Mikä olisi hyvä pankki

pankkikortti

Sampo pankin tilalle.

Nordeaa jotenkin vierastan mutta millaset sivut heillä on?

Entä Ålandsbanken?

Okossa onkin yksi tili. Oko tai OP tai siis Pohjola onkin ihan jees pankki.

Missä on hyvä palvelu, alhaiset korot ja hyvä nettipankki?

Olen tottunut käyttämään kahta pankkia toisessa on sijoitukset ja toisessa pyörii maksuliikenne.

18

3926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mielestäni

      Päivittäiseen rahaliikenteeseen suosittelen S-Pankkia. Kortit ja verkkopankki maksuttomat ainakin tämän vuoden, ehkä pitempääkin. Hinnastossa on annettu näille hinnaksi 16 euroa/vuosi. Käyttötilikorko on 2,25 % päiväsaldolle. Tuottotilin korko on päiväsaldolle aina 3,75 % asti (20 keur), maksetaan kuukausittain, ei nostotajoituksia. Määräaikaistalletuksissa on yleensä parhaat tarjoukset ainakin Kauppalehden mukaan.

      Nordetia suosittelen osakkeiden sijoitus- ja kaupankäyntipaikaksi. Ei ylläpitokustannuksia, ilmaiset reaaliaikaiset kurssit ja edulliset, jos eivät peräti edullisimmat kaupankäyntikustannukset.

      Rahastot vaativat tilin siinä pankissa, jossa on rahastoja. Yleensä saa ilmaiseksi perustilin ja mahdollisesti verkkopankinkin. Puhtaissa pankkiiriliikkeissä ei tarvitse olla pankkitiliä.

      Tässä oma mielipiteeni. Olen myös jättämässä Sampopankin. Kokonaan en pääse eroon rahastojen takia, jos en myy niitä ja maksa realisoituvia veroja.

      • e.fox.

        "Missä on hyvä palvelu, alhaiset korot ja hyvä nettipankki? "


        kummassakaan ei ole hyvää palvelua,
        S-pankissa ei ole alhaisia korkoja.


        "hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti.


      • alhaisia?
        e.fox. kirjoitti:

        "Missä on hyvä palvelu, alhaiset korot ja hyvä nettipankki? "


        kummassakaan ei ole hyvää palvelua,
        S-pankissa ei ole alhaisia korkoja.


        "hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti.

        Ketjun aloittaja tosiaan kysyi alhaisia korkoja. Onko hän siirtämässä lainansa Sampopankista uuteen pankkiin tai haluaa uudesta pankista lainan? Tällöin tietysti korkojen alhaisuus on ratkaisevaa. Lainakorot kuitenkin viime kädessä neuvotellaan. Neuvotteluvahvuutena on tietysti mukana siirtyvien sijoitusten määrä.


      • kyllä se totuus
        e.fox. kirjoitti:

        "Missä on hyvä palvelu, alhaiset korot ja hyvä nettipankki? "


        kummassakaan ei ole hyvää palvelua,
        S-pankissa ei ole alhaisia korkoja.


        "hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti.

        "kummassakaan ei ole hyvää palvelua, "

        Haiseppa pahalle, ite käyttänyt S-pankkia ja hyvä palvelu siellä mielestäni on!

        "S-pankissa ei ole alhaisia korkoja. "

        Riippuu mistä koroista puhutaan. Lainan koroista vai tilin koroista. Tilin koroista varsinkin S-tili vetää pisimmän korren koska millään muulla pankilla ei ole käyttötilille noin korkeaa korkoa kuin 2,25%!!!


        >"hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti."<

        Osuuspankki on noiden OP-pohjolavammaisten pankki, ne kerää uusia asiakkaita jotta sais itse jotain bonuksia ja bonuksilla kusettaa koko op-pohjola. Tikullakaan en koskis mokomaan kusettajapankkiin, roskapankki samassa lohkossa kuin Sampopankkikin.


