RUK tanssiaiset 5.-6.7.2008

höpsö

JEEE nyt se sitten selvis et sinne pääsee!

96

18776

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wma

      Oon aivan innoissaan näistä tanssiaisista, siihenhän on vielä pitkä aika, mutta silti ehdin aloittaa jo stressaamisen puvun, kampauksen, aikataulujen, TANSSIN suhteen ;)

      Varmasti tulee ikimuistoinen kokemus!

    • Nimetön

      Ihanaa! Oon kans tulossa sinne ja aloin myös heti stressaamaan mekosta ja kampauksesta :D

      • -----

        ei haluais olla yliampuva eikä alipukeutunutkaan..


    • höpsö

      Mäkin oon jo katellu ylipaljo pukumalleja ja kampauksia netistä, vaikka pitäis kyllä keskittyä ihan johkin muuhun nyt vielä..kröhöm..pääsykokeisiin:D mut oon niin innoissani!pukujakin on niin paljon olemassa kaikenlaisia etten osaa edes päättää minkä mallisen ottaisin..

      Millaisen puvun aijotte teettää/ostaa?
      Onko täällä tulossa seurustelevia daameja vaiko ihan kaveri daameja?:)
      Ja mistä päin suomea?:D

      • hh.

        Oon tulossa Jyväskylästä. Toivottavasti täältä on lähdössä muitakin..yksin oon ihan pulassa! Ja meillä ton mun parin kanssa on juttua, mutta ei (vielä) seurustella :D
        On kyllä kivaa..en osaa keskittyä mihinkään muuhun kun suunnittelen vain pukua ja kampausta ja jännitän.


      • ....
        hh. kirjoitti:

        Oon tulossa Jyväskylästä. Toivottavasti täältä on lähdössä muitakin..yksin oon ihan pulassa! Ja meillä ton mun parin kanssa on juttua, mutta ei (vielä) seurustella :D
        On kyllä kivaa..en osaa keskittyä mihinkään muuhun kun suunnittelen vain pukua ja kampausta ja jännitän.

        Tampereelta olen tulossa =) ja kyllä seurustellaan. 2viikon päästä niiden kuulemma täytyy se avec ilmoittaa.


      • höpsö
        .... kirjoitti:

        Tampereelta olen tulossa =) ja kyllä seurustellaan. 2viikon päästä niiden kuulemma täytyy se avec ilmoittaa.

        kahden viikon päästä jo!voisko olla? ohhoh :D aika kiire tulee etsiä, jos ei vielä oo ketään tiedossa.
        Niin ja itse oon tulossa seinäjoen suunnalta..toivottavasti ei lähtis kauheen aikasin yöllä jo se avecbussi että ehtis ees vähäsen nukkumaan ja keräilemään voimia(:


      • .....
        höpsö kirjoitti:

        kahden viikon päästä jo!voisko olla? ohhoh :D aika kiire tulee etsiä, jos ei vielä oo ketään tiedossa.
        Niin ja itse oon tulossa seinäjoen suunnalta..toivottavasti ei lähtis kauheen aikasin yöllä jo se avecbussi että ehtis ees vähäsen nukkumaan ja keräilemään voimia(:

        Niin ymmärsin, mutta tietty avecit voi vaihtua vielä viimesinä päivinäki. Siksi mitään varsinaista kutsua ei saadakkaan. Meinaatteko kampauksen laittaa kampaamossa edellisenä iltana? Pelottaa että se menee nukkuessa pilalle.


      • _._..
        ..... kirjoitti:

        Niin ymmärsin, mutta tietty avecit voi vaihtua vielä viimesinä päivinäki. Siksi mitään varsinaista kutsua ei saadakkaan. Meinaatteko kampauksen laittaa kampaamossa edellisenä iltana? Pelottaa että se menee nukkuessa pilalle.

        mä oon porvoosta tulossa, ja hiukka jännittää kun ei täältä kait ketään muuta oo mun lisäksi tulossa..?
        mun miekkonen sano että saadaan omat hotellihuoneet yms. :P jännää.. ite ajattelin käyä kampaajalla laittaa hiukset, pukua pitäis varmaan kohta alkaa ettii..
        harmittaa vaan ku vielä on aika vähän tietoa kaikesta.. että monelta tapahtuu mitäkin ko. vkonloppuna yms...


      • ------
        _._.. kirjoitti:

        mä oon porvoosta tulossa, ja hiukka jännittää kun ei täältä kait ketään muuta oo mun lisäksi tulossa..?
        mun miekkonen sano että saadaan omat hotellihuoneet yms. :P jännää.. ite ajattelin käyä kampaajalla laittaa hiukset, pukua pitäis varmaan kohta alkaa ettii..
        harmittaa vaan ku vielä on aika vähän tietoa kaikesta.. että monelta tapahtuu mitäkin ko. vkonloppuna yms...

        Ei mullakaan oo ketään kaveria/tuttua koko juhlissa poikakaverin lisäksi. Toivottavasti ei tarvi ihan orpona kuitenkaan olla.
        Kampaajalle varmaan perjantaina menen myös. Puvunki kanssa on paljon ongelmia ku oon niin nirso =D


      • Ups Opp
        höpsö kirjoitti:

        kahden viikon päästä jo!voisko olla? ohhoh :D aika kiire tulee etsiä, jos ei vielä oo ketään tiedossa.
        Niin ja itse oon tulossa seinäjoen suunnalta..toivottavasti ei lähtis kauheen aikasin yöllä jo se avecbussi että ehtis ees vähäsen nukkumaan ja keräilemään voimia(:

        Viimestään puoleen välii kurssii mennes pitäs olla ilmotettuna, voi toki viel vaihtaa mut eipä oo kurssijuhlan kyytien järkkääjä hirvee ilone jos paljo vaihtuu miiat maijjaan.

        Kyllähän tässä meikäläiselle ainakin tulee kiirre se avecci löytää :D


      • avecci

        Millaisen puvun olette ajatelleet laittaa? Pitääkö puvun olla nilkkoihin asti?


      • höpsö
        avecci kirjoitti:

        Millaisen puvun olette ajatelleet laittaa? Pitääkö puvun olla nilkkoihin asti?

        kyllä se etiketin mukaan pitkä nilkkoihin asti oleva juhlapuku pitää olla, mutta eikai kukaan nyt juhlista pois heitä jos vaikka vähän nilkkaa näkyy :P
        Mä aattelin ainakin tehä semmosen pitkän ihan niin ettei paljo kengätkään näy, juhlavasta kankaasta olevan puvun.. vooi mut väriä en oo vieläkään osannut päättää:D ja malliakaan en oo saanu päätettyä vielä yhtään.liikaa vaihtoehtoja:D


      • höpsö
        Ups Opp kirjoitti:

        Viimestään puoleen välii kurssii mennes pitäs olla ilmotettuna, voi toki viel vaihtaa mut eipä oo kurssijuhlan kyytien järkkääjä hirvee ilone jos paljo vaihtuu miiat maijjaan.

        Kyllähän tässä meikäläiselle ainakin tulee kiirre se avecci löytää :D

        kyllähän niitä haluavia avecceja juhliin varmasti löytyy! ainaki ite lähtisin mielelläni jos vaikka joku kaveripoikakin ois pyytänyt.:)
        Pyydät vaikka jotain kaverityttöä, oon varma ettet saa kieltävää vastausta!


      • anette21
        _._.. kirjoitti:

        mä oon porvoosta tulossa, ja hiukka jännittää kun ei täältä kait ketään muuta oo mun lisäksi tulossa..?
        mun miekkonen sano että saadaan omat hotellihuoneet yms. :P jännää.. ite ajattelin käyä kampaajalla laittaa hiukset, pukua pitäis varmaan kohta alkaa ettii..
        harmittaa vaan ku vielä on aika vähän tietoa kaikesta.. että monelta tapahtuu mitäkin ko. vkonloppuna yms...

        hej olen tulossa porvoosta myös,tai siis asun puoliks täällä=)jännittäis kyl vähäsen ne juhlat mutta no worries!ni oliko joku toinen porvoosta ni mennää vaik yhessä=)


    • Roselia

      Entä jos avecille tulee este? Tarkoitan vain, että mitenköhän sitovaa on, jos on lupautunut lähtemään, mutta ei sitten pääsekään.

      • zipzapzup

        Kyllä mun mielestä se on tosi sitova, koska niillä on tarkka päivämäärä mihin mennessä nimi ja se "noutamispaikka" ja ruokavaliot ja muut mitataan.. ja en usko että kaveri voi ilmottaa sinne mitenkään uutta daamia! ja se maksaa sit kuitenkin 180€ kun sen tilaa.. Siis oon ymmärtäny et upseerioppilas maksaa sit sen avecin juhlan. Ainakin mun upseerioppilas sano et heidän vähän niinku kuuluu ne maksaa, mut en tiedä.


      • .-.--.
        zipzapzup kirjoitti:

        Kyllä mun mielestä se on tosi sitova, koska niillä on tarkka päivämäärä mihin mennessä nimi ja se "noutamispaikka" ja ruokavaliot ja muut mitataan.. ja en usko että kaveri voi ilmottaa sinne mitenkään uutta daamia! ja se maksaa sit kuitenkin 180€ kun sen tilaa.. Siis oon ymmärtäny et upseerioppilas maksaa sit sen avecin juhlan. Ainakin mun upseerioppilas sano et heidän vähän niinku kuuluu ne maksaa, mut en tiedä.

        Kyllähän sen voi perua jos ei millään pääse. Ja miehet maksaa sen juhlan ;)


    • jepjep3

      Joo sinne ollaan menosssa! Ei kyllä ole mitään kutsua tullut, onko muille?

      Miten niiden linkkukyytien kanssa, että ei hirveänä kinnostaisi olla 9 tuntia linja-autossa se puku päällä, kun täältä on kuitenkin matkaa täältä oulun seudulta...

      Toivottavasti tosiaan ei tarvitse ihan yksikseen olla siellä kun ei ketään muuta kun oman kullan tunne... :)

      Entä onko sinne vanhempia tulossa? Miten ne hotelliyöt ja juhlaateriat? äääää
      stressiä. vaikka ei ehkä vielä sais.

    • jii

      Odotan jo innolla tota viikonloppua. :)
      Onko kukaan muu tulossa Turusta/salosta päin? Ettei ihan yksin tarvitse bussissa istuskella.

      • bella-

        ei iltapuvun kanssa bussissa tarvi istua, normaalit vaatteet. Alussa on se ruusu rynnäkkö, sen jälkeen mennään hotelleille valmistautumaan.

        Ei avecit saa kutsua, mutta näiltä sivuilta pitäisi tietoa löytyä tarkemmin. Ainakin lähempänä juhlia =)

        http://www.oppilaskunta.net/


      • jepjep3
        bella- kirjoitti:

        ei iltapuvun kanssa bussissa tarvi istua, normaalit vaatteet. Alussa on se ruusu rynnäkkö, sen jälkeen mennään hotelleille valmistautumaan.

        Ei avecit saa kutsua, mutta näiltä sivuilta pitäisi tietoa löytyä tarkemmin. Ainakin lähempänä juhlia =)

        http://www.oppilaskunta.net/

        tämä olikin uusi tieto minulle! pelkäsin jo pahinta ;)


      • -pp
        bella- kirjoitti:

        ei iltapuvun kanssa bussissa tarvi istua, normaalit vaatteet. Alussa on se ruusu rynnäkkö, sen jälkeen mennään hotelleille valmistautumaan.

        Ei avecit saa kutsua, mutta näiltä sivuilta pitäisi tietoa löytyä tarkemmin. Ainakin lähempänä juhlia =)

        http://www.oppilaskunta.net/

        Heippa kaikille muille kurssijuhlaan lähtijöille!! Nyt on RUK:n sivuille ilmestynyt alustava aikataulu, tässä on suora linkki sinne. http://www.oppilaskunta.net/
        Älkää hätäilkö, tuskimpa kenenkään puku yliampuva on Suomen "toisiksi suurimmiksi" tanssiaisiksi kutsutussa tilaisuudessa. Aamulla joutuu aikaisin heräämään ja kampaajalla ajattelin kyllä itse mennä, mutta meikin ihan ite väsään, toivottavasti kaikille tulee unohtumaton päivä ja keskustellaan täällä sitte taas juhlan jälkeen!!
        Jännittävää odotusta kaikille.
        Pus.


    • duduppidu

      Nyt jo jännittää :D Oletteko kaikki lähdössä sinne poikaystävien luo? Itse lupauduin kaveripojan aveciksi.

      • jii

        Oon myös kaverin avecina :)


    • Howling

      Mä oon tulossa Vaasasta , onko muita ? Ja jännittää jo kauhean paljon ! :) Mulla on kyllä noita pitkiä pukuja, mutta taidan haluta uuden .. :D Mutta mallista tai väristä en tiiä, varmaan joku vaalea näin kesällä ?
      Kampaus mua ainakin hirvittää ! Itte oon niin kädetön hiuksien kanssa, että itte laittaminen on mahotonta . Mutta toisaalta oon niin kauhea nukkuessani kun pyörin sängyssä :DD ajattelin pyytää kaveria kihartamaan hiuksia ja jätän ne auki. Onko se etiketin vastaista ? Niin ja muuten , saako varpaat näkyä kengissä ? Vai pitääkö ne olla avokkaat ? :)

      • -.-.

        Oletteko ajatelleet laittaa minkälaista pukua? (malli,pituus,kangas) Itte en kyllä vielä tiedä. Pelottaa että jos on liian yliampuva, vaikka luulis ettei tuollasessa juhlassa ois sitä pelkoa. Uskon ettei haittaa jos varpaat näkyy =)


      • Howling
        -.-. kirjoitti:

        Oletteko ajatelleet laittaa minkälaista pukua? (malli,pituus,kangas) Itte en kyllä vielä tiedä. Pelottaa että jos on liian yliampuva, vaikka luulis ettei tuollasessa juhlassa ois sitä pelkoa. Uskon ettei haittaa jos varpaat näkyy =)

        Mulla olis kotona sellainen pitkä pellavanvärinen ja pellavakankaasta tehty puku, todella yksinkertainen, mutta kaunis. Semmoinen vanhanaikainen. ... mutta kaverit sanoi ettei se käy näihin juhliin , joten en nyt sit tiedä ostanko uuden , luultavasti.
        Hinnat muakin vähän kirpaisee , vaikka oonkin nyt todella hyvässä työpaikassa.. :) Kerranhan vaan tämmösiin juhliin päästään , joten voihan siihen panostaakin :)


      • avec-
        Howling kirjoitti:

        Mulla olis kotona sellainen pitkä pellavanvärinen ja pellavakankaasta tehty puku, todella yksinkertainen, mutta kaunis. Semmoinen vanhanaikainen. ... mutta kaverit sanoi ettei se käy näihin juhliin , joten en nyt sit tiedä ostanko uuden , luultavasti.
        Hinnat muakin vähän kirpaisee , vaikka oonkin nyt todella hyvässä työpaikassa.. :) Kerranhan vaan tämmösiin juhliin päästään , joten voihan siihen panostaakin :)

        Oi, mekko kuulostaa kivalta =) mutta luulen kanssa että tämmmösissä juhlissa täytyy olla "juhlava kangas" hankalaa kun ei ole oikein perillä asioista.


      • Howling
        avec- kirjoitti:

        Oi, mekko kuulostaa kivalta =) mutta luulen kanssa että tämmmösissä juhlissa täytyy olla "juhlava kangas" hankalaa kun ei ole oikein perillä asioista.

        Puku on ylioppilaspukuni. :) Kahteen hienoon juhlaan tarvii kaks pukuakin tietty :D Vanhojentanssipukunikin meni vähän pieleen, joten olis kiva saada oikein kaunis puku näihin tansseihin. Miten muiden pukujen laita on ?


      • höpsö

        Vaasasta lähtevään bussiin taidan mäkin hypätä, Seinäjoelta:)

        Etiketin mukaan varpaat pitäisi olla piilossa, eli siis oikein jotkut avokkaat, ei sandaalimaisia kenkiä.


      • Howling
        höpsö kirjoitti:

        Vaasasta lähtevään bussiin taidan mäkin hypätä, Seinäjoelta:)

        Etiketin mukaan varpaat pitäisi olla piilossa, eli siis oikein jotkut avokkaat, ei sandaalimaisia kenkiä.

        Kivaa, että tietää ees yhden joka on samassa bussissa , poikaystäväni sanoi että Vaasasta on kolme muuta miestä RUKissa. :)

        Mäkin ajattelin laittaa kuitenkin avokkaat , varmuuden vuoksi ! :D Mutta silti jätän hiukset auki vaikka mikä olis , koska oon kanssa töissä johonki yhdeksään-kymmeneen.. :/


    • lix

      Kyllä se nyt jo alko semmonen kiva piilevä stressi ku pyydettiin aveciksi :p Eikä ole oikein mitään tietoa koko tapahtumasta. Pittää alkaa selailemaan kaikkia mahollisia keskusteluja aiheesta. Ja Rovaniemeltä tullaan, ketään muita täältä päin?

    • bella-

      Kampausta myös mietin, auki vai kiinni?
      Netissä oon pukuja katellu, hinnat kirpasee :s

      • jii

        Mulle sanottiin että hiukset kiinni, se kuulemma sopii paremmin iltapukujuhlaan. Mut haluun silti jättää auki. :D Joo noi puvut tosiaan on ihan kauheen hintasia. :/ Pakko kuitenkin hankkia sellainen, ja kyllähän sitä voi käyttää myöhemminkin jos vaan saa tilaisuuden. :)


      • iid
        jii kirjoitti:

        Mulle sanottiin että hiukset kiinni, se kuulemma sopii paremmin iltapukujuhlaan. Mut haluun silti jättää auki. :D Joo noi puvut tosiaan on ihan kauheen hintasia. :/ Pakko kuitenkin hankkia sellainen, ja kyllähän sitä voi käyttää myöhemminkin jos vaan saa tilaisuuden. :)

        Kurssijuhlassa on mielestäni pakko pitää hiukset kiinni. Viime vuonna osalla oli ollut hiukset puolittain auki,mutta kiinni kai ne periaatteessa pitäisi olla..


      • jepjep3
        iid kirjoitti:

        Kurssijuhlassa on mielestäni pakko pitää hiukset kiinni. Viime vuonna osalla oli ollut hiukset puolittain auki,mutta kiinni kai ne periaatteessa pitäisi olla..

        en kyllä silti usko että sieltä juhlista pois heitetään jos ne auki jättää ;) vaikka varmasti olisikin kohteliasta ja etiketin mukaista olla kiinni.

        itse ajattelin jättää auki, ja itse jotenkin laittaa, tai parturissa. Jokin kiva kampaus olisi mukava saada, kerranhan tälläinen tilaisuus sattuu kohdalle. (:
        Tiedättekö noitsa hiuslisäkkeistä että minkähän hintaisia ne sellaiset olisi jos juhlan ajaksi laittaisi kun itsellä niin ohuet ja lyhyet hiukset...


      • iid
        jepjep3 kirjoitti:

        en kyllä silti usko että sieltä juhlista pois heitetään jos ne auki jättää ;) vaikka varmasti olisikin kohteliasta ja etiketin mukaista olla kiinni.

        itse ajattelin jättää auki, ja itse jotenkin laittaa, tai parturissa. Jokin kiva kampaus olisi mukava saada, kerranhan tälläinen tilaisuus sattuu kohdalle. (:
        Tiedättekö noitsa hiuslisäkkeistä että minkähän hintaisia ne sellaiset olisi jos juhlan ajaksi laittaisi kun itsellä niin ohuet ja lyhyet hiukset...

        Niin,tuskinpa ketään heitetään pihalle,olihan joku ollut 231 juhlassa polvipituisessa hameessa,mikä minusta on jo aika loukkavaa.

        Eihän semmoiset esimerkiksi pinneillä kiinnitettävät lisäkkeet paljoa maksa,varmaankin jotain 20 euroa,riippuen tietenkin pituudesta ja paksuudesta. Ainakin täällä Tampereella yhdessä kaupassa katselin ja hintaluokka oli tuon molemmin puolin.

        Tulipa tässä mieleen semmoinenkin että olettko ajatelleet laittaa jotakin hartiahuivia tai jopa takkia sinne? Illahan on kuitenkin viileämpää.


      • höpsö
        iid kirjoitti:

        Niin,tuskinpa ketään heitetään pihalle,olihan joku ollut 231 juhlassa polvipituisessa hameessa,mikä minusta on jo aika loukkavaa.

        Eihän semmoiset esimerkiksi pinneillä kiinnitettävät lisäkkeet paljoa maksa,varmaankin jotain 20 euroa,riippuen tietenkin pituudesta ja paksuudesta. Ainakin täällä Tampereella yhdessä kaupassa katselin ja hintaluokka oli tuon molemmin puolin.

        Tulipa tässä mieleen semmoinenkin että olettko ajatelleet laittaa jotakin hartiahuivia tai jopa takkia sinne? Illahan on kuitenkin viileämpää.

        Etiketin mukaan kuuluisi kuulemma ainakin silloin ruokailun aikana olla hartiahuivi, joka peittää hartiat..mutta blaah..oon niin kömpelö noiden huivien kans:D en osaa jotenkin yhtään käyttää sellasia, enkä oikeen tunne niitä omanlaiseksi, ennemminki ne on vaan tiellä:P taitaa mulla jäädä hartiahuivit ainaski kotiin, mukaan otan varmaan jonkun hienomman neuleen/jakun illan vilposuutta varten:)

        Hiukset on mulla kanssa ongelma. todennäkösesti oon illalla 12 asti töissä just tolloin perjantaina että eipä siinä paljoa partureille mennä, jos en nyt sit saa vaihdettua vuoroa. Mutta jotain kivaa pitäisi keksiä. Mäkin oon aatellut tota "kiharat bussiin ja aamulla jotenki kiinni"..kiinni kuitenkin jokatapauksessa olisi fiksuinta varmaankin laittaa, saa nyt sitten nähdä jos tekeekin mieli laittaa auki;)

        Vinkiksi muuten niille, jotka ei vielä ihan kauheasti tiedä tanssiaisista(en kyllä mäkään tiennyt ennenkuin näitä luin mutta) netistä löytyy paljon edellisiltä vuosilta samasta aiheesta tietoa, sieltä oon ainakin mä löytänyt paljon hyödyllistä infoa, kantsii käydä katsomassa.laittaa vaikka googleen hakusanaksi "ruk tanssiaiset" tai "ruk kurssijuhla".

        Huomenna on vihdoin ja viimein pääsykoe ja sen jälkeen pääsee hyökkäämään juhlapuvun tekoon jiii!(:

        tulipas tästä pitkä......


      • bella-
        iid kirjoitti:

        Kurssijuhlassa on mielestäni pakko pitää hiukset kiinni. Viime vuonna osalla oli ollut hiukset puolittain auki,mutta kiinni kai ne periaatteessa pitäisi olla..

        Ajattelin ehkä luopua kampaamo ideasta, jotenkin kai ne itekkin voisi väsätä. Mutta kerkeääkö siellä paikanpäällä, vai sitten jo perjantaina kotona?


      • jepjep3
        bella- kirjoitti:

        Ajattelin ehkä luopua kampaamo ideasta, jotenkin kai ne itekkin voisi väsätä. Mutta kerkeääkö siellä paikanpäällä, vai sitten jo perjantaina kotona?

        kyllä siellä kerkeää ihan paikan päälläkin. kun mennäänhän me kuitenkin sinne hotelille ennen itse juhlaa, niin eihän sitä pukuakaan linkkuun laiteta? en itse ainakaan ajatellut, kun linkku matka kestää kokoyön, niin voisi olla hieman tukalat oltavat (:

        ja päädyin noiden hiustenkin kanssa siihen että otan kihartimen mukaan hotellille ja laitan kampauksen vasta sielllä... ja jos sitä ehtisi vielä suihkussakin käydä siellä hotellilla niin olisi kiva, ainakin noiden RUK oppilaskunnan sivujen mukaan hotellilla on aikaa valmistautua 11-14`?


    • höpsö

      niin ja yuotubesta löytyy ainakin ruusurynnäköstä ihania videoita :D pääsee vähän tunnelmaan.
      www.yuotube.com ja hakusanaksi ruusurynnäkkö

      • höpsö

        KORJAAN
        siis YOUTUBESTA:D


      • bella-

        Kampaajalla mun ainaki täytyy edellisiltana käydä laittamassa hiukset,eiköhän ne asiansa osaa eli jos haluan kestävän kampauksen niin enköhän semmoisen saa =)Ite en ainakaan niitä rupee laittaa koska siitä ei tulis yhtään mitään :D


      • rukki

        Onkohan polviin asti oleva mekko liian lyhyt? :/ Mulla nimittäin on noin lyhyt. Se on kyllä ihanan juhlavan punainen, taitaa olla jotain satiinia. :) Mitä luulette?


      • höpsö
        rukki kirjoitti:

        Onkohan polviin asti oleva mekko liian lyhyt? :/ Mulla nimittäin on noin lyhyt. Se on kyllä ihanan juhlavan punainen, taitaa olla jotain satiinia. :) Mitä luulette?

        ikävä kyllä se on liian lyhyt:/ etikettisääntönä on pitkä puku eli ihan melkeimpä sellainen joka kengätkin peittää.


    • zipzapzup

      olen lähdössä myös haminaan kurssijuhlaan(Turuusta päin), ja iski kauhea paniikki päälle! En oo kattonut ollenkaan pukuja ja se on niin kallista ja mistä löydän puvun ja voi ei..!! :O Haluisin ostaa kun vuokrat on ihan järjettömiä.. tai siis sitä omaa saa sit ainakin käyttää jälkeenpäin..mut en tiedä tuleeko ikinä sellasta paikkaa missä sitä pitäis.. En osaa itse tehdä pukua.. Haluisin mut en tosiaankaan osaa.. :'( Silleen tulis ainakin sellanen ku haluais..

      Mut oon tosi innoissani ja ilonen ja niin huumissani kun pääsen sinne!!! :D Jee!!! :)Sais vielä vaan jonkun turvaks sinne pukuostoksille.. :/

      • jii

        .. toinenkin Turusta päin, en siis olekaan ainoa ihminen siellä bussissa. (mikä varmaan olisikin hyvin todennäköistä.. ;))


    • iid

      Mistä kaupungista te avecit lähdette matkaan? saattaa olla linja-autoissa hieman jännittynyt tunnelma:D

      • 123

        Tampereelta päin =)


      • jii

        Salosta.. kuten jo taisin ylenpänä mainita :)


      • avec21
        jii kirjoitti:

        Salosta.. kuten jo taisin ylenpänä mainita :)

        Hei!

