Otin Levolacia syömisen aikana ja ruuan jälkeen kului noin 5-10minuuttia ja sitten kaikki tuli ulos.
Ehtivätkö kalorit jo tuossa ajassa imeytyä?
Ymmärrän kyllä lääkkeet joiden vaikutusaika on 6-12 tuntia, mutta minulla Levolac toimii samantien.
LEVOLAC
9
4866
Vastaukset
- pseudoscorpion
Siis luuletko, että se mitä tuli ulos, oli sitä mitä juuri suuhusi tungit? :D Taisi kuule olla edellinen ateria, tai sitä edellinen. Ei ulostuslääke laihduta, eikä vaikuta siihen, mitä mahaasi tunget, ruoka joka menee mahasta ohutsuoleen, käsitellään siellä ja ravintoaineet imeytyy ohutsuolessa. Se mitä ton avulla tulee ulos, on vain kuona-aineita, jotka ovat jo paksusuolessa ja siis luovuttaneet ravintoaineet. Voi jestas. Ulostuslääkkeistä ei ole laihdutuksen kannalta mitään merkitystä. :DD
- .............................
Siis ainoa vaihtoehto. Oksentaminen. Mutta kiva, että täällä ihmiset ovat aina yh´tä iloisia ":D:D:D:D:D:D:D:D:D" ja aina niin viisaita, että tietävät kaikesta kaiken.
- sitä
levolacia saa? apteekista? saako ilman reseptiä?
- ......
Saa apteekista ilman reseptiä, 1000ml pullo on vielä sv-korvattava.
Ainakin minulla se toi ruuan heti pihalle, sanovat muut mitä sanovat. Vai miten on: En ollut pariin päivään syönyt, sitten söin ja otin samaan aikaan reilusti levolacia. Tuliko muka monta päivää sitten syödyt ruuat silloin ulos? Kyllä minä uskon, että tulivat ne mitä olin syönyt.
Mutta tänään teen kokeen. Vatsa on TÄYSIN tyhjä nyt. Syön kohta ja otan reilusti levolacia, katsotaan sitten miten käy.
Raportoin tänne. - oikeasti
...... kirjoitti:
Saa apteekista ilman reseptiä, 1000ml pullo on vielä sv-korvattava.
Ainakin minulla se toi ruuan heti pihalle, sanovat muut mitä sanovat. Vai miten on: En ollut pariin päivään syönyt, sitten söin ja otin samaan aikaan reilusti levolacia. Tuliko muka monta päivää sitten syödyt ruuat silloin ulos? Kyllä minä uskon, että tulivat ne mitä olin syönyt.
Mutta tänään teen kokeen. Vatsa on TÄYSIN tyhjä nyt. Syön kohta ja otan reilusti levolacia, katsotaan sitten miten käy.
Raportoin tänne.se juuri syöty ruoka sieltä ulos tule! hei järki käteen. laksat ei laihduta!
- Keyraa
oikeasti kirjoitti:
se juuri syöty ruoka sieltä ulos tule! hei järki käteen. laksat ei laihduta!
Hei todellakin, pikkunaiset, ottakaa niistä asioista selvää... mulla tuli 3 pvän takaiset punajuuripiirakat ulos levolacilla, ei MITÄÄN juuri ahmimistani mässäyksistä. Sitä järkeä saa käyttää.
- asdgsdgsdfgsdf
hyi miten se saatte tota litkua alas. ostin tätä saamarin oksettavaa oraalilitkua tänään ja tuli ahmittua vitusti ja oksentamalla en saanu kun joitain nesteitä pois. yritän nyt juoda desin tota ja hyi helvetti kun oksettaa kun ottaa edes vähän. vielä ois puol desin urakka ja tuntuu ylitse pääsemättömältä
- Tsutsuku
Ulostuslääkkeet eivät tosiaan varsinaisesti laihduta ollenkaan. Tyhjäävät suolen, ja se siitä. Muutenkin, vaikka olisi miten nopeasti toimivaa lääkettä, niin yksinkertaisesti ravintoaineet ehtivät aina imeytyä. Laksat eivät ole tässä tapauksessa siis mitenkään järin hyödyllisiä.
Itse käytin myös Levolacia, mutta tiesin kyllä, ettei siitä voisi pahemmin olla apua. Kuten sanoin, tyhjäsi suolen, ei sen kummempaa. Jos ihan tosissaan haluaa päästä kaloreista ynnä muusta eroon juuri syöneenä, lienee oksentaminen ikävä kyllä ainoa vaihtoehto. Tämän minäkin ikävä kyllä tajusin. - Anonyymi
Ei varmaan toimi. Itsellä menee 5-10h ja annostus pitää ottaa triplaana tai muuten pääsee vain leijat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192490- 1482224
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292152Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522109Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti201684Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3871593Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961516- 2791394
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131379- 1301356