hei!omistan itse collie-kultsikka sekoitus nartun,ja olisi kiva kuulla jos joku muukin täältä omistaa sellaisen??koirani on 2½ vuotias ja sillä on kultsikan kroppa ja collien silmät =)
se on musta....joten luulisin että se on perinyt collien-tricolorilta värinsä!käyttäytyy kuten colliet;paimentaa ja vahva metsästysvietti...oravat,puput ja fasaanit saavat kyytiä! =)kerro ihmeessä jos omistat tälläisen sekoituksen tai jos jollakin tuttavallasi on!!koiran ei tietenkään tarvitse olla musta kunhan on collie-kultsikka sekoitus!! =)
kellään collie-kultsikka sekoitusta..?
3
229
Vastaukset
- Sandra
Tutullani on 5-vuotias samanlainen coctail; aivan ihana...oli huhtikuussa poisnukkuneen flattityttömme bestis. Tavannut en nyt enää lähiaikoina ole...vaikeaa sillä avaa ihanat yhteiset muistot ulkoilutustreffeistämme. Voisi tämäkin tyttö olla ihmeissään meidät nähdessämme...missä leikkikaveri?Koiramme ja tämä kultaisen ja collien sekoitus olivat kuin siskokset....snyyf....muistot elävät...
- hyvä luonne
Minulla myös kokemusta ko.sekoituksesta. Väritys on blue merle collielta (harmaa-musta-ruskea), ruumiinrakenne taas kultaiselta. Luppakorvat ja leveä selkä. Luonne nartulla seurallinen, kiltti, oppivainen ja omapäinen. Haukkuu oravia, hiiriä ym. pienriistaa. Tykkää uimisesta ja autoajeluista. Ainoa heikko kohta anturat. Muuten kaikinpuolin ollut terve koko ikänsä (7v.), ei korvaongelmia eikä rähmää silmissä , osaa itse tassuilla pestä.
- haukku
hyvä luonne kirjoitti:
Minulla myös kokemusta ko.sekoituksesta. Väritys on blue merle collielta (harmaa-musta-ruskea), ruumiinrakenne taas kultaiselta. Luppakorvat ja leveä selkä. Luonne nartulla seurallinen, kiltti, oppivainen ja omapäinen. Haukkuu oravia, hiiriä ym. pienriistaa. Tykkää uimisesta ja autoajeluista. Ainoa heikko kohta anturat. Muuten kaikinpuolin ollut terve koko ikänsä (7v.), ei korvaongelmia eikä rähmää silmissä , osaa itse tassuilla pestä.
kysyisin vain että mistä hankit sen sinun koirasi?
vaikka ikäeroa meidän koirien välillä on niin tahtoisin tietää että jospa sattuisivat olemaan samasta paikasta?!? =)
kuulostavat niin samantapaisilta.....=)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse754537Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky1063781Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä1423473Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.371970Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575691921Mitä on tullut
Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.891229- 1201050
Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle
Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.131963- 57933
Mikä homma?
https://share.google/NvruSS4P4EzjTWPov Poliisilla oli keskiviikkona 4. maaliskuuta yksityisasunnossa Saarijärvellä tehtä25837