        Onkos muita lähdössä Jyväskylästä matkaan? Joko jännittää? ^^


    • Anniina, Tampere

      Hei!
      Olen menossa avopuolisoni jurssijuhlaan haminaan silloin 5-6.heinäkuuta. Sopiiko nilkkapituinen mekko(juhlava)teidän mielestänne kurssijuhlaan? Miten pitkiä mekkoja olette itse laittamassa?
      Kiitos jo etukäteen kaikille vastanneille.

    • tupsi

      :) Aina olen halunnut lähteä näihin pippaloihin ja nyt kesällä pääsen ^^ Kaverini kautta, kaverin serkun kaverin aveciksi (vähän monimutkaista..) :) Mutta kuitenkin :)

      Puku mulla on, se on semmoinen pitkä iltapuku, johon kuuluu hartiahuivi. Hiukset ja meikin ajattelin itse väsätä, jos vain pystyn ja ehdin. Nyt pitäisi metsästää kangät ja laukku. Mietin vain noita kuljetuksia, että mitenhän aikaisin esim kainuusta/pohjois-karjalasta ne lähtee..

      Onko juhla muuten lauantaina, vai jo perjantaina? Oletteko saaneet joitain kutsuja? Minä en oikeastaan tiedä vielä mitään koko aikataulusta (tuleeko ohjelma nettisivuille joskus?) tai mistään :D mutta innoissani olen jo nyt :)

      • iid

        Kyllä se nilkkamittainen puku varmasti on juuri sopiva!

        Juhla on lauantaina,perjantaina yöllä lähtevät ne kuljetukset jotka tulevat kaukaa. Ainakin kurssin 231 kuljetus Tampereelta oli lähtenyt jo 0200. Hurjan aikasin :S

        Kutsuja ei saa kai kukaan,uo:t kutsuvat itse kukin avecin ja siinä se. Aikataulutkin ilmestyvät sinne oppilaskunnan sivuille tässä ensi kuun aikana kuulemma.

        Täälläkin ollaan jo ihan innoissaan :)


      • iid
        iid kirjoitti:

        Kyllä se nilkkamittainen puku varmasti on juuri sopiva!

        Juhla on lauantaina,perjantaina yöllä lähtevät ne kuljetukset jotka tulevat kaukaa. Ainakin kurssin 231 kuljetus Tampereelta oli lähtenyt jo 0200. Hurjan aikasin :S

        Kutsuja ei saa kai kukaan,uo:t kutsuvat itse kukin avecin ja siinä se. Aikataulutkin ilmestyvät sinne oppilaskunnan sivuille tässä ensi kuun aikana kuulemma.

        Täälläkin ollaan jo ihan innoissaan :)

        Taisinkin intoilla jo liikaa,nimittäin luin etikettiä tarkemmin niin sen puvun pitäisi olla täysmittainen,eli onko nilkkapituus sittenkin liian lyhyt?

        Mitä värejä olette suunnitelleet pukuihinne?


      • tupsi
        iid kirjoitti:

        Taisinkin intoilla jo liikaa,nimittäin luin etikettiä tarkemmin niin sen puvun pitäisi olla täysmittainen,eli onko nilkkapituus sittenkin liian lyhyt?

        Mitä värejä olette suunnitelleet pukuihinne?

        Kyllä minun ymmärtääkseni sen pitää olla täyspitkä. Tietysti on vaikea sanoa onko nilkkoihin yltävä pitkä vai ei tarpeeksi pitkä.. Turotailorin sivujen selostuksen mukaan jos koodina on frakki, niin naisilla pitää olla täyspitkä, jos smokki, niin naisilla käy nilkkapituinenkin. Kun niillähän on ne omat juhlapukunsa niillä miehillä..


      • bella-
        tupsi kirjoitti:

        Kyllä minun ymmärtääkseni sen pitää olla täyspitkä. Tietysti on vaikea sanoa onko nilkkoihin yltävä pitkä vai ei tarpeeksi pitkä.. Turotailorin sivujen selostuksen mukaan jos koodina on frakki, niin naisilla pitää olla täyspitkä, jos smokki, niin naisilla käy nilkkapituinenkin. Kun niillähän on ne omat juhlapukunsa niillä miehillä..

        Itsekkään en tiiä onko nilkkapituinen tarpeeksi pitkä, hankalaa. Väri varmaan itsellä on joku vaalea kun juhlakin on kesällä.


      • Howling
        bella- kirjoitti:

        Itsekkään en tiiä onko nilkkapituinen tarpeeksi pitkä, hankalaa. Väri varmaan itsellä on joku vaalea kun juhlakin on kesällä.

        Kyllä nmä uskon , että nilkkapituus on ihan hyvä , kunhan ei ole siitä lyhyempi. Jossain kurssijuhlassa on kuulema ollut semmsosia polveen asti olevia , eikä heitäkään ole heitetty sieltä pois :)
        Mä ajattelin hankkia jonkun vaalean , tai sitten punaisen , mutta en oo vielä uskaltanut lähtee kattoon mitään mihinkään :D etten hätäile liikaa..

        Meikin laitan kans varmaan itte (vaan jotain ripsaria) , mutta toi hius-homma on sitten eri juttu.. En osaa itte laittaa , enkö jaksa mennä kampaajalle , koska sitten toi nukkuminen ei oikein onnistu. .
        Ajattelin kihartaa ja jättää auki , mutta se on kai etiketin vastaista ? Ehkä joku kaveri vois tulla vääntämään jotain... :)


      • .-,.-
        Howling kirjoitti:

        Kyllä nmä uskon , että nilkkapituus on ihan hyvä , kunhan ei ole siitä lyhyempi. Jossain kurssijuhlassa on kuulema ollut semmsosia polveen asti olevia , eikä heitäkään ole heitetty sieltä pois :)
        Mä ajattelin hankkia jonkun vaalean , tai sitten punaisen , mutta en oo vielä uskaltanut lähtee kattoon mitään mihinkään :D etten hätäile liikaa..

        Meikin laitan kans varmaan itte (vaan jotain ripsaria) , mutta toi hius-homma on sitten eri juttu.. En osaa itte laittaa , enkö jaksa mennä kampaajalle , koska sitten toi nukkuminen ei oikein onnistu. .
        Ajattelin kihartaa ja jättää auki , mutta se on kai etiketin vastaista ? Ehkä joku kaveri vois tulla vääntämään jotain... :)

        Puku löydetty.. (ehkä) kangas sifonkia =) tosi nätti juhlava iltapuku. yksi huolenaihe vähemmän!


      • iid
        .-,.- kirjoitti:

        Puku löydetty.. (ehkä) kangas sifonkia =) tosi nätti juhlava iltapuku. yksi huolenaihe vähemmän!

        Millaisen puvun löysit? :)


      • -.-
        iid kirjoitti:

        Millaisen puvun löysit? :)

        Se on ihan juhlapuku liikkeestä ostettu kunnon iltapuku, eli ei mikään lirppana kankaanrepale ;) Täytyyhän se kunnon juhliin oikeanlainen kunnon puku olla =) yksosanen, helma on kaksinkertanen että päällä on sifonkikangas alla jotain öö satiinia? koristeltu yläosa =) kunnon kengät täytyis vielä löytää! Onko muut löytäny pukua? millasia?


