kysymys!!

ravuille

tapailen erästä rapua ja tämä alku on aika mielenkiintoinen... rapu on nimittäin kertonut että välillä hän haluaa tätä suhdetta ja välillä taas ahdistaa koko ajatus sitoutumisesta. välillä hän on omilla teillään jonkun aikaa ilman että kuulen hänestä juurikaan, sitten hän tulee takaisin. nyt kun kyselin tämän jutun tilaa niin hän tunnusti tuon että välillä vaan alkaa ahdistamaan, että yleensäkin alku tuntuu hyvältä ja sitten tulee se ahdistus.
ymmärrän tämän täysin, mutta nyt kysyisinkin teiltä Ravuilta, että mitä minun tulisi tehdä jotta suhteemme pääsee kehittymään, ja jotta tuota rapua ei niin kauheasti ahdistaisi...? eli mahdollisimman monipuolisia vinkkejä,neuvoja tarvitaan!!!!!!

8

1947

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Leijonatar

      tuota jahkaamista se tulee olemaan ja hermosi menetät.

      • Niin unohda se

        Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.


      • Rapunainen....
        Niin unohda se kirjoitti:

        Joo unohda Rapu, koska se tulee olemaan tuota samaa vuositolkulla ja se jos mikä tekee seinähulluksi.Rapusi tulee ja menee niinkuin huvittaa ja arvaappa mitä se tuo sinulle tuliaisiksi.Ja mitä se tekee sillä aikaa kun ei ole sinun luonasi.Älä luule, että on uskollinen.

        Sinun täytyy sanoa hänelle tunteesi..
        Rapu vain pelkää saavansa pakit taas ja särkevänsä sydämmen, hän on tuolla tavalla kuoressaan, sun pitää ne aukaista.
        Luottamus on tärkeä..

        Itse samaisessa tilanteessa ja en enää jahkaile..
        Nyt vain pelkään että haluan liikaa ja toinen ei ole valmis mihinkään..Aikaisemmin olin kivi jota ei murreta.

        Yritä saada hänet itsellesi kokonaan ja sun pitää tottua siihen että rapun mieli ailahtelee..
        se on normaalia ja sitä ei kannate liikaa stressata..vähän ajan päästä ajatus on jo ihan toinen..

        :) älä anna periksi, ravusta saat hyvän äidin lapsillesi ja hän aina rakastaa!!!!koko sydämmestä.


    • Rapu mies

      Vastaa omalta osin ravun jättmään haasteeseen, lähde yhteiseen seikailuun, muista rapu on perhekeskeinen joko omaan tai vanhenpiinssa sitoutunut. Rapu Mies on paras vaihtoehto kala Naiselle. nim. kokoemusta on yli 8v.

    • ole kärsivällinen...

      mitä ravuista tiedän; heidän ei ole tarkoitus loukata tai pettää, he vain etenevät hitaasti ja varmasti... Ravullasi on pelkoja ja ennakkoluuloja. puhu tämän kanssa ja edetkää omaan tahtiin.- onnee siulle siihe, mää sain jo rapumieheni tällä menetelmällä- seurusteltu jo 5 vuotta onnellisesti ^^

      • tunteiden paljastamista

        Toimii kyllä minkä merkin kohdalla hyvänsä, mutta erityisesti jahkaavan ravun kanssa.

        Itse siis tunnustin rakkauteni jahkaavalle rapumiehelle (välillä olin hänelle se ainoa oikea ja välillä hän piehtaroi ahdistuksessaan).

        No, mitäs kävi?
        Rapumies katosi jälkiä jättämättä elämästäni. Ennen tuli lähes päivittäin viestejä/puheluita,
        nyt ei mitään.

        Ok. Eipähän tarvitse ainakaan itseä syyttää siitä, etten olisi ollut rehellinen.


      • kiva välillä ottaa etäisyyttä, on eri asia olla muualla ja puhailla omia kuin pettää


    • noita ongelmia

      Minulla ei ole ongelmia ollut sitoutumisessa!
      Päinvastoin, en osaa olla yksin, haluan rakkaan ympärille. Olen seurustellut nyt neljä vuotta, siitä kolme ja puoli vuotta yhdessä. Hyvin menee, johtuen ehkä siitä että mieheni on härkä! :D

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuuluuko ehkäisy parisuhteessa molemmille

      Mieheni pelkää kovasti sitä, että minun käyttämä ehkäisy (pillerit) pettävät ja että tulisin raskaaksi. Hänellä on jo en
      Parisuhde
      62
      1214
    2. Suhun ihastuminen oli liikaa mulle ...

      Se meni jo sairauden ja sekavuuden puolelle. Oisin tehnyt melkein mitä vain, että saisin sut ja se ei ole tervettä. Vars
      Ikävä
      34
      1020
    3. Mihin ihastuit ensimmäisenä

      kaivatussasi? 💯
      Ikävä
      63
      1010
    4. Tänään valtuustossa

      Striimi rikki. Mennään saliin ja otetaan pussillinen mätiä omenoita mukaan. Popcornit valmiiksi kun Savola alkaa puhumaa
      Ähtäri
      26
      1007
    5. Miten paljon odotat hänen

      Kohtaamisia tai näkemistä? Kuinka hyvä keskusteluyhteys teillä on?
      Ikävä
      69
      955
    6. Onko kaivattunne puhelias

      Vai hiljainen hissukka.
      Ikävä
      46
      941
    7. Jiille kysymys

      Oletko kuitenkin mennyt eteenpäin ja sinulla joku uusi nainen kuvioissa? 🥹
      Ikävä
      73
      892
    8. Suomussalmen mustalaiset

      Uutena suomussalmelaisena mietin, että millasta porukkaa ovat?
      Suomussalmi
      17
      870
    9. Oletko mielestäsi kaivattusi

      ihannetyyppi ulkoisesti?
      Ikävä
      56
      852
    10. Minkälaiset hiukset

      kaivatullasi on? Miehellä Kenties ananas, puolikalju jne jne Naisella kenties vaaleat kiharat jne jne
      Ikävä
      27
      836
    Aihe