotta jaksatta raataa. Munat OK..

aikataulussa kun Annosissa lavetista puhkes kumi mennee ainaki puoleenpäivään ennenkun olen kaivamassa. Pahottelen viivästystä.

Äänestä

alotuksen kysymys halavasta siitä ku oot takkuumiehenä siellä Kiuruveellä?
Pelottaako konkurssi?
Älä ota kaivinkonetta vaan tee käsin niin säästyy varat pahan päivän varalle.

Äänestä
  • puolenpäivän uutisissa on juttua näistä Niityistä, mutta eipä ollut.
    Pahalta näyttää takuumiehen hommat,
    kun organisaatio ei toimikkaan niin kuin hän tiedottaa.

Äänestä

• Aloittaja

lupasi,että kirjoitti:

puolenpäivän uutisissa on juttua näistä Niityistä, mutta eipä ollut.
    Pahalta näyttää takuumiehen hommat,
    kun organisaatio ei toimikkaan niin kuin hän tiedottaa.

siirretty toukokuun kahdeksanteen päivään,eli kolmen viikon päähän.

Äänestä

mutta jatkamma tästä. Vai Annosissa oot? Olipa hyvä, että oot hommannu tuon Mokkulan niin sait yhteyen tänne.
Mulla meni yöunien alakuun saattaminen vähän pitkäksi, kun niin mietin tätä päivää. Jännitti oikein tosissaan ja Nukkumatti anto odottaa. Aamuun sitte nousin vähän myöhässä, joten tämä "kumivahinko" tuli mulle sopivasti. Jää aikaa valmistella parempia herkkuja tuotavaksi.
Komian kaivuuiliman Luoja teille anto. Minäki voin katella jottai kukkasta hepenettä päälle, ku aurinko lämmittää iliman sopivaksi puoleen päivään.

Äänestä
  • aamukylymäsen aikaan haapavettä kohti sinne kaivurinapumieheksi nii eiköstä miittää , Annosissa aijjaa pätkäsin lavettiauton perrään josta oli kumi puhjennu. Siinä aamupäivä tussaroitiin sen kumin kimpussa ja mun romuttuneen auton kans. Ei muuta ku kaivuri alas ja auto tilalle ja korjaamolle. On se kyllä kumma juttu ku piti Oulaistelaisten lähtiä sitä sankarin pihaa laittamaan. Ois se ollu kyllä mukava kuunnella sen Jussin juttuja , on se varmaan semmonen epeli. Hurjia tarinoita ois varmaan ollut sen aktiivisesta nuoruudesta. No , ei siinä mittää , yritetään kohta uuvvestaan...........

Äänestä

• kans tulossa kirjoitti:

aamukylymäsen aikaan haapavettä kohti sinne kaivurinapumieheksi nii eiköstä miittää , Annosissa aijjaa pätkäsin lavettiauton perrään josta oli kumi puhjennu. Siinä aamupäivä tussaroitiin sen kumin kimpussa ja mun romuttuneen auton kans. Ei muuta ku kaivuri alas ja auto tilalle ja korjaamolle. On se kyllä kumma juttu ku piti Oulaistelaisten lähtiä sitä sankarin pihaa laittamaan. Ois se ollu kyllä mukava kuunnella sen Jussin juttuja , on se varmaan semmonen epeli. Hurjia tarinoita ois varmaan ollut sen aktiivisesta nuoruudesta. No , ei siinä mittää , yritetään kohta uuvvestaan...........

koko päivän ja vain oottelin seuraavaa yhteyenottua Mokkulan välittämänä. Arvasinhan minä, ettei se juttu noin vain onnistu, se kumenvaihto. Syvän syrjällään vain pelekäsin, ettei se kaveri vain oo litistyny sinne auton alle, kun ei mittää alakanu kuulua.
    Onneksi satut paikalle, mutta harmi se sun auton rommuuttuminen. Mulla oli ajatuksena näin illalla vähän näyttää paikkoja... oltas autoiltu auringonlaskun aikaan..
    On se Jussi kova tarinoimaan..