      • Ruk
        -.- kirjoitti:

        Se on ihan juhlapuku liikkeestä ostettu kunnon iltapuku, eli ei mikään lirppana kankaanrepale ;) Täytyyhän se kunnon juhliin oikeanlainen kunnon puku olla =) yksosanen, helma on kaksinkertanen että päällä on sifonkikangas alla jotain öö satiinia? koristeltu yläosa =) kunnon kengät täytyis vielä löytää! Onko muut löytäny pukua? millasia?

        Onko Liian hieno puku jos laittaa sen puvun mikä oli vanhojentansseissa päällä? sellanen leveehelmanen jne.? onko kellään muulla suunnitelmis laittaa omaa vanhojentanssipukua?


      • bella-
        Ruk kirjoitti:

        Onko Liian hieno puku jos laittaa sen puvun mikä oli vanhojentansseissa päällä? sellanen leveehelmanen jne.? onko kellään muulla suunnitelmis laittaa omaa vanhojentanssipukua?

        Eihän tuonne juhlaan liian hienona voi olla =) onko puku kuinka leveä?


      • Ruk
        bella- kirjoitti:

        Eihän tuonne juhlaan liian hienona voi olla =) onko puku kuinka leveä?

        Ei nyt mikään sellanen yli levee mut ei kuitenkaa mikään suoraan laskeutuvakaan, No hyvä sit jos ei voi olla liian hienona, Mietin jo et pitääkö käydä ettiis joku uus puku..


      • bella-
        Ruk kirjoitti:

        Ei nyt mikään sellanen yli levee mut ei kuitenkaa mikään suoraan laskeutuvakaan, No hyvä sit jos ei voi olla liian hienona, Mietin jo et pitääkö käydä ettiis joku uus puku..

        oma pukunikin levenee hiukan muttei todellakaan mikään kermakakku :D luulen että vanhojentanssi pukusi sopii hienosti =)


      • vanteileva
        bella- kirjoitti:

        oma pukunikin levenee hiukan muttei todellakaan mikään kermakakku :D luulen että vanhojentanssi pukusi sopii hienosti =)

        Minullakin levenee mekko jonkin verran. Mietin vain että onko muita jotka meinaa takuta hameen vanteen kanssa? Itse ajaudun stressiin sen kanssa.


    • Anniina, Tampere

      Onko teille jo lähetetty kutsuja?

      • ---

        Ei aveceille lähetetä minkäänlaista kutsua.


    • just me

      hei.olen lähdössä niihin juhliin ja oikeastaan ei ole paljookaan tietoa niistä=)olisi kyllä kiva vähän jutella niistä muitten lähtijöitten kanssa=)

    • nainen-

      Moi :) Mistä te löysitte oman pukunne? Onko kukaan kenties ostanut sitä Helsingistä päin? Ihan jo kauhistuttaa pukujen hinnat, ku just oli yo-juhlatkin. :)

      • bella-

        pukuni ostin ihan juhlapuku liikkeestä =)kyllähän nuo hinnat kirpasee mutta kerran sitä eletää ;)


    • viisas sivari

      Noinko sitä sotimista opetellaan? Tanssimalla. Oikein isän pikku hienohelmat siellä. Voi että kun on suloista.

      • tulikos

        mieleen että siellä voi olla avecina myös tällaisia perheellisiä,keski-ikää lähestyviä rouwas henkilöitäkin,ei vain nuoria tyttöjä?


    • tupsi

      sinne oppilaskunnan sivuille on nyt tullut alustava ohjelma :):) kuulosti tosi kivalta ja hienolta ja kaikkea! en malta odottaa :)

    • kukka

      Moikka,
      ite oon lähdössä Joensuusta sinne Haminaan, onko muita täältä Joensuusta päin lähteviä? Mulla on täysimittainen tummansuklaan värinen mekko, kengät ja laukkukin onneksi löytyy.
      Ootteko kukaan miettinyt, että millainen meikki olisi hyvä? astetta tummempi kuin päivä meikki, vai kevyt ja korostava? Mitä olette itse ajatelleet? Hiuksistakaan en yhtään tiedä miten ne laittaisin iik paniikki rupeaa tulemaan! Kurssijuhlaan ei mielellään saisi laittaa vanhojentanssi mekkoa jos se on hyvin glitterpitoinen :D eli jos siinä on paljon koristeita ja hohdetta, näin olen kuullut :)

      • vapaa avec

        Ei se flikat niin vaikeata voi olla. En meikkaa, en kampaajalla käy, en manikyyrejä tee. Hiukset sukasen ja frakin päälle sekä kiiltonahkakengat jalkaan laitan. Vuokraamo riitti.. Avec voi olla myös mies! Mutta älkää säikähtäkö.. siskolleni vain,hih. Joten kaikki vapaat flikkaihmiset jotka olette veljillenne tai kavereillenne avec niin rohkeasti juttusille pikälle frakkipukuiselle pohjalaiselle. Tiedä vaikka kesäkolli... Pidetään hauskaa upeissa puitteissa!


      • Nimetön

        Heippa kaikille kurssijuhlaan lähtijöille!! Jollette vielä oo kerinneet käydä katsomassa RUK:n sivuilla alustavaa ohjelmaa niin tässä on linkki siitä:
        http://www.oppilaskunta.net/
        Mielestäni "Suomen toiseksi hienoimpiin tanssiaisiin (heti linnanjuhlien jälkeen)" nimettyyn tilaisuuteen ei voi ylipukeutua. Mulla on ainakin viininpunainen iltapuku, jossa yläosassa runsaasti hopeisia helmiä :) toivottavasti kaikki löytävät mieleisensä puvun paniikista huolimatta :P
        Itse ainakin olen varannut kampaajan mutta itse tuherran meikkini, koska kampauksen pitää kestää mutta meikkiä on helppo hieman korjailla :)
        Jännittävää odotusta kaikille ja tehdään päivästä ikimuistoinen, toivottavasti on lämmin ja aurinkoinen päivä. Keskustellaan täällä sitten taas juhlien jälkeen!! :D
        Nähdään Haminassa!!


      • =) =) =)
        Nimetön kirjoitti:

        Heippa kaikille kurssijuhlaan lähtijöille!! Jollette vielä oo kerinneet käydä katsomassa RUK:n sivuilla alustavaa ohjelmaa niin tässä on linkki siitä:
        http://www.oppilaskunta.net/
        Mielestäni "Suomen toiseksi hienoimpiin tanssiaisiin (heti linnanjuhlien jälkeen)" nimettyyn tilaisuuteen ei voi ylipukeutua. Mulla on ainakin viininpunainen iltapuku, jossa yläosassa runsaasti hopeisia helmiä :) toivottavasti kaikki löytävät mieleisensä puvun paniikista huolimatta :P
        Itse ainakin olen varannut kampaajan mutta itse tuherran meikkini, koska kampauksen pitää kestää mutta meikkiä on helppo hieman korjailla :)
        Jännittävää odotusta kaikille ja tehdään päivästä ikimuistoinen, toivottavasti on lämmin ja aurinkoinen päivä. Keskustellaan täällä sitten taas juhlien jälkeen!! :D
        Nähdään Haminassa!!

