Kaurismies soittelee minulle useasti ja laittaa viestiä. Hän on todella kiinnostava omasta mielestänikin.
Miten nämä merkit sopivat yhteen?
Onko kokemusta näistä merkeistä muilla?
RapuN&KaurisM
4
1231
Vastaukset
- kauris*
omat isovanhemmat edusti juuri noita merkkejä: isoäiti oli rapu ja isoisä kauris ja he ainakin elivät onnellisina yhdessä kuolemaan asti.
Itse olen kauris ja eräs rapu on totaalisesti kaapannut sydämeni; en saa mielestäni häntä. Ja meillä on ainutlaatuinen yhteys mitä harvalla on eli sopivat ne=)- RApuexxxxx
nehän ovat vastakkaiset merkit, ja pitäis olevinaan sopia erinomaisesti yhteen.
- rapuli75
hyvin yhteen. Itse rapuN ja kaurismieheni ollaan seurustellut lähes 12 vuotta ja niistä naimisissa 7v ja hyvin menee ainakin vielä, vaikka eihän se aina ruusuilla tanssimista ole kenelläkään....
- rapuwoman
tse asustelen kauris miehen kanssa ja omasta mielestä tulemme hyvin toimeen keskenään eli kauris ja rapu sopivat toiselleen erittäin hyvin ne täydentävät toisiaan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271306
- 98973
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25907Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat297789- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet140589Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581