SFC..Erottaminen

jr.karavaanari

nä it' juttuja kun lukee, niin joku pohtii miten erota. Mutta, mites voiko erottaa, esim. nettihäiriköinnin vuoksi? tiedän anonyymillä, mutta en mestausta julkisesti halua:=)

47

2507

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Etkö sitten mitään ajankohtaisempaa murhetta löytänyt? Kyllä yhdistykset sääntöjään rikkoneet ajanmittaan poistavat jäsenluettelostaan, en siitä niin huolta pitäisi. En tarkkaan tiedä mikä sinun mielestäsi on nettihäiriköintiä mutta tuota sinun aloitustasi voisin sellaisena pitää.

• kyllä...

erinomaisen huono nettikäytös ei näy riittävän erottamisen syyksi, joten toistaiseksi on tehokkaampaa itse erota ko järjestöstä. Kaikenmaailman karvanaamat kylläkin mölisevät niska punaisena ja ohimosuonet paukahtamispisteessä, että erotkaa vain, tervemenoa ja niin edespäin.

Mutta siitä mun mieleni on kuitenkin hyvä, ettei ole tarvinnut latin latia laittaa hörhöilyn kannattamiseen pariin vuoteen.

• kyllä... kirjoitti:

erinomaisen huono nettikäytös ei näy riittävän erottamisen syyksi, joten toistaiseksi on tehokkaampaa itse erota ko järjestöstä. Kaikenmaailman karvanaamat kylläkin mölisevät niska punaisena ja ohimosuonet paukahtamispisteessä, että erotkaa vain, tervemenoa ja niin edespäin.

Mutta siitä mun mieleni on kuitenkin hyvä, ettei ole tarvinnut latin latia laittaa hörhöilyn kannattamiseen pariin vuoteen.

Siis sinunkin henkinen tilasi. Mistä ihmeestä tiedät onko minulla niska ja ohimosuonet missä kunnossa???

Taidat olla myös nettihäirikköluokkaa.

• asiaan puuttumatta,
        karva.naamari kirjoitti:

Siis sinunkin henkinen tilasi. Mistä ihmeestä tiedät onko minulla niska ja ohimosuonet missä kunnossa???

mutta on Teillä aika provosoiva tyyli kirjoittaa.Melkein kaikki Teidän kirjoitukset jotka löysin ovat aika kovasti toisen kirjoittajan persoonaan puutuvia, siitä ensi vastauksesta alkaen. Jotenkin tuli mieleen näiden Teidän vastauksien täyttävän netti etiketin mukaisen provoilun kaikki osatekijät.Kunniottavasti Teitä ihaileva provoilia

• kysymästä.
        karva.naamari kirjoitti:

Henkinen tilani on suorastaan loistavassa kunnossa. En häiriköi vähääkään, vaan koetan levittää tätä iloista mielialaa kaikille muillekin.

Sitä vain ihmettelen, miksi kaltaisesi eripuraa viljelevät kirjoittajat peesaatte kuin hai laivaa. Olemmehan pääosin jättäneet rauhaan hiekkalaatikkonne SFC etuteltassa ja myös paljon parjaamanne, mutta niin ah, teille niin mieluisan lankkusaitin "karavaanarit" osastonne.

Miksi kiikkua kuin takiainen persauksissa? Kysyn vaan!

• kysymästä. kirjoitti:

Henkinen tilani on suorastaan loistavassa kunnossa. En häiriköi vähääkään, vaan koetan levittää tätä iloista mielialaa kaikille muillekin.

Sitä vain ihmettelen, miksi kaltaisesi eripuraa viljelevät kirjoittajat peesaatte kuin hai laivaa. Olemmehan pääosin jättäneet rauhaan hiekkalaatikkonne SFC etuteltassa ja myös paljon parjaamanne, mutta niin ah, teille niin mieluisan lankkusaitin "karavaanarit" osastonne.

Miksi kiikkua kuin takiainen persauksissa? Kysyn vaan!

En menisi paljon muita nimittelemään jos kirjoittaisin alla olevan lainauksen mukaista tekstiä:

"Kaikenmaailman karvanaamat kylläkin mölisevät niska punaisena ja ohimosuonet paukahtamispisteessä"

Tuo ei anna kovinkaan kirkasta kuvaa kirjoittajansa henkisestä tilasta. Voin vielä hyväksyä sen jos kerrot miten päädyit juuri tuohon kuvaan, tunnetko minut kovinkin hyvin, olemmeko tavanneet jne. Jos se on vain mielikuvituksesi tuotetta niin anteeksipyynnön paikka ei ole kovin kaukana.

Kun te pelkurit ette uskalla käyttää vakinimimerkkejä niin kuka piru teistä tietää kuka mitäkin on kirjoittanut. kyllä ainakin kommenttiin pitää laittaa sama merkki jota siinä kommentoitavassakin on käyttänyt. Keskustelu näin on varsin yksipuolista, joku voi käydä monella nimimerkillä saman asian kimppuun. Minä pidän sitä pelkuruutena.

• peiliin, , ,
        karva.naamari kirjoitti:

En menisi paljon muita nimittelemään jos kirjoittaisin alla olevan lainauksen mukaista tekstiä:

"Kaikenmaailman karvanaamat kylläkin mölisevät niska punaisena ja ohimosuonet paukahtamispisteessä"

Tuo ei anna kovinkaan kirkasta kuvaa kirjoittajansa henkisestä tilasta. Voin vielä hyväksyä sen jos kerrot miten päädyit juuri tuohon kuvaan, tunnetko minut kovinkin hyvin, olemmeko tavanneet jne. Jos se on vain mielikuvituksesi tuotetta niin anteeksipyynnön paikka ei ole kovin kaukana.

Kun te pelkurit ette uskalla käyttää vakinimimerkkejä niin kuka piru teistä tietää kuka mitäkin on kirjoittanut. kyllä ainakin kommenttiin pitää laittaa sama merkki jota siinä kommentoitavassakin on käyttänyt. Keskustelu näin on varsin yksipuolista, joku voi käydä monella nimimerkillä saman asian kimppuun. Minä pidän sitä pelkuruutena.

Mene Liimanaama sinne etutelttaan ja kirjota sillä nimelläsi, piruako täällä lankkusaitilla vittuilet.

• peiliin, , , kirjoitti:

Mene Liimanaama sinne etutelttaan ja kirjota sillä nimelläsi, piruako täällä lankkusaitilla vittuilet.

Mistähän nyt tuulee, mitä ihmeen tekemistä karva.naamarilla on jonkun Liimanaaman kanssa. Älä nyt vielä ala sekoilemaan, johtopäätöksiä voi tietysti tehdä mutta vääriä ei kannata julkaista.

Kyllä sen vi..uilun on joku muu aloittanut kuin minä. Tämä on vallan vapaa saitti joten mikä ihmeen poliisi sinä olet rajoittamaan muiden kirjoittamista. Opettele ensin ainakin itse kirjoittamaan sivistyneemmin ja nimittelemättä. Siihen peiliin voisi sinullakin olla syytä katsoa.

• karvapistenaamari
        karva.naamari kirjoitti:

Mistähän nyt tuulee, mitä ihmeen tekemistä karva.naamarilla on jonkun Liimanaaman kanssa. Älä nyt vielä ala sekoilemaan, johtopäätöksiä voi tietysti tehdä mutta vääriä ei kannata julkaista.

Kyllä sen vi..uilun on joku muu aloittanut kuin minä. Tämä on vallan vapaa saitti joten mikä ihmeen poliisi sinä olet rajoittamaan muiden kirjoittamista. Opettele ensin ainakin itse kirjoittamaan sivistyneemmin ja nimittelemättä. Siihen peiliin voisi sinullakin olla syytä katsoa.

et sitten viihdykkään siellä varsinaisella lankkusaitilla vaan leviät syövän tavoin kaikille osastoille? asiaa meillä molemmilla on yhtä vähän, jos sitäkään.

• matkailemassa?
        karva.naamari kirjoitti:

no, palstalta toiselle, se liimanaaman matkailu taitaa olla palstalta toiselle, aamusta iltaan, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen.

• matkailemassa? kirjoitti:

no, palstalta toiselle, se liimanaaman matkailu taitaa olla palstalta toiselle, aamusta iltaan, kuukaudesta toiseen ja vuodesta toiseen.

Niin Pääsiäisen tienoilla olin reilun viikon reissulla ja lähiviikkoina taas on lähtö edessä. Kesällä teen ehkä pari pidempää kierrosta Suomessa ja ainakin Pohjois-Norjassa. Seuraavat on suunnitteilla. Jos epäilet minua pelkäksi nettivaanariksi niin 10v aikana on tullut keskimäärin 25000 km/v mittariin eli yhteensä noin 250'000 km. Suunta on mieluummin nouseva jos ei kustannukset nouse yli eläkeläisen mahdollisuuksien.

Lähes kaikki vanhan Länsi-Euroopan maat on ainakin kertaalleen käyty (Kreikka ja saarivaltiot puuttuvat) ja osassa vanhaa itääkin.

Jokos tämä riittää selvitykseksi?

• ehditkin
        karva.naamari kirjoitti:

Niin Pääsiäisen tienoilla olin reilun viikon reissulla ja lähiviikkoina taas on lähtö edessä. Kesällä teen ehkä pari pidempää kierrosta Suomessa ja ainakin Pohjois-Norjassa. Seuraavat on suunnitteilla. Jos epäilet minua pelkäksi nettivaanariksi niin 10v aikana on tullut keskimäärin 25000 km/v mittariin eli yhteensä noin 250'000 km. Suunta on mieluummin nouseva jos ei kustannukset nouse yli eläkeläisen mahdollisuuksien.

Lähes kaikki vanhan Länsi-Euroopan maat on ainakin kertaalleen käyty (Kreikka ja saarivaltiot puuttuvat) ja osassa vanhaa itääkin.

Jokos tämä riittää selvitykseksi?

Luulisi liimanaamalla olevan muutakin tekemistä kuin palstalta toiselle matkailla, jos kerran jossain välissä ehdit vielä ajella ja nauttia siitä karavaanielämästä. Ihmetyttää vaan nettiriippuvuuden ja aktiivisen karavaanielämän yhteensovittaminen. Onko se sitä, että joka paikassa pitää olla suuna ja päänä, kuitenkaan mihinkään ei keskitytä tarpeeksi, vaan se on sitä sähläämistä kaikkialla.

• ehditkin kirjoitti:

Luulisi liimanaamalla olevan muutakin tekemistä kuin palstalta toiselle matkailla, jos kerran jossain välissä ehdit vielä ajella ja nauttia siitä karavaanielämästä. Ihmetyttää vaan nettiriippuvuuden ja aktiivisen karavaanielämän yhteensovittaminen. Onko se sitä, että joka paikassa pitää olla suuna ja päänä, kuitenkaan mihinkään ei keskitytä tarpeeksi, vaan se on sitä sähläämistä kaikkialla.

Kyllä kerkiää kun on joutuisa.

• ei menny
        karva.naamari kirjoitti:

Kyllä kerkiää kun on joutuisa.

kun 43 min vastaukseen, tarkempana pitää olla

• ei menny kirjoitti:

kun 43 min vastaukseen, tarkempana pitää olla

Se kestää miten milloinkin, joskus äkkiä joskus hitaammin. Mitenkä mahtaa elämä olla sinulla kun jaksat muiden tekemisiä vahtia haukkana, onko sinulla omaa elämää ollenkaan? Minä kiinnittäisin enemmän huomiota asiaan tai olisin vaiti, eikö sinulla ole varsinaisesta aiheesta mitään sanottavaa vai onko mielestäsi kaikki jo sanottu?

Ajattele mihin sinäkin aikasi käyttäisit jos alkaisin samanlaisen nimerkkisurffailun kuin sinä, kenen aikoja sitten mittaisit. Kun näin minua arvostelet niin ota sinäkin itseäsi niskasta kiinni ja käy rekisteröitymässä niin olemme samalla viivalla ja voisit lopettaa tuon raukkamaisen puskasta ilkkumisen.

• erottaa ja

ketä? Millä perusteilla? On sinulla murheet, jos itse erota haluat niin siitä vaan, kukaan ei kaipaile. Yhdistyksetä erottaminen vaatiikin jo sääntöjen rikkomusta, ja mikään nettihäiriköinti ei sitä ole.

• se älähtää

johon kalikka jne...

• älyätkö

Miten joku, mitä väitetään palstan, nettihäiriköksi vaikka jäsenpalstalla, voitaisiin erottaa oman yhdistyksen jäsenyydestä? Miten jäsenen toiminta olisi rikkonut oman yhdistyksensä sääntöjä niin raskaasti, että erottaminen olisi mahdollista? Ei mitenkään. Nämä S24 saitit kun rauhoittuivat/rauhoitettiin, siirtyi häiriköinti omille jäsensivustoille.

• mieleeni että?

varmaan jonkunlainen julkisuuskuvakin ja imago on olemassa. Plääh tapelkaa rauhassa, mä lähen reissuun perjantaina...
        nim.merk. AntiLarssen

• jr.karavaanari

Ei nykymaailmassa enään toimita niin, että uudistusmieliset lynkataan. Kekkosslovakian aika on ohitse. lisäämällä kuria, valvontaa, vaikenemalla, olemalla joomies, haukkumalla etuteltassa "lankkusaittia", ei enää pitkässäjuoksussa ole tulevaisuutta. Kyllä väliaikanen erotaaminen tai nettikaranteeni voisi olla ratkaisu. Hoitaisitte pojjaat puutarhaa, niinhän ikekin teki....puutarhanhoito on vaativa laji, jos hoitaa väärin ,voi saada kenkää. Täällä sitä hoidetaan väärin. Toisaalta tämä on automatkailua, ei kausipaikkailua.tajuatko

• älyätkö
        jr.karavaanari kirjoitti:

Ei nykymaailmassa enään toimita niin, että uudistusmieliset lynkataan. Kekkosslovakian aika on ohitse. lisäämällä kuria, valvontaa, vaikenemalla, olemalla joomies, haukkumalla etuteltassa "lankkusaittia", ei enää pitkässäjuoksussa ole tulevaisuutta. Kyllä väliaikanen erotaaminen tai nettikaranteeni voisi olla ratkaisu. Hoitaisitte pojjaat puutarhaa, niinhän ikekin teki....puutarhanhoito on vaativa laji, jos hoitaa väärin ,voi saada kenkää. Täällä sitä hoidetaan väärin. Toisaalta tämä on automatkailua, ei kausipaikkailua.tajuatko

Virtuaalimatkailijat matkailevat saitilta toiselle nälvimässä jäsenpalstan kirjoittajia.
        Minulla auto on taas huollettuna pihassa, tavarat sisässä, säiliöt täytettynä ja lämmöt piirongissa päällä. Lähtö liikkeelle huomenissa.

• korjaus.
        älyätkö kirjoitti:

Virtuaalimatkailijat matkailevat saitilta toiselle nälvimässä jäsenpalstan kirjoittajia.
        Minulla auto on taas huollettuna pihassa, tavarat sisässä, säiliöt täytettynä ja lämmöt piirongissa päällä. Lähtö liikkeelle huomenissa.

siis, pitää olla: Virtuaalimatkailijat matkailevat saitilta toiselle, sillä jäsenpalsta ei anna heille tarpeeksi virikkeitä. Kuikas muutenkaan, ei siinä paljon maisemat, eikä naapurit vaihdu, kun samalla "puutarhatontilla" majaillaan vuodesta toiseen.