        Täällä Oulusta lähdössä pikkuveljen aveciksi=) Puvun ostin, sellasen mustan pitkän ja aika yksinkertaisen niskantakaa menevän, ajattelin että kun ei ole "liian" hieno niin voi pitää myös häissä jne..
        Ja kampaajalla en käy kun koko yö pitää olla bussissa=nukkua, niin aivan sama vaikka töhertää itse=) samoin meikki. Ja nyt kun onjo vähän rusketusta niin ei meikinkään tarvi olla hirveän raskas, kevyt kesämeikki ;)


      • jepjep3
        =) =) =) kirjoitti:

        Täällä Oulusta lähdössä pikkuveljen aveciksi=) Puvun ostin, sellasen mustan pitkän ja aika yksinkertaisen niskantakaa menevän, ajattelin että kun ei ole "liian" hieno niin voi pitää myös häissä jne..
        Ja kampaajalla en käy kun koko yö pitää olla bussissa=nukkua, niin aivan sama vaikka töhertää itse=) samoin meikki. Ja nyt kun onjo vähän rusketusta niin ei meikinkään tarvi olla hirveän raskas, kevyt kesämeikki ;)

        Oulusta olen myöskin minä lähdössä! enkä ketään tunne joka olisi lähdössä myös, entä sinä? aika ikävä sinänsä istua bussissa koko yö. en itsekään ole kampaajalle menossa, vaan otan kihartimen mukaan ja töherrän sitten hotellilla jotain (: toivottavasti siellä hotellilla sitten on kans se 11-14 aikaa laittautua. olisi mukava suihkussakin käydä....


      • määki
        jepjep3 kirjoitti:

        Oulusta olen myöskin minä lähdössä! enkä ketään tunne joka olisi lähdössä myös, entä sinä? aika ikävä sinänsä istua bussissa koko yö. en itsekään ole kampaajalle menossa, vaan otan kihartimen mukaan ja töherrän sitten hotellilla jotain (: toivottavasti siellä hotellilla sitten on kans se 11-14 aikaa laittautua. olisi mukava suihkussakin käydä....

        itekin olen lähdössä oulusta 19.7 juhliin!
        kampaaja on siis ajatuksena jo mahdoton.
        laitan päälle pitkän mustan mekon.
        pitäisikö hiukset laittaa kiinni vai auki?


      • =)=)
        jepjep3 kirjoitti:

        Oulusta olen myöskin minä lähdössä! enkä ketään tunne joka olisi lähdössä myös, entä sinä? aika ikävä sinänsä istua bussissa koko yö. en itsekään ole kampaajalle menossa, vaan otan kihartimen mukaan ja töherrän sitten hotellilla jotain (: toivottavasti siellä hotellilla sitten on kans se 11-14 aikaa laittautua. olisi mukava suihkussakin käydä....

        en ketään tunne..No, nukkuessa se matka menee kumminkin, neljä yövuoroa on sitte takana ja perjantaina ohjaan viimesen spinning tunnin vielä joka loppuu vasta illalla..eli luulen et ihan hyvin nukuttaa tuolla matkalla=)


      • Ronii
        =)=) kirjoitti:

        en ketään tunne..No, nukkuessa se matka menee kumminkin, neljä yövuoroa on sitte takana ja perjantaina ohjaan viimesen spinning tunnin vielä joka loppuu vasta illalla..eli luulen et ihan hyvin nukuttaa tuolla matkalla=)

        Itsekin tulen Oulusta ja kauhistuttaa ko pitää melkee 9h istua bussissa = D Jospa siellä sais vähän nukuttua.. Lähen sinne kaveripojan aveciksi.
        Teetätin puvun ompelijalla, sellanen aika pitkä iltapukumallinen, värinä vanha kulta ja kangas on raakaa silkkiä. Ei viitti käydä kampaajalla vaan tehä niiku moni muu että ottaa vaa kihartime messii = D


    • lörppähuuli88

      Kannattaa mennä sen etiketin mukaan. :) se on arvokas juhla ja tosi tärkeä monelle upseerioppilaalle sekä kaiken lisäks kutsuvieraina on _isoja_ herroja ja vanhoja kurssilaisia. Ja netistä löytyy kuvia vanhoista kurssijuhlista ku laittaa vaan googleen ni näkee minkälaisia pukuja muilla on ollu. :)

      • tanssiaisista

        Moikka!

        Oli viimein pakko ottaa osaa keskusteluun näin kurssijuhlan lähestyessä :)

        Itse olin alunperin sillä linjalla, ettei juhliin käy kuin pitkä iltapuku. Olin jo repiä pelihousuni huolesta, että mistä sellaisen repäisen, kun ei kukaan tuttukaan sopivaa omistanut eikä ollut varaa vuokrata, saati ostaa.

        Käännyin hädissäni vanhempieni puoleen (mitä en mielelläni tee, ellei ole pakko) ja kannustava suhtautuminen asiaan oli "älä mee niihin juhliin sitten ollenkaan".

        Uo kehotti laittamaan vanhan lakkiaismekkoni, joka ulottuu kuta kuinkin puoleen sääreen. Suhtauduin kehoitukseen aika varauksellisesti ja mietin jo, että uskaltaakohan sinne ilmaantua ollenkaan paikalle.

        Yllätyksekseni kurssijuhla-jaoston puheenjohtajan kanta asiaan oli, että lakkiaisiin kelpaava mekko kelpaa mainiosti myös kurssijuhlaan, eikä mekon kuulemma todellakaan tarvitse olla täysipitkä, kunhan ei ole mikään minihame.

        Himoitsemaani pitkää iltapukua en harmikseni saanut, mutta ainakaan rukin puolelta sitä ei ilmeisesti odotetakaan kaikilta. Silti vähän hirvittää, että saanko osakseni paljonkin arvostelevia katseita, kun yleinen mielipide helman pituudesta tuntuu olevan melkoisen tarkka.

        Toivottavasti juhla menee kaikista harmaista hiuksista huolimatta nappiin ja kaikilla on kiva ilta! ü


      • Marsu
        tanssiaisista kirjoitti:

        Moikka!

        Oli viimein pakko ottaa osaa keskusteluun näin kurssijuhlan lähestyessä :)

        Itse olin alunperin sillä linjalla, ettei juhliin käy kuin pitkä iltapuku. Olin jo repiä pelihousuni huolesta, että mistä sellaisen repäisen, kun ei kukaan tuttukaan sopivaa omistanut eikä ollut varaa vuokrata, saati ostaa.