No, puuro on pistelty parempiin suihin eikä se munankeittokaan onnistunu, kun tuli kovit munat. Yritetäänpä uuvestaan, kun saan ilimotuksen..

Äänestä

• kukkamekko päällä kirjoitti:

koko päivän ja vain oottelin seuraavaa yhteyenottua Mokkulan välittämänä. Arvasinhan minä, ettei se juttu noin vain onnistu, se kumenvaihto. Syvän syrjällään vain pelekäsin, ettei se kaveri vain oo litistyny sinne auton alle, kun ei mittää alakanu kuulua.
    Onneksi satut paikalle, mutta harmi se sun auton rommuuttuminen. Mulla oli ajatuksena näin illalla vähän näyttää paikkoja... oltas autoiltu auringonlaskun aikaan..
    On se Jussi kova tarinoimaan..

No, puuro on pistelty parempiin suihin eikä se munankeittokaan onnistunu, kun tuli kovit munat. Yritetäänpä uuvestaan, kun saan ilimotuksen..

jouvuit oottammaan koko päivän , mutta se mokkulakaan ei taho pelittää tuolla Annosen korvessa. Ei se yks auton romu mittään haittaa, mulla on niitä pihat pullollaan, niitä romuja, meinaan. Mitähän paikkaa oisit näyttänyt , nyt kyllä alakaa kiih.. korjaan kiinnostamaan. Ajellaan joku toinen ilta , tätyy pitää mielessä. Munista puheen ollen , kovat munat on joskus hyväksi pistellä naispuoleisen immeisen suihin....:)) Näillä mennään.

Äänestä

• hiikkeri sentään kirjoitti:

jouvuit oottammaan koko päivän , mutta se mokkulakaan ei taho pelittää tuolla Annosen korvessa. Ei se yks auton romu mittään haittaa, mulla on niitä pihat pullollaan, niitä romuja, meinaan. Mitähän paikkaa oisit näyttänyt , nyt kyllä alakaa kiih.. korjaan kiinnostamaan. Ajellaan joku toinen ilta , tätyy pitää mielessä. Munista puheen ollen , kovat munat on joskus hyväksi pistellä naispuoleisen immeisen suihin....:)) Näillä mennään.

mutta mulla on yks semmonen mielenkiintonen, jota en kaikille esittelekkään. Tunnut sen verran reilulta ja rehdiltä, että mieluusti sen sulle näyttäsin edellyttäen, että sulla on haalari päällä. Voi olla, että pyhäsemmät ryvettyy ja muutenkin..

Kyllä tämä tyttö tietää mitä koville munille tehhään. Kerronpa sulle reseptin..ensteksi vähän aikaa litistelin ja sitte sitte laiton piirakalle. Jopas maistu hyvälle ;))

Äänestä

• niitä paikkoja kirjoitti:

mutta mulla on yks semmonen mielenkiintonen, jota en kaikille esittelekkään. Tunnut sen verran reilulta ja rehdiltä, että mieluusti sen sulle näyttäsin edellyttäen, että sulla on haalari päällä. Voi olla, että pyhäsemmät ryvettyy ja muutenkin..

Kyllä tämä tyttö tietää mitä koville munille tehhään. Kerronpa sulle reseptin..ensteksi vähän aikaa litistelin ja sitte sitte laiton piirakalle. Jopas maistu hyvälle ;))

renkaan vaihto meni tienpäällä aivan niikuin matonalle, on ollu niin vaiherikas päivä ettei oikein tiijä mistä alottas. Mutta ei haittaa lopulta tilattiin Ruottista koko napa lavettiin. Lupasivat toimittaa muutaman päivän sisällä. Se lavetin paikka ei taija olla ihan parreesta päästä kun on ollunna liikenteen ohjaajilla pikkasen hikinen päivä. Ovatten mainihtena jostai tähti raporteerista sellanen sais olla näissä reissuhommissa. Vartookaahan nimuakin niijen aamupalojen kanssa.