• jr.karavaanari
        älyätkö kirjoitti:

virtuaalit on tehty ja as.autolla liikutaan. Saa nähdä kesällä kun enemmän ihmisiä reisussa mistä leirintäalueen grillipaikalla puhutaan...liiton alueella vieraillessa kannattanee ottaa joomies linja...sen verran tunteet voi Larssen ja talven surffailu aiheuttaa...

• jr.karavaanari kirjoitti:

Mitenkäs se jr. aikoo sen karanteeninsa järjestää? Yhteyden kun saa tännekin kotoa, mokkulasta, puhelimesta sekä ainakin kirjastosta. Aiotko ne kaikki laittaa karanteeniin? Jos taas tämä tutuksi käynyt nimimerkki laitetaan karanteeniin, niin nykymuodossa mikään ei estä minua silloin olemasta vaikka "jp.karavaanari".

Mainitsemaasi Kekkosslovakiaa olisi juuri tuo karanteeni parhaimmillaan. Eiköhän koeteta keksiä hieman parempia sivistyskeinoja. Nuo sinun esittämäsi ovat kuin Josef Stalinin valtakunnasta, vain Siperiaan vieminen unohtui.

Jos rospuuttoaikoina ei viitsi vaunuineen maantielle lähteä ei siinä mitään moitittavaa ole, jos vielä pitää vaunuaan mökkinä niin sehän on varsin taloudellista oman omaisuutensa hyödyntämistä kun samalla voi tavata ystäviään ja nähdä kaiken olevan kunnossa alueella.

Minulla ei ole puutarhapaikkaa koska m-auto toimii kakkosautona enkä viitsi kolmatta ostaa sitä varten kahden hengen huusholliin. Silti kyrsii yletön suolankäyttö "talvisin" ja hyvin laiskasti tapahtuva maanteiden pesu niiden sulettua.

• jr.karavaanari
        karva.naamari kirjoitti:

Mitenkäs se jr. aikoo sen karanteeninsa järjestää? Yhteyden kun saa tännekin kotoa, mokkulasta, puhelimesta sekä ainakin kirjastosta. Aiotko ne kaikki laittaa karanteeniin? Jos taas tämä tutuksi käynyt nimimerkki laitetaan karanteeniin, niin nykymuodossa mikään ei estä minua silloin olemasta vaikka "jp.karavaanari".

Mainitsemaasi Kekkosslovakiaa olisi juuri tuo karanteeni parhaimmillaan. Eiköhän koeteta keksiä hieman parempia sivistyskeinoja. Nuo sinun esittämäsi ovat kuin Josef Stalinin valtakunnasta, vain Siperiaan vieminen unohtui.

Jos rospuuttoaikoina ei viitsi vaunuineen maantielle lähteä ei siinä mitään moitittavaa ole, jos vielä pitää vaunuaan mökkinä niin sehän on varsin taloudellista oman omaisuutensa hyödyntämistä kun samalla voi tavata ystäviään ja nähdä kaiken olevan kunnossa alueella.

Minulla ei ole puutarhapaikkaa koska m-auto toimii kakkosautona enkä viitsi kolmatta ostaa sitä varten kahden hengen huusholliin. Silti kyrsii yletön suolankäyttö "talvisin" ja hyvin laiskasti tapahtuva maanteiden pesu niiden sulettua.

tämä nettitappelu on saanut alkunsa? ja miten se lopetetaan, kerros sä se...ei tää näinkään oikeen voi jatkua

• työpsykologi
        jr.karavaanari kirjoitti:

tämä nettitappelu on saanut alkunsa? ja miten se lopetetaan, kerros sä se...ei tää näinkään oikeen voi jatkua

tällaisten avointen forumien erimielisyydet ja niistä johtuvat nettitappelut alkavat, kuten muutkin vastaavat; alemmuudentunteesta, kateudesta, kaunasta ja pahansuopuudesta. Joku on nämä elementit ennenkin maininnut, ja ne pitävät valitettavasti täysin paikkansa. Niille ei mitään voi, niitä ei kyetä muuttamaan tai parantamaan. Ihmiset ovat erilaisia ja erilaisin kyvyin varustettuja. Joten ne on vain hyväksyttävä, sellaisenaan. Tai pysyttävä poissa, eikä osallistua tällaiseen.

Koskas sodat, naapureiden väliset riidat, työpaikkakiusaamiset, koulukiusaamiset, heikompien hyväksikäyttö, kaikkinainen tällainen on loppunut maailmassa, päinvastoin, ne vain lisääntyyvät. Ei niille mitään voida, ihminen ei muutu. Masentavaa mutta totta.

• tietäjä, , , ,
        työpsykologi kirjoitti:

tällaisten avointen forumien erimielisyydet ja niistä johtuvat nettitappelut alkavat, kuten muutkin vastaavat; alemmuudentunteesta, kateudesta, kaunasta ja pahansuopuudesta. Joku on nämä elementit ennenkin maininnut, ja ne pitävät valitettavasti täysin paikkansa. Niille ei mitään voi, niitä ei kyetä muuttamaan tai parantamaan. Ihmiset ovat erilaisia ja erilaisin kyvyin varustettuja. Joten ne on vain hyväksyttävä, sellaisenaan. Tai pysyttävä poissa, eikä osallistua tällaiseen.

Koskas sodat, naapureiden väliset riidat, työpaikkakiusaamiset, koulukiusaamiset, heikompien hyväksikäyttö, kaikkinainen tällainen on loppunut maailmassa, päinvastoin, ne vain lisääntyyvät. Ei niille mitään voida, ihminen ei muutu. Masentavaa mutta totta.

Liimanaama se esiintyy taas asiantuntijana, ja sitä samaa tuttua kuvittelua, että toiset ovat kateellisia. Miksi joku olisi kateellinen etuteltan höpinöille, säälittävää höpinääne, jota viljelette jokaisella keskustelupalstalla missä ehditte vuorokaudenaikana kirjoittaa.

• jr.karavaanari kirjoitti:

Työpsykologin ideoissa saattaa osin olla ideaa, tietäjä on aina erimieltä sanoi kuka tahansa mitä tahansa. Tietäjä on niitä nettikeskustelun mätäpaiseita, hänellä kun ei koskaan ole mitään sanottavaa mielipidettä muusta kuin edellisen tyylistä.

Itse pidän näitä mainitsemiasi "tappeluja" enemmänkin keskusteluna jossa vaan tuppaa joiltakin herneet loppumaan ja hiljaa olemisen sijaan aletaan suoltamaan ennalta "isoilta pojilta" opittuja herjoja.

Minua se ei juurikaan häiritse, itse asiassa on joskus mielenkiintoista lukea mihin asti ihminen on valmis menemään osaamatta lopettaa ajoissa. Luultavasti ne ovat kavereita (ehkä myös ystävättäriä) joilla väkivalta olisi herkässä jos lähekkäin oltaisiin, tässä nyt työpsykologille analysoitavaa.

Ainoa keino asiattomien vastauksien estämiseen on sama mikä aikoinaan tehtiin järjestäytyneellä puolella eli omat nimet kehiin, vähintään rekisteröidyt nimimerkit joita jotkut häiriköt viimeiseen asti vastustavat. Täällä kun ei ole mitään järjestystä tuon nimimerkkiongelman suhteen, voit samana päivänä esiintyä vaikka kymmeninä henkilöinä johon oikeassa elämässä ei ole mitään mahdollisuutta. Tuokin "tietäjä" esiintyy joka kerran eri nimisenä ja kehtaa kuitenkin haukkua vakimerkillä osallistujia runsaasta osallistumisesta, paljonkohan häneltä löytyisi jos oikein alettaisiin laskea?

• nettiriippuvaisia
        karva.naamari kirjoitti:

Työpsykologin ideoissa saattaa osin olla ideaa, tietäjä on aina erimieltä sanoi kuka tahansa mitä tahansa. Tietäjä on niitä nettikeskustelun mätäpaiseita, hänellä kun ei koskaan ole mitään sanottavaa mielipidettä muusta kuin edellisen tyylistä.

Itse pidän näitä mainitsemiasi "tappeluja" enemmänkin keskusteluna jossa vaan tuppaa joiltakin herneet loppumaan ja hiljaa olemisen sijaan aletaan suoltamaan ennalta "isoilta pojilta" opittuja herjoja.

Minua se ei juurikaan häiritse, itse asiassa on joskus mielenkiintoista lukea mihin asti ihminen on valmis menemään osaamatta lopettaa ajoissa. Luultavasti ne ovat kavereita (ehkä myös ystävättäriä) joilla väkivalta olisi herkässä jos lähekkäin oltaisiin, tässä nyt työpsykologille analysoitavaa.

Ainoa keino asiattomien vastauksien estämiseen on sama mikä aikoinaan tehtiin järjestäytyneellä puolella eli omat nimet kehiin, vähintään rekisteröidyt nimimerkit joita jotkut häiriköt viimeiseen asti vastustavat. Täällä kun ei ole mitään järjestystä tuon nimimerkkiongelman suhteen, voit samana päivänä esiintyä vaikka kymmeninä henkilöinä johon oikeassa elämässä ei ole mitään mahdollisuutta. Tuokin "tietäjä" esiintyy joka kerran eri nimisenä ja kehtaa kuitenkin haukkua vakimerkillä osallistujia runsaasta osallistumisesta, paljonkohan häneltä löytyisi jos oikein alettaisiin laskea?

Kyllä te nettiriippuvaiset, joihin sinut voi laskea mukaan, tarvitsette työpsykologia. Kun päivät pitkät päivystävät näitä keskustelupalstoja niin rankkaa työtähän se on.

• työpsykologi
        karva.naamari kirjoitti:

Menemättä kovinkaan syvälle näiden häiriköiden psyyken rakenteisiin voimme kuitenkin todeta muutamia seikkoja heidän käyttäytymisestään anonyymillä nettipalstalla. Silmitön hyökkäys joidenkin persoonaa kohtaan juontuu häirikön alemmuudentunteista, huonosta itsetunnosta, riittämättömyyden tuntemuksista, halusta olla enemmän kuin kyvyt antavat mahdollisuuden, kaikesta tällaisesta johtuu sitten tuollainen vihan täyttämä kirjoittelu, tuskin he edes tuntevat kohteitaan, johonkin vain on purettava pahan olon tunnettaan. Kun sen vielä voi tehdä nimettömänä, ilman tunnistettavaa identiteettiä, he voivatkin vapaasti ja estoitta tuntemuksiaan julkituoda, nimellä eivät tohdi sitä tehdä, persoona ei kestä mahdollisia seuraamuksia.

Kohteensa he hakevat sellaisista kirjoittajista joita he itse haluaisivat olla, mutta ne kyvyt kun eivät riitä. Joten häiriköt kääntävätkin asiat nurin, pyrkivät kohteensa kaikin puoliseen arvosteluun, perusteita tai asiaa arvosteluun ei ole, vain se silmitön viha parempiaan kohtaan.

Tämä johtaa puolestaan sellaiseen että jokainen kirjoittelija jonka tyyli on sujuva ja sisältö asiaa joutuu arvailujen kohteeksi henkilöydestään, kuten täälläkin on nähty, joku liimanaama, kuka lienekään, on useassa nimetty kirjoittajaksi, tai sitten nimimerkki karva.naamari ja liimanaama oletetaan samaksi persoonaksi. Karva.naamarin kirjoituksethan ovat asiapitoisia ja kiihkoilemattomia, hyvin kirjoitettuja. Kateutta ne monissa herättävät, sitä myöten kaunaa. Syntyy näitä primitiivireaktioita, sinänsä säälittäviä purkauksia. Agressio on sisäänrakennettu useissa persoonissa jotka täälläkin esiintyvät.

Itse en harrasta mitään karavaani matkailua, selailen vain ammatillisesta kiinnostuksesta näitä erilaisia keskustelupalstoja, täältä löytää mielenkiintoista materiaalia moneen tarkoitukseen, tutkimuksiinkin.

Mutta nyt lopetan tämän palstan juttujen tarkastelun, ei ole löydettävissä mitään kovinkaan uutta ja mielenkiintoista, kaikki tämäkin on vanhojen asioiden toistoa.
        Kiitos mielenkiinnostanne ja näkemiin.

• Jesse.Jeesiö
        karva.naamari kirjoitti:

Täällä on turha vaatia kenenkään rekisteröimään nimimerkkejään, Suomi24:n säännöt sallivat kertakäyttönikeillä kirjoittamisen samanarvoisesti kuin rekisteröityneitten nikeillä. Suomi24:n sääntöjä ei muuteta täällä, eikä kuulu tämän keskustelupalstan keskusteluaiheisiin. Ihmetyttääkin kun tätä samaa rekisteröitymistä vaahtoat joka keskustelupalstalla, vaikka itse heittäydyt välillä kertakäyttönikkejen käyttäjäksi.

Suomi24:n sääntöjen vastaista on myös toisten kirjoittajien analysoiminen, heittäytyminen välillä jopa työpsykologiksi joka on täyttä puoskarointia. Tällä tavalla olet ainakin syksystä saakka haastanut eripuraa kaikilla keskustelupalstoilla.

Tyylisi sopii sinne etutelttaan, siellä ne muutkin matkailusta vieraantuneet nettiriippuvaiset höpisevät. Suomi24:n karavaanipalstan tuhositte rasvakourien viisauksilla. Pitääkö teidän tämäkin palstaa vallata höppänöillenne, tekemällä kysymyksiä ja vastaamalla niihin sitten itse. Uusi leirintäaluepalsta pitikin teidän jo sontia siinä määrin, että pitäkää rääkkyjät vaikka kaikki palstat. Pitäisi teillä nyt olla palstatilaa kirjoitella kysymyksiä ja vasta niihin sitten itse. Ai että karavaaniharrastus kukoistaa uutta nousua ja jäsenmäärä kasvaa. Me ”kateelliset” ihmettelemme teidän ylivertaista älykkyyttänne ja erinomaisuuttanne, sellaista täydellistä nykypäivän karavaaniharrastusta. On se teidän niin mukavaa keskustella samanmielisten kanssa ja olla aina samaa mieltä.

Jesse Jeesiö ®

• hihhuli
        Jesse.Jeesiö kirjoitti:

Täällä on turha vaatia kenenkään rekisteröimään nimimerkkejään, Suomi24:n säännöt sallivat kertakäyttönikeillä kirjoittamisen samanarvoisesti kuin rekisteröityneitten nikeillä. Suomi24:n sääntöjä ei muuteta täällä, eikä kuulu tämän keskustelupalstan keskusteluaiheisiin. Ihmetyttääkin kun tätä samaa rekisteröitymistä vaahtoat joka keskustelupalstalla, vaikka itse heittäydyt välillä kertakäyttönikkejen käyttäjäksi.

Suomi24:n sääntöjen vastaista on myös toisten kirjoittajien analysoiminen, heittäytyminen välillä jopa työpsykologiksi joka on täyttä puoskarointia. Tällä tavalla olet ainakin syksystä saakka haastanut eripuraa kaikilla keskustelupalstoilla.

Tyylisi sopii sinne etutelttaan, siellä ne muutkin matkailusta vieraantuneet nettiriippuvaiset höpisevät. Suomi24:n karavaanipalstan tuhositte rasvakourien viisauksilla. Pitääkö teidän tämäkin palstaa vallata höppänöillenne, tekemällä kysymyksiä ja vastaamalla niihin sitten itse. Uusi leirintäaluepalsta pitikin teidän jo sontia siinä määrin, että pitäkää rääkkyjät vaikka kaikki palstat. Pitäisi teillä nyt olla palstatilaa kirjoitella kysymyksiä ja vasta niihin sitten itse. Ai että karavaaniharrastus kukoistaa uutta nousua ja jäsenmäärä kasvaa. Me ”kateelliset” ihmettelemme teidän ylivertaista älykkyyttänne ja erinomaisuuttanne, sellaista täydellistä nykypäivän karavaaniharrastusta. On se teidän niin mukavaa keskustella samanmielisten kanssa ja olla aina samaa mieltä.

