Lätkän mm-95 karjalapullot

Muistaako kukaan noita karjapulloja, missä oli omiin etiketteihinsä painettuna kaikki lätkän maailmanmestarit -95. Mistähän saisi? Onkohan arvokkaitakin?
Ilmianna
Jaa

14 Vastausta

Olen säilyttänyt kyseisiä etikettejä jo 13 vuotta, hyvässä kunnossa ovat mutta pullot ovat menneet kierrätykseen. Arvosta en osaa sanoa, eipä ole kukaan aiemmin kysellyt.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Terve,

Hyvin muistan nuo karjalan pullot. kaupassa pikkupoikana etsin mitä multa puuttuu ja sit annoin iskäl et osta toi ja sit toi!! =) Piti siinä muutama pullo juoda keräilyn takia. En usko et on kovin arvokkaita nyt,ehkä joskus 50v päästä sit jos silloinkaan. Onhan noita pulloja painettu kuitenkin paljon. Mut kiva niitä on aina välillä katsella.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
mulla on kyseinen pullokokoelma tallessa ja hyvässä kunnossa.
Ilmianna
Jaa
Minulla on myös kyseiset pullot, onkohan niitä n.20 kpl.
Välillä olen meinannut niistä, luopua, mutta en ole raskinut.
Tosiostaja niistä voi jotain maksaakin, saiskohan 100e. ; )
Ilmianna
Jaa
3 maalivahtii, 7 puolustajaa, 13 hyökkääjää ja curre. eli yhteensä 24.
etsin kans juuri omani ku muistelin et olikohan mulla kaikki. ja kyllä tallsessa ovat. arvosta minäkään en tiedä valitettavasti.
minä kans 11v tyttönä isän kans kaljaostoksilla oltiin koska halusin kaikki etiketit. sitä en tie paljonko niit painettu mut myyntiaika oli ainaki lyhyt.
Ilmianna
Jaa
Mulla vielä muutamia pulloja avaamattomana :) Löysin mökiltä, jotka jääneet vahingossa juomatta.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
1 VASTAUS:
Äläpä hävitä, katson puuttuuko minulta mikään pullo. Minkalaiset korkit pulloissa oli, oliko Suomen lippu?
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Tuli mieleen, että löytyy kanssa näitä samaisia etikettäjä, kun luin uutisoinnin antikvaarista IL. About 1000kpl löytyy kaiken kaikkiaan, eivät ole koskaan olleet pulloissa kiinni eli ihan ehyitä. Ja löytyihän ne!
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mulla on kaikki etiketit ei ole koskaan olleet pullossa kiinni täysin ehjät ja hyvä kuntoist
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Pate2 kirjoitti:
Mulla on kaikki etiketit ei ole koskaan olleet pullossa kiinni täysin ehjät ja hyvä kuntoist
http://imgur.com/eDqp9pm

Siinähän noita
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti
Suomen lippua ei ole korkeissa ja etikettejä on erillaisia 25 kpl
Ilmianna
Jaa
Mulla on noita alkuperäisiä MM-95 pulloja, jos jollain keräilijällä on kiinnostusta ostaa.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
2 VASTAUSTA:
Mulla on koko tuo alkuperäinen MM-95 pullokokoelma, jos joku keräilijä on kiinnostunut.
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
Uusi
MM-95 kirjoitti:
Mulla on koko tuo alkuperäinen MM-95 pullokokoelma, jos joku keräilijä on kiinnostunut.
Mitähän kun itseltä puuttuu 4 pelaajaa. Lehtinen summanen niinimaa ja ylönen. Oliko valmentajatki pullois? Mut joo kiinnostais saada kokoelma täytee..
Kommentoi
Ilmianna
Jaa
+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Lätkän mm-95 karjalapullot

Muistaako kukaan noita karjapulloja, missä oli omiin etiketteihinsä painettuna kaikki lätkän maailmanmestarit -95. Mistähän saisi? Onkohan arvokkaitakin?

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta