kysymys!!

ravuille

tapailen erästä rapua ja tämä alku on aika mielenkiintoinen... rapu on nimittäin kertonut että välillä hän haluaa tätä suhdetta ja välillä taas ahdistaa koko ajatus sitoutumisesta. välillä hän on omilla teillään jonkun aikaa ilman että kuulen hänestä juurikaan, sitten hän tulee takaisin. nyt kun kyselin tämän jutun tilaa niin hän tunnusti tuon että välillä vaan alkaa ahdistamaan, että yleensäkin alku tuntuu hyvältä ja sitten tulee se ahdistus.
ymmärrän tämän täysin, mutta nyt kysyisinkin teiltä Ravuilta, että mitä minun tulisi tehdä jotta suhteemme pääsee kehittymään, ja jotta tuota rapua ei niin kauheasti ahdistaisi...? eli mahdollisimman monipuolisia vinkkejä,neuvoja tarvitaan!!!!!!

8

2094

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

      tuota jahkaamista se tulee olemaan ja hermosi menetät.

      • Niin unohda se

        Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.


      • Rapunainen....
        Niin unohda se kirjoitti:

        Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.

        Sinun täytyy sanoa hänelle tunteesi..
        Rapu vain pelkää saavansa pakit taas ja särkevänsä sydämmen, hän on tuolla tavalla kuoressaan, sun pitää ne aukaista.
        Luottamus on tärkeä..

        Itse samaisessa tilanteessa ja en enää jahkaile..
        Nyt vain pelkään että haluan liikaa ja toinen ei ole valmis mihinkään..Aikaisemmin olin kivi jota ei murreta.

        Yritä saada hänet itsellesi kokonaan ja sun pitää tottua siihen että rapun mieli ailahtelee..
        se on normaalia ja sitä ei kannate liikaa stressata..vähän ajan päästä ajatus on jo ihan toinen..

        :) älä anna periksi, ravusta saat hyvän äidin lapsillesi ja hän aina rakastaa!!!!koko sydämmestä.


    • Rapu mies

      Vastaa omalta osin ravun jättmään haasteeseen, lähde yhteiseen seikailuun, muista rapu on perhekeskeinen joko omaan tai vanhenpiinssa sitoutunut. Rapu Mies on paras vaihtoehto kala Naiselle. nim. kokoemusta on yli 8v.

    • ole kärsivällinen...

      mitä ravuista tiedän; heidän ei ole tarkoitus loukata tai pettää, he vain etenevät hitaasti ja varmasti... Ravullasi on pelkoja ja ennakkoluuloja. puhu tämän kanssa ja edetkää omaan tahtiin.- onnee siulle siihe, mää sain jo rapumieheni tällä menetelmällä- seurusteltu jo 5 vuotta onnellisesti ^^

      • tunteiden paljastamista

        Toimii kyllä minkä merkin kohdalla hyvänsä, mutta erityisesti jahkaavan ravun kanssa.

        Itse siis tunnustin rakkauteni jahkaavalle rapumiehelle (välillä olin hänelle se ainoa oikea ja välillä hän piehtaroi ahdistuksessaan).

        No, mitäs kävi?
        Rapumies katosi jälkiä jättämättä elämästäni. Ennen tuli lähes päivittäin viestejä/puheluita,
        nyt ei mitään.

        Ok. Eipähän tarvitse ainakaan itseä syyttää siitä, etten olisi ollut rehellinen.


      • kiva välillä ottaa etäisyyttä, on eri asia olla muualla ja puhailla omia kuin pettää


    • noita ongelmia

      Minulla ei ole ongelmia ollut sitoutumisessa!
      Päinvastoin, en osaa olla yksin, haluan rakkaan ympärille. Olen seurustellut nyt neljä vuotta, siitä kolme ja puoli vuotta yhdessä. Hyvin menee, johtuen ehkä siitä että mieheni on härkä! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      63
      1852
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1354
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      128
      1308
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      917
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      340
      854
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      744
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      684
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      663
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      644
    Aihe