Äänestä

• kuulee !!!!!!! kirjoitti:

renkaan vaihto meni tienpäällä aivan niikuin matonalle, on ollu niin vaiherikas päivä ettei oikein tiijä mistä alottas. Mutta ei haittaa lopulta tilattiin Ruottista koko napa lavettiin. Lupasivat toimittaa muutaman päivän sisällä. Se lavetin paikka ei taija olla ihan parreesta päästä kun on ollunna liikenteen ohjaajilla pikkasen hikinen päivä. Ovatten mainihtena jostai tähti raporteerista sellanen sais olla näissä reissuhommissa. Vartookaahan nimuakin niijen aamupalojen kanssa.

meijän tähtireportteri ennenki juttua Annosista antanu.. vai oliko se niin, että muut reportoivat, että se on siellä nähty.. ei muista varmuudella kui se meni.
    Lähekkö nää ite sen navan Ruottista hakkeen? Meinaan, että tässä olis matkaseuraa tarjolla, ku oon just lomalla.. oishan se hupasampaa. Jos jo tilasit, niin peru ja sano, että ite tullaan, niin saapi valakata kaikkein kommeimman... tiiäthän niin, ku kaupassa omenoita. Omena onki hyvä vertaus, ku tämä juttu on vähä niin, ku "kielletty hetelmä".. tyrkytän tässä seuraa.

Joko sitä huomen aamuksi uskaltas sitä aamupallaa laittaa. Pitäskö se tuua sinne Annosiin.. oottako te molemmat vielä siellä?Sinne Jussille ei tieten kannata vielä mennä, ku ei oo vehkeet kunnossa.

Äänestä

• se tämä kirjoitti:

meijän tähtireportteri ennenki juttua Annosista antanu.. vai oliko se niin, että muut reportoivat, että se on siellä nähty.. ei muista varmuudella kui se meni.
    Lähekkö nää ite sen navan Ruottista hakkeen? Meinaan, että tässä olis matkaseuraa tarjolla, ku oon just lomalla.. oishan se hupasampaa. Jos jo tilasit, niin peru ja sano, että ite tullaan, niin saapi valakata kaikkein kommeimman... tiiäthän niin, ku kaupassa omenoita. Omena onki hyvä vertaus, ku tämä juttu on vähä niin, ku "kielletty hetelmä".. tyrkytän tässä seuraa.

Joko sitä huomen aamuksi uskaltas sitä aamupallaa laittaa. Pitäskö se tuua sinne Annosiin.. oottako te molemmat vielä siellä?Sinne Jussille ei tieten kannata vielä mennä, ku ei oo vehkeet kunnossa.

huomenna lähetään ja tuuvaan sellanen napa ettei ole köyhäkansa sitä nähnyt. Jokohan pohojanlahti on sula niin vois vaikka tuuva uittamalla sen navan.

Äänestä

• se passaa kirjoitti:

huomenna lähetään ja tuuvaan sellanen napa ettei ole köyhäkansa sitä nähnyt. Jokohan pohojanlahti on sula niin vois vaikka tuuva uittamalla sen navan.

mutta mehän voijaan oottaa siellä Ruottin puolella sitä jäitten lähtyä ja uitetaan sitte. Haenko virkavappaata puoli vuotta heti kohta... varmuuven vuoksi.

Tuon teille sen aamupalan kuumailimapallolla... oon ruvennu jo järijestelyjä tekemään tuolla..
    Jos pääsen perille suuremmitta ongelmitta, voitas jatkaa sillä lahen yli. Mutta mennään niin ääneti, ettei lehet pääse ryvettään meijän niin puhtoista mainetta.

Äänestä

Kommentoi aloitusta

jj.vaha-tuisku kirjoitti:

hyvää kaivinkoneurakoitsijaa piha-ja vesijohtotöihin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu