tapailen erästä rapua ja tämä alku on aika mielenkiintoinen... rapu on nimittäin kertonut että välillä hän haluaa tätä suhdetta ja välillä taas ahdistaa koko ajatus sitoutumisesta. välillä hän on omilla teillään jonkun aikaa ilman että kuulen hänestä juurikaan, sitten hän tulee takaisin. nyt kun kyselin tämän jutun tilaa niin hän tunnusti tuon että välillä vaan alkaa ahdistamaan, että yleensäkin alku tuntuu hyvältä ja sitten tulee se ahdistus.
ymmärrän tämän täysin, mutta nyt kysyisinkin teiltä Ravuilta, että mitä minun tulisi tehdä jotta suhteemme pääsee kehittymään, ja jotta tuota rapua ei niin kauheasti ahdistaisi...? eli mahdollisimman monipuolisia vinkkejä,neuvoja tarvitaan!!!!!!
kysymys!!
8
2094
Vastaukset
- Leijonatar
tuota jahkaamista se tulee olemaan ja hermosi menetät.
- Niin unohda se
Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.
- Rapunainen....
Niin unohda se kirjoitti:
Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.
Sinun täytyy sanoa hänelle tunteesi..
Rapu vain pelkää saavansa pakit taas ja särkevänsä sydämmen, hän on tuolla tavalla kuoressaan, sun pitää ne aukaista.
Luottamus on tärkeä..
Itse samaisessa tilanteessa ja en enää jahkaile..
Nyt vain pelkään että haluan liikaa ja toinen ei ole valmis mihinkään..Aikaisemmin olin kivi jota ei murreta.
Yritä saada hänet itsellesi kokonaan ja sun pitää tottua siihen että rapun mieli ailahtelee..
se on normaalia ja sitä ei kannate liikaa stressata..vähän ajan päästä ajatus on jo ihan toinen..
:) älä anna periksi, ravusta saat hyvän äidin lapsillesi ja hän aina rakastaa!!!!koko sydämmestä.
- Rapu mies
Vastaa omalta osin ravun jättmään haasteeseen, lähde yhteiseen seikailuun, muista rapu on perhekeskeinen joko omaan tai vanhenpiinssa sitoutunut. Rapu Mies on paras vaihtoehto kala Naiselle. nim. kokoemusta on yli 8v.
- ole kärsivällinen...
mitä ravuista tiedän; heidän ei ole tarkoitus loukata tai pettää, he vain etenevät hitaasti ja varmasti... Ravullasi on pelkoja ja ennakkoluuloja. puhu tämän kanssa ja edetkää omaan tahtiin.- onnee siulle siihe, mää sain jo rapumieheni tällä menetelmällä- seurusteltu jo 5 vuotta onnellisesti ^^
- tunteiden paljastamista
Toimii kyllä minkä merkin kohdalla hyvänsä, mutta erityisesti jahkaavan ravun kanssa.
Itse siis tunnustin rakkauteni jahkaavalle rapumiehelle (välillä olin hänelle se ainoa oikea ja välillä hän piehtaroi ahdistuksessaan).
No, mitäs kävi?
Rapumies katosi jälkiä jättämättä elämästäni. Ennen tuli lähes päivittäin viestejä/puheluita,
nyt ei mitään.
Ok. Eipähän tarvitse ainakaan itseä syyttää siitä, etten olisi ollut rehellinen.
- noita ongelmia
Minulla ei ole ongelmia ollut sitoutumisessa!
Päinvastoin, en osaa olla yksin, haluan rakkaan ympärille. Olen seurustellut nyt neljä vuotta, siitä kolme ja puoli vuotta yhdessä. Hyvin menee, johtuen ehkä siitä että mieheni on härkä! :D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631852- 1231354
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281308- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten340854Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82744Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55684Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50663Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j67644