Jesse Jeesiö ®

Tähän asti jeesiö on nakellut herneitä toisten haisteluelimiin, nyt näkyy muutama iso palko osunut jo omiinkin sieraimiin. Ei taira ihan niistämällä poistua, on sen verran syvälle vetäissyt palot.

• Jesse.Jeesiö kirjoitti:

Jesse Jeesiö ®

Mikä se nyt niin Jessen sielunelämään ottaa? Olet kuitenkin hieman väärässä, sekalaiset ja rekisteröidyt nimimerkit eivät ole tasa-arvoisia. Rekisteröityneenä voin poistaa minkä tahansa kirjoittamani viestin ja kaikki sen perässä olevat. Tämänkin ketjun saisin aika tyngäksi jos haluaisin.

Mielestäni on kuitenkin niin, että jos arvostelee jonkun aktiivisuutta niin pitää myös asettaa itsensä samaan asemaan. Sitä sanotaan reiluksi peliksi jota minä kannatan. Sinunkin kannattaa lukea tuo psykologi huolella sieltä löytyy muutamia maukkaita murusia.

Edelleen suosittelen rekisteröitymistä koska se tuo aivan uuden hengen tänne, pahimmat törkyturvat varmasti häipyvät. Jo se, että pyrittäisiin käyttämään vakituista merkkiä kuten esim. "höh" ja moni muukin, tekisi keskustelun paljon mielekkäämmäksi.

• karvanaamari....
        karva.naamari kirjoitti:

Mikä se nyt niin Jessen sielunelämään ottaa? Olet kuitenkin hieman väärässä, sekalaiset ja rekisteröidyt nimimerkit eivät ole tasa-arvoisia. Rekisteröityneenä voin poistaa minkä tahansa kirjoittamani viestin ja kaikki sen perässä olevat. Tämänkin ketjun saisin aika tyngäksi jos haluaisin.

Mielestäni on kuitenkin niin, että jos arvostelee jonkun aktiivisuutta niin pitää myös asettaa itsensä samaan asemaan. Sitä sanotaan reiluksi peliksi jota minä kannatan. Sinunkin kannattaa lukea tuo psykologi huolella sieltä löytyy muutamia maukkaita murusia.

Edelleen suosittelen rekisteröitymistä koska se tuo aivan uuden hengen tänne, pahimmat törkyturvat varmasti häipyvät. Jo se, että pyrittäisiin käyttämään vakituista merkkiä kuten esim. "höh" ja moni muukin, tekisi keskustelun paljon mielekkäämmäksi.

556 viestiä olet kirjoittanut. Kun palataan aiheen alkuun, eli eroittamiseen, on teidänkaltaisenne "suoraselkäinen" kirjoittelu, jota myös netti häiriköinniksi kutsutaan, ensimmäisenä. Top 10 syissä, miksi sain kenkää järjestöstä nimeltä xxx. Ei voi kun ihmetellä tuota katkeraa höpinää ja itselleen selittelyä, että olen jumalasta seuraava ...Selität, että on suoraselkäistä kirjoittaa samalla nimimerkillä. No sitä se ei ole, kirjoita omalla nimellä, laita kuvakin vielä. Se on suoraselkäisen hullua tuolla ajatusmaailmalla. Tiedän sitten poistua alueelta, jahka olet matkailemassa nettisi äärestä.
        ps, jessellä vain 128 vähemmän katkeraa viestiä...

• tunnetaan
        Jesse.Jeesiö kirjoitti:

Jesse Jeesiö ®

tämä j.jeesiö, Palstojen Häirikkö, Kaamoksen Kauhu, Kaiken Sotkija, Räksyttäjien Ritari, Kaiken Paskan Äiti!

Heitä läppärisi hetteeseen, kiipeä aihkin latvaan ja kokeile osaako Räähkälintu lentää!
        Teet palveluksen itsellesi ja muillekin.

• höh
        karva.naamari kirjoitti:

Se ei ole mikään vakio,koska sitä voi käyttää moni muukin kun tää alkuperänen kääkkien juoksupoika ja kätyri koska välillä tulee täyttä asiaa ja välillä ihan mitä sattuu sylki tuomaan.Koeta nyt myös itsekin päättää pitääkö siis mielestäsi rekisteröityä vai riittääkö että ei rekisteröi?

• ääkältä
        tunnetaan kirjoitti:

tämä j.jeesiö, Palstojen Häirikkö, Kaamoksen Kauhu, Kaiken Sotkija, Räksyttäjien Ritari, Kaiken Paskan Äiti!

Heitä läppärisi hetteeseen, kiipeä aihkin latvaan ja kokeile osaako Räähkälintu lentää!

lisää jatkoksi vielä että Kääkkien kauhu,kun aina vahtikääkkä herääkun jesse osuu,niin tuttua sykoanalyysiä taas että

• kätyri tai juoksupoika
        höh kirjoitti:

Se ei ole mikään vakio,koska sitä voi käyttää moni muukin kun tää alkuperänen kääkkien juoksupoika ja kätyri koska välillä tulee täyttä asiaa ja välillä ihan mitä sattuu sylki tuomaan.Koeta nyt myös itsekin päättää pitääkö siis mielestäsi rekisteröityä vai riittääkö että ei rekisteröi?

on ihan "orkkis kääkkä". Puhuu seurakunnasta ja ajaa asuntoautolla,,,eli joku afterego...

