KaurisM ja RapuN

yhteensopivuus?

Kaurismies soittelee minulle useasti ja laittaa viestiä. Hän on todella kiinnostava omasta mielestänikin.
Voisiko hän olla kiinnostunut minusta oikeasti?
Eilenkin illalla puhuimme 2 tuntia puhelimessa :)
Miltä tämä teistä kuulostaa?

Miten nämä merkit sopivat yhteen?

Onko kokemusta näistä merkeistä muilla?

Mistä kauris tykkää?

Pitää minun olla aktiivisempi, ottaa aloitteita kuin kauris miehen?

Kiitos :=)

5

990

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Vanha Kauris

      Minäkin olen tavannut RapuNaiseni ja meillä menee uskomattoman hyvin. Olin HärkäN:n kanssa naimisissa 28 vuotta ja sitten etsin "totuutta" useita vuosia - mutta vasta kun päästin exsästäni irti ja aloin todella elämään - tuli elämääni uskomaton RapuNainen.

      Ravut olivat kirjoittamaton lehti elämässäni niin ystävinä kuin muutenkin. Ravun hellyys iskee KaurisM:n hellyyden tarvitsevuuteen, minkä tämä yrittää visusti salata. Ravun henkisyys ja älykkyys lumoavat KaurisM:n ja se, että RapuN pitää myös itsestään hyvää huolta kuten myös kumppanistaan - esim. on erinomainen kokki!

      Oma-aloitteisuus kannattaa, sillä KaurisM:llä on paha tapa "huovata ja soutaa" naissuhteissaan. KaurisM on huono suoran aloitteen tekijänä, kun kyse on rakastumisesta. Vetäytyy liian helposti, kun pelkää, ettei saa vastinetta tunteilleen!

      Paljon Onnea suhteellenne!

      Terv. Rakastunut Vanha Kauris

      • alkuperainen

        Kuulostaan niin tutulta, itse olen seurustellut 11 vuotta härkämiehen kanssa. ja nyt päästin irti vihdoin, kun olin neljän seinän sisällä ja määrättävänä :(
        ..kiitos rohkaisevasta viestistä..
        Mietin juuri uskallanko aloitteita tehdä...

        :)


      • yksi kysymys..
        alkuperainen kirjoitti:

        Kuulostaan niin tutulta, itse olen seurustellut 11 vuotta härkämiehen kanssa. ja nyt päästin irti vihdoin, kun olin neljän seinän sisällä ja määrättävänä :(
        ..kiitos rohkaisevasta viestistä..
        Mietin juuri uskallanko aloitteita tehdä...

        :)

        Tapasin kaurismiehen, josta kerroin. Hän oli ihana.
        Pidin hänen tavastaan, hänen silmistään, huomiosta ja hän taisi myös pitää minusta, nimittäin ensi suudelman sain häneltä, hän itse teki aloitteen siinä..
        Pidän hänestä, mutta rapuna pelkään saavani rukkaset, olemme jutelleet tänään tapaamisen jälkeen puhelimessa ja viestitelleet..Rapunainen on aina valmis kaikkeen ja pelkään että taas liikaa hätiköin..
        Oliko oma rapunaisesi nopea toiminnannainen ja mitä mieltä itse siitä olit??


      • Vanha Kauris
        yksi kysymys.. kirjoitti:

        Tapasin kaurismiehen, josta kerroin. Hän oli ihana.
        Pidin hänen tavastaan, hänen silmistään, huomiosta ja hän taisi myös pitää minusta, nimittäin ensi suudelman sain häneltä, hän itse teki aloitteen siinä..
        Pidän hänestä, mutta rapuna pelkään saavani rukkaset, olemme jutelleet tänään tapaamisen jälkeen puhelimessa ja viestitelleet..Rapunainen on aina valmis kaikkeen ja pelkään että taas liikaa hätiköin..
        Oliko oma rapunaisesi nopea toiminnannainen ja mitä mieltä itse siitä olit??

