Lätkän mm-95 karjalapullot

Ihanaa leijonat

Muistaako kukaan noita karjapulloja, missä oli omiin etiketteihinsä painettuna kaikki lätkän maailmanmestarit -95. Mistähän saisi? Onkohan arvokkaitakin?

25

5335

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • äjiliärke

      Olen säilyttänyt kyseisiä etikettejä jo 13 vuotta, hyvässä kunnossa ovat mutta pullot ovat menneet kierrätykseen. Arvosta en osaa sanoa, eipä ole kukaan aiemmin kysellyt.

      • TontsaTku

        Terve,

        Hyvin muistan nuo karjalan pullot. kaupassa pikkupoikana etsin mitä multa puuttuu ja sit annoin iskäl et osta toi ja sit toi!! =) Piti siinä muutama pullo juoda keräilyn takia. En usko et on kovin arvokkaita nyt,ehkä joskus 50v päästä sit jos silloinkaan. Onhan noita pulloja painettu kuitenkin paljon. Mut kiva niitä on aina välillä katsella.


    • Muudis

      mulla on kyseinen pullokokoelma tallessa ja hyvässä kunnossa.

    • Keräilijä.

      Minulla on myös kyseiset pullot, onkohan niitä n.20 kpl.
      Välillä olen meinannut niistä, luopua, mutta en ole raskinut.
      Tosiostaja niistä voi jotain maksaakin, saiskohan 100e. ; )

      • Anonyymi

        pajolla lähtee


    • nyt jo 26v

      3 maalivahtii, 7 puolustajaa, 13 hyökkääjää ja curre. eli yhteensä 24.
      etsin kans juuri omani ku muistelin et olikohan mulla kaikki. ja kyllä tallsessa ovat. arvosta minäkään en tiedä valitettavasti.
      minä kans 11v tyttönä isän kans kaljaostoksilla oltiin koska halusin kaikki etiketit. sitä en tie paljonko niit painettu mut myyntiaika oli ainaki lyhyt.

      • Anonyymi

        onko pullot avaamattomia


    • Taisto31

      Mulla vielä muutamia pulloja avaamattomana :) Löysin mökiltä, jotka jääneet vahingossa juomatta.

      • Keräilijä.

        Äläpä hävitä, katson puuttuuko minulta mikään pullo. Minkalaiset korkit pulloissa oli, oliko Suomen lippu?


      • Anonyymi

        olisi kiinnostusta jos vain ne tallessa vielä on.
        paljolla lähtee kaikki ja jos onnistuu niin mites toimitus/nouto


    • Kaikki löytyy

      Tuli mieleen, että löytyy kanssa näitä samaisia etikettäjä, kun luin uutisoinnin antikvaarista IL. About 1000kpl löytyy kaiken kaikkiaan, eivät ole koskaan olleet pulloissa kiinni eli ihan ehyitä. Ja löytyihän ne!

      • Pate2

        Mulla on kaikki etiketit ei ole koskaan olleet pullossa kiinni täysin ehjät ja hyvä kuntoist


      • Kaikki löytyy
        Pate2 kirjoitti:

        Mulla on kaikki etiketit ei ole koskaan olleet pullossa kiinni täysin ehjät ja hyvä kuntoist

        http://imgur.com/eDqp9pm

        Siinähän noita


    • Suomen lippua ei ole korkeissa ja etikettejä on erillaisia 25 kpl

    • Olutta-95

      Mulla on noita alkuperäisiä MM-95 pulloja, jos jollain keräilijällä on kiinnostusta ostaa.

      • MM-95

        Mulla on koko tuo alkuperäinen MM-95 pullokokoelma, jos joku keräilijä on kiinnostunut.


      • Ontamasaatana
        MM-95 kirjoitti:

        Mulla on koko tuo alkuperäinen MM-95 pullokokoelma, jos joku keräilijä on kiinnostunut.

        Mitähän kun itseltä puuttuu 4 pelaajaa. Lehtinen summanen niinimaa ja ylönen. Oliko valmentajatki pullois? Mut joo kiinnostais saada kokoelma täytee..


      • Anonyymi

        onko avaamattomia


    • hamsteri

      Kävin kellaria penkomassa ja yllättäen huomasin, että en ollutkaan hävittänyt pulloja! Niitä ei ole kuitenkaan kuin muutama. Voisin katsoa pelaajien nimet.

    • Mm95olusia

      Tutulla olisi mahdollisesti mielenkiintoa myydä koko sarja. Kaikki 25 pulloa alkup kunnossa avaamattomana. Melko vanhat oluet kuuluisi myös kauppaan.

      Mihin tai missä moista kannattaa myydä ja millaisella hinnalla?

      • Anonyymi

        olisi kiinnostusta jos ovat avaamattomia ja hyvökuntoisia niin voin ostaa.
        Paljolla lähtee🤔
        ja jos voidaan ostaa miten toimistus/nouto


    • Anonyymi

      Moro. Multa puu petteri nummelin ja antti törmänen jos jollain on sopivasti. En toki tiedä tekeekö noilla ikinä mitään, mut olis täys sarja. Ja mikä se 25 lappu on? Joku logo? Mulla 18 pelaajaa. 3 mokee ja kurre

    • Anonyymi
    • Vieläkö kiinnostaa jotakuta?
      Mulla kaikki 24 originaalia tallessa, juomat sisällä.

      • Eli siis alkuperäinen setti, 23 pelaajaa + Kurre. Otan tarjouksia vastaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 4 tuntia töitä kerran viikossa on naisen mukaan liian raskasta

      Tämä ei taija olls lieksalaine vaikka "tuntomerkkiin" perusteella nii vois eppäillä! 🤣 31-vuotias Maya ei kykene tekemä
      Lieksa
      91
      4286
    2. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      43
      4202
    3. Riikka Purra rosvosi eläkeläiset!

      1900 euron eläkkeestä rosvottiin 350 euroa. Kohtuullista vai? Perussuomalaisia ei enää ole olemassa meille eläkeläisille
      Maailman menoa
      612
      3966
    4. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      23
      2807
    5. Näytit nainen sanoinkuvaamattoman ihanalta

      En voi unohtaa sinua. Pohdin nyt sinua.
      Ikävä
      79
      2521
    6. Ihastuksesi persoonalliset piirteet ulkonäössä?

      Onko jotain massasta poikkeavaa? Uskallatko paljastaa? Aloitan; todella kauniit kädet ja sirot sormet miehellä.
      Tunteet
      128
      2108
    7. SDP:n kannatus edelleen kovassa nousussa, ps ja kokoomus putoavat

      SDP on noussut Helsingin Sanomien tuoreessa kannatuskyselyssä kokoomuksen ohi Suomen suosituimmaksi puolueeksi. SDP:n ka
      Maailman menoa
      340
      2084
    8. Kansaneläkkeiden maksu ulkomaille loppuu

      Hyvä homma! Yli 30 miljoonan säästö siitäkin. Toxia.
      Maailman menoa
      195
      2003
    9. Ketä ammuttu ?

      Ketä sielä Juupajoela ammuttu ei kait mainemies alkanu amuskelemaan , , Kyösti H ?
      Juupajoki
      28
      1649
    10. Nainen, meistä tulisi maailman ihanin pari

      Mutta tosiasiat tosiasioina, on liian monta asiaa, jotka sotivat meidän yhteistä taivalta vastaan. Surulla tämän sanon,
      Ikävä
      66
      1442
    Aihe