Minusta tulee pokeriammattilainen

javist javist

Jätin 8-16 duunini puolivuotta sitten jotta voisin keskittyä täyspäiväisesti pokeriin. Hullua? Ei ollenkaan, vaan järkevin työelämän päätökseni koskaan.
Olen hyvin kilpailuhenkinen ja huomasin että opiskelemalla pokeria (pelaamalla satojatuhansia käsiä) tai tekemällä mitä tahansa vaikka pimputtamalla pianoa 10tuntia päivässä, sitä vaan tulee vitun hyväksi kun sitä pari vuotta jaksaa. Siis jos olet hiukankin normaalijärkinen ja jos olet vielä hiukkasen massaa viekkaampi niin homma on helppoa!
Tosi kovia turnauspelaajia ei muuten ole tällä hetkellä kuin yhden käden sormilla laskettavissa. Itse olen ollut niin päällä lyötynä kun olen käynyt läpi jotain Negreanun, Helmuthin tai Antoniuksen parin viime vuoden isoja oikeita liveturnauksia! Voi vittu miten huonoa peliä ja sitten inistään kun tiputaan aina Day ykkösellä! AAargh! Joku Antonius ei ole edes kiinnostunut turnauksista vaan krapulaisena ja valmiina hävinneenä aloittaa turnauksen kun hänellä on pelimerkkejä ainoastaan 2 x blindit. Ja noita huippukorttimiehiä riittää, eivät jaksa edes odottaa oikeita kortteja vaan pohjaparilla menevät all in ja heidät tiputtaa insta maksulla joku online satelliitin kautta karsiutunut Pelaaja!

Noh mitä minä olen puhumaan?! Pelaa ite! eikös niin? Kyllä, syksyllä alan kiertämään Euroopan isoimmat turnaukset ja 2009 on WSOP:n vuoro. Loppuu ns paskojen pelaajien ihannointi ja toivottavasti pikkuhiljaa satelliittien kautta alkaa paljastumaan ketkä ovat kovimmat turnauspelaajat.

1

463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti..

Yliarvostettuja ovat suurin osa "staroista".
      Doyle Brunsoninkin mielestä suurin osa ns. "pokeritähdistä" pelaa ruokottoman huonoa peliä.

Olen katsellut varsinkin Sahamiehen ja Antoniuksen tuhansia jakoja. Korttien ruokoton syytely johtuu yksinomaan suuresta rollista jonka ovat tuurilla ja nuoruuden hulluudella saaneet kasaan, sekä uuden ajan pokerin pioneereina päässeet johonkin "talliin" mannekiineiksi jotka sponssaa heitä pahoina päivinä.

Isolla rollilla on helppo pelotella köyhempiä high stakes pelaajia jotka joutuvat pelaamaan varovasti koska leipä on siitä kiinni.

Suurpelaaminen on gamblaamista.

Väitän että ME, netissä nahkansa luoneet, jotka joudumme grindaamaan rollimme ja palaamaan takaisin alemmille tasoille hakemaan uutta vauhtia again and again... Meistä tulee tulevaisuuden huippupelaajia jotka osaa oikeasti pelata eikä vaan sikaile ja elvistele.

Maailmassa on about 10 pelaajaa joita arvostan pelaajina. Joukossa ei vielä ole Suomalaisia.

Joku fucking Wahlroosin poika tunki kultalusikka perseessä suoraan isoihin pöytiin ja sattui voittamaan jotakin niin jopas vain häntä pidetään kovana pelurina. Kyse on vain siitä että hänellä on varaa kuopata ja palata saman tien takaisin isoihin pöytiin.
      Aikaa todelliseen pokeripelin opetteluun ei ole eikä tule koskaan.

No, tämähän on vaan meidän nöyrien grindaajien eduksi. Tulemme takaa ja menemme ohi rinnanmitalla lähivuosina.

PS. Vielä Sahamiehestä sen verran että äitini pelaa parempaa pokeria ja hänellä on vain kokemusta paskahoususta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiitos nainen

Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik
      Tunteet
      12
      3650
    2. MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."

Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar
      Maailman menoa
      71
      1928
    3. Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?

Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun
      Maailman menoa
      542
      1588
    4. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      81
      1214
    5. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      65
      1035
    6. Yksi syy nainen miksi sinusta pidän

on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s
      Ikävä
      33
      978
    7. Hyödyt Suomelle???

Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt
      Maailman menoa
      214
      888
    8. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      60
      853
    9. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      844
    10. Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!

Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill
      Suomalaiset julkkikset
      3
      778
    Aihe