        Huomasimme ensi tapaamisella, että meillä oli mukavaa yhdessä niin, että jopa unohdimme ajan kulun. Tein itse aloitteen, että mennään viikonlopulla elokuviin ja siitä se alkoi. RapuNaiseni on itse aktiivisuus - käy musikkitapahtumissa ynm. kulttuuririennoissa ja harrastaa ruumiinkin kulttuuria - ja on saanut minutkin mukaansa ja olen nauttinut siitä muutamien hiljaisten vuosieni jälkeen.

        Oli meillä pieni kriisikin, kun tapahtui ns. hiljainen vaihe - työkiireet yllättivät vaihteeksi ja stressaantuneena en jaksanut tavata niin usein kuin olisi pitänyt - RapuNaiseni hätääntyi ja luuli minun jo kyllästyneen häneen - laittoi luovuttamiseen viittaavan s-postin, mutta kaikesta huolimatta kutsui minut tekstarilla perjantai-illaksi luokseen, jos vain haluaisin tulla ja halusinhan minä! Tuo tekstarialoite (kuulut tekstarit ;=)) oli tärkeä suhteemme jatkon kannalta eli aloitteellinen kannattaa olla eli se on neuvoni!


      • elämästäni!!

        Olen kaurisnainen ja olin härkämiehen kanssa yhdessä 28 vuotta. Lopullista eroa ei meinattu saada tehtyä mitenkään, roikuttiin vaan on-off-systeemissä. Parin vuoden vehtaamisen jälkeen vihdoin erottiin ihan oikeasti ja lopullisesti. Juuri kun kuvittelin, ettei elämällä ole minulle enää yllätyksiä tarjolla, tapasin rapumiehen, joka on varsinainen kirjaesimerkki ravun merkeissä syntyneestä. Ja kai juuri siksi niin rakastettava!
        Tämä kirjoitukseni taisi mennä ohi alkuperäisen aiheen, mutta halusin vain Vanhalle Kauriille kertoa, että tuntui hassulta lukea hänen kirjoitustaan kun se oli niin tuttua.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tärkeä kysymys!

      Haluatko sinä, mies, minut?
      Ikävä
      87
      1165
    2. Asiallinen lähestyminen

      Mitä on asiallinen lähestyminen?? Tietääkö tai tajuaako kukaan, varsinkaan miehet??? Eilen NELJÄNNEN kerran jouduin isk
      Sinkut
      151
      1006
    3. Jennika Vikman avoimena - Isosisko Erika Vikman ohjeisti napakasti Tähdet, tähdet -kisaan: "Älä.."

      Jennika ja Erika - niin ovat kuin kaksi marjaa! Ilmeiltään, ääneltään ja eleiltään hyvinkin samanlaiset - toinen on kyll
      Suomalaiset julkkikset
      13
      691
    4. Vedalainen metafysiikka

      Termi ”metafysiikka” kuuluu Aristoteleelle. Metafysiikka tarkoittaa ”fysiikan jälkeen” eli tietoa siitä, mikä on tavalli
      Hindulaisuus
      287
      685
    5. Mitäs nainen

      Meinaat tehdä viikonloppuna.
      Ikävä
      60
      664
    6. Ai jaa sinä oletkin ahnas

      Ja romanttinen luonne, nyt vasta hiffasin että olet naarastiikeri. Parempi myöhään kuin ei milloinkaan.
      Ikävä
      107
      660
    7. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      47
      660
    8. En oikeastaan usko että sinä tai kukaan

      Olisi oikeasti ihastunut tai rakastunut. Se on joku harhakuva joka minusta miehestä syntyi. Ja kun se särkyy, niin "tunt
      Ikävä
      42
      604
    9. Viime yönä mietin paikkoja luonnossa, missä olen kulkenut

      kävellyt ja ikävöinyt, ja ollut niin yksin. Monet kerrat. Ne palauttavat mieleeni sinut ja sen, kuinka kipeää on se kaip
      Ikävä
      57
      592
    10. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      35
      575
    Aihe