Kaurismies soittelee minulle useasti ja laittaa viestiä. Hän on todella kiinnostava omasta mielestänikin.
Miten nämä merkit sopivat yhteen?
Onko kokemusta näistä merkeistä muilla?
RapuN&KaurisM
4
1197
Vastaukset
- kauris*
omat isovanhemmat edusti juuri noita merkkejä: isoäiti oli rapu ja isoisä kauris ja he ainakin elivät onnellisina yhdessä kuolemaan asti.
Itse olen kauris ja eräs rapu on totaalisesti kaapannut sydämeni; en saa mielestäni häntä. Ja meillä on ainutlaatuinen yhteys mitä harvalla on eli sopivat ne=)- RApuexxxxx
nehän ovat vastakkaiset merkit, ja pitäis olevinaan sopia erinomaisesti yhteen.
- rapuli75
hyvin yhteen. Itse rapuN ja kaurismieheni ollaan seurustellut lähes 12 vuotta ja niistä naimisissa 7v ja hyvin menee ainakin vielä, vaikka eihän se aina ruusuilla tanssimista ole kenelläkään....
- rapuwoman
tse asustelen kauris miehen kanssa ja omasta mielestä tulemme hyvin toimeen keskenään eli kauris ja rapu sopivat toiselleen erittäin hyvin ne täydentävät toisiaan hyvin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Valtion alijäämä = yritystukien määrä = 10 mrd. euroa
Mutta persut eivät vaan suostu tasapainottamaan valtion budjettia, vaikka yritystuet on tiedetty haitallisiksi. Miksi p254925Poliisien suosikkipuolueet ylivoimaisesti: Kokoomus ja persut
samoin on armeijan henkilöstön kanssa. Sen sijaan sekä vihreät, vasliitto ja SDP ovat hyljeksittyjä puolueita poliisien1504730Suomi käyttää sosiaalietuuksiin suhteessa eniten rahaa koko maailmassa
Suomi käyttää sosiaaliturvaetuuksiin enemmän rahaa suhteessa bruttokansantuotteeseen kuin mikään muu maa maailmassa. Su2064679Sdp, Vihreät ja vasemmistoliitto muuttumassa naisten puolueiksi?
Sdp 64 % naisia, vihreät 70 % naisia ja vasemmistoliitto 60 % naisia. Ilmankos ne puolueet ajaa autoilevien kantasuomal1184551Epäonnistunut "Tuppurais-operaatio" kaatoi Purran hallituksen
Persut yrittivät viimemetreillä häivyttää omaa täydellistä epäonnistumistaan syyttämällä opposition edustajaa nimettömil133630Ostaisitko sinä rempattavan asunnon Italiasta tai jostain muualta ulkomailta, mistä?
Ella Kanninen on tehnyt Italiassa asuntokaupat. Hän kertoo Instagramissa kierrelleensä viime kesänä Toscanassa katselema192334Jenni Alexandrova ja Toni Lähde ratkeavat liitoksistaan - Tällainen on uusperhe!
Radiojuontaja Jenni Alexandrova ja Diili-tuttu Toni Lähde ovat pariskunta, joka elää uusperhearkea. He ovat ostaneet uud32118- 661627
Vähän fiksumpi Nimi kisa ? :=)
Kirjoita teidän etunimet allekkain. Jos nimissä on joku kirjain sama, poista se. Tee sama tarkistus kaikille kirjaimill211321- 1841169