        Käännyin hädissäni vanhempieni puoleen (mitä en mielelläni tee, ellei ole pakko) ja kannustava suhtautuminen asiaan oli "älä mee niihin juhliin sitten ollenkaan".

        Uo kehotti laittamaan vanhan lakkiaismekkoni, joka ulottuu kuta kuinkin puoleen sääreen. Suhtauduin kehoitukseen aika varauksellisesti ja mietin jo, että uskaltaakohan sinne ilmaantua ollenkaan paikalle.

        Yllätyksekseni kurssijuhla-jaoston puheenjohtajan kanta asiaan oli, että lakkiaisiin kelpaava mekko kelpaa mainiosti myös kurssijuhlaan, eikä mekon kuulemma todellakaan tarvitse olla täysipitkä, kunhan ei ole mikään minihame.

        Himoitsemaani pitkää iltapukua en harmikseni saanut, mutta ainakaan rukin puolelta sitä ei ilmeisesti odotetakaan kaikilta. Silti vähän hirvittää, että saanko osakseni paljonkin arvostelevia katseita, kun yleinen mielipide helman pituudesta tuntuu olevan melkoisen tarkka.

        Toivottavasti juhla menee kaikista harmaista hiuksista huolimatta nappiin ja kaikilla on kiva ilta! ü

        Mulla on sellanen ongelma, että mekko on liian iso..Ylppärimekkooni (polveen asti helma) tehtiin jatkohelma vanhojentanssimekkoni alushameesta, eli nyt se yltää nilkkoihin asti. Mutta huolettaa että mekko on liian iso koska siellä on yksi vannekin alla! Eli tulee oikein sellainen "takamus" siihen mekkoon. Ymmärsin että tällainen olisi liian "kermakakku"..:(


      • frakkitakki
        Marsu kirjoitti:

        Mulla on sellanen ongelma, että mekko on liian iso..Ylppärimekkooni (polveen asti helma) tehtiin jatkohelma vanhojentanssimekkoni alushameesta, eli nyt se yltää nilkkoihin asti. Mutta huolettaa että mekko on liian iso koska siellä on yksi vannekin alla! Eli tulee oikein sellainen "takamus" siihen mekkoon. Ymmärsin että tällainen olisi liian "kermakakku"..:(

        Kauniita ja upeita te neidot kaikki ootta. Aläkää jumalantähären stressakko niin paljon. Puku päälle ja meikki niin vot... Kaikkien uo jalat tutisee, paitsi muutamilla naispuolisella uo:lailla ja siskollani jolle avec.. Pidetään hauskaa!


      • Marsu
        frakkitakki kirjoitti:

        Kauniita ja upeita te neidot kaikki ootta. Aläkää jumalantähären stressakko niin paljon. Puku päälle ja meikki niin vot... Kaikkien uo jalat tutisee, paitsi muutamilla naispuolisella uo:lailla ja siskollani jolle avec.. Pidetään hauskaa!

        Sitä paitsi mun hameongelma korjaantukin, lainaankin tädin hametta :D


      • ...
        Marsu kirjoitti:

        Sitä paitsi mun hameongelma korjaantukin, lainaankin tädin hametta :D

        tuleeko ketään lappeenrannasta ?


    • zininen

      Hei miten aiotte pakata hameenne? Matkalaukkuun vai kassiin? Miten sen saa pysymään rypyttömänä...???

    • Armeijan jo käynyt

      Itse olen armeijan ja RUK:n aikoinaan käynyt, ja mitä kaikkea siellä jouduin kokemaan.. Univelkaa, nöyryytystä, vastuuta, fyysistä ja henkistä ponnistelua, ankaraa kuria jne.. Sitten täällä on näitä (naisia), joille suurimmat stressin aiheet ovat pukeutuminen ja kampauksen laittaminen. Tasan ei käy onnen lahjat todellakaan. Tasa-arvoisesta yhteiskunnasta voidaan puhua vasta sitten, kun naisetkin stressaavat tulevaa yhteistoimintaharjoitusta tai oppilasjohtajan paikkaa.

    • jepjep3

      Juhlat ohi. Valitettavasti.
      Ajattelin kysäistä että jos joku olisi käyttänyt ahkerasti kameraansa niin pystyisikö lähettämään kuvia sähköpostiini? ([email protected]) Kun itseä harmittaa todella paljon kun kamerasta loppuin akku juuri kun juhlat alkoivat ;(

      Eli jos kuvia löytyy niin olisi ihana jos joku laittaisi niitä tulemaan sähköpostiini. Kiitos1

      • kukka

        Oli kyllä kaiken stressin ja päänvaivan arvoinen juhla. Poikaystävälläni ja minulla oli tosi ihanaa jo heti alusta lähtien. Kaikilla naisilla oli aivan ihanat juhla-asut ja kaikki oli tosi nättinä. Kohta "rakkaat urhomme" pääsee rukista :P sitä odotellessa kirjoitelkaa mitä mieltä itse olitte juhlasta.


    • Aiku ihkuu!

      Oi ku ihkua kun pikku homot siellä puvut päällä tanssahtelee ja nauttii drinksuja kun toiset kaivaa jossain hevonperseessä hyttysten seassa ojia. Oikein tosi sankareita.. Illalla varmaan on sitten oikein ryhmäorgiat jossain kartanolla jossa pannaan nuoria poikia oikein kunnolla perseeseen. Osaavat sitten sodan syttyessä imeä velivenäläisen munaa ja ottaa kyrpää perseeseen kun venäjä marssii rajan yli. Se voi pelastaa sotavangin hengen kun osaa hommat!

      • Ihku aih

        Ei tainnu mennä puolustusvoimien "palikkatestit" kohdalleen kun et päässyt RUK:iin vaikka oisit halunnu?? No, 5% äly riittää.. Onneksi et ole katkera ja muutenkin positiivinen elämänasenteesi varmaan helpottaa..ellet jo ole positiivinen muussakin...?


      • Vitut oon katkera
        Ihku aih kirjoitti:

        Ei tainnu mennä puolustusvoimien "palikkatestit" kohdalleen kun et päässyt RUK:iin vaikka oisit halunnu?? No, 5% äly riittää.. Onneksi et ole katkera ja muutenkin positiivinen elämänasenteesi varmaan helpottaa..ellet jo ole positiivinen muussakin...?

        Vitut siinä älyn kanssa mitään tekemistä on. Riittää kun on oikeasta perheestä. Herrojen lapsilla aina helpompaa. Duunareiden lapsilla mitään asiaa RUK:iin. Herrat vaan nauraa ja juo konjakkia sillä aikaa kun tosimiehet tekevät työt.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      79
      1820
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1699
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1524
    4. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1204
    5. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1203
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1192
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1146
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1131
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      8
      1129
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1114
    Aihe