Aihe Sairauslomat perusteettomia
Kirjoittanut: aika usein 15.4.2008 klo 08.54
OLETKO KOSKAAN OLLUT AIHEETTOMASTI SAIRASLOMALLA?
ALKOIKO OMATUNTOSI KOLKUTTAAN TÄMÄN LUETTUASI?
NYT VAAN REIPPAITA MIELIPITEITÄ ASIASTA.
KAIKKI JOUTILAAT KIRJOITTELEMAAN TÄLLE PALSTALLE:-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
.
http://www.aamulehti.fi/uutiset/kotimaa/79627.shtml
Joka viides sairausloma on perusteeton. Ei ihme, että työnantajat vaativat lääkärintodistuksia, kun työntekijät ovat poissa esimerkiksi pahan mielen takia.
Oletko mielestäsi
10
980
Vastaukset
- ever.....
en siis koskaan ns. turhaan, vaan aina oikean sairauden takia. Eli ei omatunto kolkuttele! :)
- SMP68
Ei, en koskaan ole ollut ilman syytä saikul, viimeks menin töihin vaiks lekuri ei ois antanu lupaa, tykkään työstäni sen verran ettei tarvi hakee feikkilomaa
- joka neljäs
Ootellaan jospa aiheeseen vastaisi 5 henkolöä.
Jos joku ei tunnusta. se valehtelee.
- Por
koskaan käynyt lääkärissä ?
Ehkä olisi syytä käydä ? - vastaavati...
Ihan liian moni on ollut kipeänä töissä!
- mutta mutta
Ei voi olla kipeänä töissä...
Työ maalla voi olla mutta töitä ei voi tehdä kipeänä....
Lääketieteellisesti mahdotonta...
- yksinyrittäjä kun
ei voi saikkua pitää,pillerien vomalla työhön...
- totta...
Yrittäjän sairasturva on olematon.
varsinkin pien yrittäjän.
Ikävää mutta totta.
Välillä aina mielessä käy sellainen että tarttis hakea vähän motivaatiolomaa lekurista mutta koskaan en sitä silti ole hakenut=D Eräät kyllä sitä hakeva ja saavat ku poraavat millon mitäkin pikkuasiaa,se pistää veren kiehumaan...
- Nimetön
tälläkin hetkellä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121226
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1201071- 136969
- 96802
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten303777Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait81686Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54616Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist48579- 75514