Minusta tulee pokeriammattilainen

javist javist

Jätin 8-16 duunini puolivuotta sitten jotta voisin keskittyä täyspäiväisesti pokeriin. Hullua? Ei ollenkaan, vaan järkevin työelämän päätökseni koskaan.
Olen hyvin kilpailuhenkinen ja huomasin että opiskelemalla pokeria (pelaamalla satojatuhansia käsiä) tai tekemällä mitä tahansa vaikka pimputtamalla pianoa 10tuntia päivässä, sitä vaan tulee vitun hyväksi kun sitä pari vuotta jaksaa. Siis jos olet hiukankin normaalijärkinen ja jos olet vielä hiukkasen massaa viekkaampi niin homma on helppoa!
Tosi kovia turnauspelaajia ei muuten ole tällä hetkellä kuin yhden käden sormilla laskettavissa. Itse olen ollut niin päällä lyötynä kun olen käynyt läpi jotain Negreanun, Helmuthin tai Antoniuksen parin viime vuoden isoja oikeita liveturnauksia! Voi vittu miten huonoa peliä ja sitten inistään kun tiputaan aina Day ykkösellä! AAargh! Joku Antonius ei ole edes kiinnostunut turnauksista vaan krapulaisena ja valmiina hävinneenä aloittaa turnauksen kun hänellä on pelimerkkejä ainoastaan 2 x blindit. Ja noita huippukorttimiehiä riittää, eivät jaksa edes odottaa oikeita kortteja vaan pohjaparilla menevät all in ja heidät tiputtaa insta maksulla joku online satelliitin kautta karsiutunut Pelaaja!

Noh mitä minä olen puhumaan?! Pelaa ite! eikös niin? Kyllä, syksyllä alan kiertämään Euroopan isoimmat turnaukset ja 2009 on WSOP:n vuoro. Loppuu ns paskojen pelaajien ihannointi ja toivottavasti pikkuhiljaa satelliittien kautta alkaa paljastumaan ketkä ovat kovimmat turnauspelaajat.

1

445

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ehdottomasti..

      Yliarvostettuja ovat suurin osa "staroista".
      Doyle Brunsoninkin mielestä suurin osa ns. "pokeritähdistä" pelaa ruokottoman huonoa peliä.

      Olen katsellut varsinkin Sahamiehen ja Antoniuksen tuhansia jakoja. Korttien ruokoton syytely johtuu yksinomaan suuresta rollista jonka ovat tuurilla ja nuoruuden hulluudella saaneet kasaan, sekä uuden ajan pokerin pioneereina päässeet johonkin "talliin" mannekiineiksi jotka sponssaa heitä pahoina päivinä.

      Isolla rollilla on helppo pelotella köyhempiä high stakes pelaajia jotka joutuvat pelaamaan varovasti koska leipä on siitä kiinni.

      Suurpelaaminen on gamblaamista.

      Väitän että ME, netissä nahkansa luoneet, jotka joudumme grindaamaan rollimme ja palaamaan takaisin alemmille tasoille hakemaan uutta vauhtia again and again... Meistä tulee tulevaisuuden huippupelaajia jotka osaa oikeasti pelata eikä vaan sikaile ja elvistele.

      Maailmassa on about 10 pelaajaa joita arvostan pelaajina. Joukossa ei vielä ole Suomalaisia.

      Joku fucking Wahlroosin poika tunki kultalusikka perseessä suoraan isoihin pöytiin ja sattui voittamaan jotakin niin jopas vain häntä pidetään kovana pelurina. Kyse on vain siitä että hänellä on varaa kuopata ja palata saman tien takaisin isoihin pöytiin.
      Aikaa todelliseen pokeripelin opetteluun ei ole eikä tule koskaan.

      No, tämähän on vaan meidän nöyrien grindaajien eduksi. Tulemme takaa ja menemme ohi rinnanmitalla lähivuosina.

      PS. Vielä Sahamiehestä sen verran että äitini pelaa parempaa pokeria ja hänellä on vain kokemusta paskahoususta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 126
      3239
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      89
      2956
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      17
      2268
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      25
      1796
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1678
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1529
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      18
      1494
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      28
      1437
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1407
    10. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      81
      1335
    Aihe