Onko kellään tietoa että miten voisi Vuoden -87 Honda Monkey Z50J:hin kiinnittää vilkut. Itse mopossa ei ole ainakaan edessä mitään kiinnikereikiä tai muuta mutta takana on reijät iskareiden takana penkin alla. Myös johdotus voi tuottaa ongelmia ja nappuloiden sijoitus. Töötti napin alla on vilkkunappien kuvat mutta ei mitään reikää mistä ne tulis. Onko kukaan koskaan kiinnittänyt itse vilkkuja ja tehnyt koko helahoidon itse?
Honda Monkey -87 vilkut
11
2457
Vastaukset
- Mankimies222
Mankeissa ei tarvitse olla vilkkuja..
- miikka456
Kyllä tarvii olla vilkut, jos meinaa kaupungissa ajaa...
- mankiis foorevö
miikka456 kirjoitti:
oli mopo mopo mopo. buhhaah haa hoh heh hehe
- ha gayy
miikka456 kirjoitti:
mankeis, pv ja muissa ton tyyppisissä ei tarvitse olla villuja
- asdfgfdsa
mitää vitun vilkkuja ees kaupungissa jalalla tai kädellä ku näyttää nii kyl idioottiki tajuu et toi on varmaa kääntymässä
- asdfsfdsa
eesä vilkut on kiinni niis raudoissa mitkä pitää etuvaloo kiinni
- monkey boy 69
näytät vaa jonkilaista merkkii kumpaansuuntaan oot menos, ei kannata ruveta vilkuja laittaa ja tullee muutenki ruma, koska manaan ei käy vilkut ;)
- ot
ei oo vaikeeta hitsaa jotkut raudat kiinni.
- monkey12
mistä vois tilata/ostaa mankii taka vilkut
- Wwwyy
Me poratii takalyhyn rautaa kaks reikää ja laitettii niihi vilkut. Me tilattiin uus keula ja siinä oli vilkun paikat valmiina. Vilkkujen kytkinkin oli keulassa mukana
- Manki3000
Mistä tilasitte sen keulan???
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .985189Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631463385Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503195Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4382439Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2491502Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito121281- 811260
- 761227
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde311188Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1331108