• jr.karavaanari
        tunnetaan kirjoitti:

on se syy otsikkoon. Mitäpä luulette aloittelevan asuntoautoilija, no ettei tule kastijakoa vaunuiljan tekevän, kun harrastuksen pariin on liittymässä. No se hakee tietoa, no mistä se hakee,,,no keskustelupalstoilta ainakin,,, ja ketkäs ne täällä hihhuloi, nooo ...jos joku ei tiedä niin, selvittäköön...

• vaaan
        kätyri tai juoksupoika kirjoitti:

on ihan "orkkis kääkkä". Puhuu seurakunnasta ja ajaa asuntoautolla,,,eli joku afterego...

kirjoituksen perusteella kyllä juoksukkaalta tuntuu, no itsehän valitsevat edustajansa,parhaasta päästä kai

• salaliittoa
        vaaan kirjoitti:

kirjoituksen perusteella kyllä juoksukkaalta tuntuu, no itsehän valitsevat edustajansa,parhaasta päästä kai

kääkiltä, valtaavat ensin nettipalstat, sitten sfc, alajärjestöineen, sitten euroopan sitten....muun maailman. kääkät ovat valkokaulus sotilaita :=)))Kääkät puhuvat koodikieltä, olen pystynyt murtamaan muutaman koodin,,lankkusaitti on s24..piironki on asuntoauto...aika poikia ovat

• Kääkkiä
        salaliittoa kirjoitti:

kääkiltä, valtaavat ensin nettipalstat, sitten sfc, alajärjestöineen, sitten euroopan sitten....muun maailman. kääkät ovat valkokaulus sotilaita :=)))Kääkät puhuvat koodikieltä, olen pystynyt murtamaan muutaman koodin,,lankkusaitti on s24..piironki on asuntoauto...aika poikia ovat

raitilla viis, oli ruikkuja myös mut' ei välitetty niist', Kääkät rules, for ever!
        Seuraavaksi hoidamme tämän amerikan presidentti kisan kotiin, saamme oman naisen pallille. Sitten homma onkin jo pulkassa, kaikki kuuluu Kääkille!

Tämähän oli tarkoituksena, kun puhdistimme nämä palstat rupusakista, vain oikeat karavaanarit saavat kirjoitella, oikeista asioista, ja olemalla samaa mieltä Kääkkien kanssa, kaikesta!

• volvomiehestä
        Kääkkiä kirjoitti:

raitilla viis, oli ruikkuja myös mut' ei välitetty niist', Kääkät rules, for ever!
        Seuraavaksi hoidamme tämän amerikan presidentti kisan kotiin, saamme oman naisen pallille. Sitten homma onkin jo pulkassa, kaikki kuuluu Kääkille!

Tämähän oli tarkoituksena, kun puhdistimme nämä palstat rupusakista, vain oikeat karavaanarit saavat kirjoitella, oikeista asioista, ja olemalla samaa mieltä Kääkkien kanssa, kaikesta!

lankun pressa. rautzista piironkipäälikkö. salakielikoodivihko hukkui, ei enempää koodeja...

• tö mään
        volvomiehestä kirjoitti:

lankun pressa. rautzista piironkipäälikkö. salakielikoodivihko hukkui, ei enempää koodeja...

volvoomääään, vahvenpi ku resitentti. Määrään kaikesta.

• Reku.
        karva.naamari kirjoitti:

"Tämänkin ketjun saisin aika tyngäksi jos haluaisin"

Siinäpä todistat itsesi ylivertaisuuden!

• Reku.
        tunnetaan kirjoitti:

jo noin aikaisin aamupäivällä sekavassa "kaamoksessa". Saas nähdä, muuttuuko iltaa kohtden vielä huonommaksi.

• enää saa

kukaan erottaa, tämä liittomme on ikuinen"! :=)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Et olisi piilossa enää

Vaan tulisit esiin.
      Ikävä
      100
      4909
    2. Pekka Aittakumpu ja Jenni Simula kiistävät väitetyn aviorikoksen

"Y­lei­ses­sä tie­dos­sa oleva asia”, sanovat Kalevan lähteet https://www.kaleva.fi/pekka-aittakumpu-ja-jenna-simula-ki
      Maailman menoa
      173
      4771
    3. Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä

Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?
      Puolanka
      89
      4330
    4. Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan

Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä
      Ikävä
      117
      2700
    5. Miksi olet riittämätön kaivatullesi?

Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell
      Ikävä
      137
      2678
    6. Hymysi saa tunteet

Pintaan❤️ jos et tarkoita niin älä tee sitä
      Ikävä
      44
      2227
    7. Tiedän, että emme yritä mitään

Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian
      Ikävä
      30
      2124
    8. Aloitetaan puhtaalta pöydältä

Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei
      Ikävä
      226
      1890
    9. Näin pitkästä aikaa unta sinusta

Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni
      Ikävä
      12
      1801
    10. Kuvaile kaivattusi

ulkonäköä?
      Ikävä
      88
      1789
    Aihe