      • kysyn
        kyllä se totuus kirjoitti:

        "kummassakaan ei ole hyvää palvelua, "

        Haiseppa pahalle, ite käyttänyt S-pankkia ja hyvä palvelu siellä mielestäni on!

        "S-pankissa ei ole alhaisia korkoja. "

        Riippuu mistä koroista puhutaan. Lainan koroista vai tilin koroista. Tilin koroista varsinkin S-tili vetää pisimmän korren koska millään muulla pankilla ei ole käyttötilille noin korkeaa korkoa kuin 2,25%!!!


        >"hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti."<

        Osuuspankki on noiden OP-pohjolavammaisten pankki, ne kerää uusia asiakkaita jotta sais itse jotain bonuksia ja bonuksilla kusettaa koko op-pohjola. Tikullakaan en koskis mokomaan kusettajapankkiin, roskapankki samassa lohkossa kuin Sampopankkikin.

        lainaa? Heillä on hyvät tilikorot.

        Oletko oikeasti tyytyväinen?

        Eiks S pankki ole tarkoitettu päivittäisten asioiden hoitoon? Ei kai heillä ole mitään sijoituspuolta olemassakaan.

        Onko tilin käyttömaksuja entä luottokorttimaksut?Jos tiedät.


      • melkein spankissa
        kysyn kirjoitti:

        lainaa? Heillä on hyvät tilikorot.

        Oletko oikeasti tyytyväinen?

        Eiks S pankki ole tarkoitettu päivittäisten asioiden hoitoon? Ei kai heillä ole mitään sijoituspuolta olemassakaan.

        Onko tilin käyttömaksuja entä luottokorttimaksut?Jos tiedät.

        Ainakin kaikki kortit ovat maksuttomia tämän vuoden loppuun. Mutta imho ei ole aito pankki.


      • väärin...
        kyllä se totuus kirjoitti:

        "kummassakaan ei ole hyvää palvelua, "

        Haiseppa pahalle, ite käyttänyt S-pankkia ja hyvä palvelu siellä mielestäni on!

        "S-pankissa ei ole alhaisia korkoja. "

        Riippuu mistä koroista puhutaan. Lainan koroista vai tilin koroista. Tilin koroista varsinkin S-tili vetää pisimmän korren koska millään muulla pankilla ei ole käyttötilille noin korkeaa korkoa kuin 2,25%!!!


        >"hyvä palvelu ja alhaiset korot"
        ovat mm. Osuuspankissa, eiköhän siellä netti toimi normaalisti."<

        Osuuspankki on noiden OP-pohjolavammaisten pankki, ne kerää uusia asiakkaita jotta sais itse jotain bonuksia ja bonuksilla kusettaa koko op-pohjola. Tikullakaan en koskis mokomaan kusettajapankkiin, roskapankki samassa lohkossa kuin Sampopankkikin.

        Esim. Tapiola tarjoaa 2,25% koron käyttikselle. Pitäskö vielä laittaa nuo kolme huutomerkkiä perään...!!!


    • on hyviä

      "Nordeaa jotenkin vierastan mutta millaset sivut heillä on? "

      Miksi vierastat? Turha ennakkoluulo voi koitua harmiksi koska Nordealla on hyvä verkkopankki. Mitäs jos kävisit katsomassa, Nordealla voi demon avulla jopa koekäyttääkin niiden verkkopankkia. Niitä tunnuksia vaan en muista mutta kyllä ne pitäis löytyy sieltä. Ilmoittelen jos ite satun muistamaan (en tarvii ite demotunnuksia koska mulla on oikeatkin tunnukset).


      "Entä Ålandsbanken? "

      Ei mitään hajua.


      "Okossa onkin yksi tili. Oko tai OP tai siis Pohjola onkin ihan jees pankki. "

      Bonuksilla kusettava ja hinnastoaan pimittävä pankki.

      "Missä on hyvä palvelu, alhaiset korot ja hyvä nettipankki? "

      Alhaiset korot??? Miks ihmeessä alhaiset korot kun yleensä porukka mankuu että pitäis olla korkeat korot? Vai tarkotitko palvelumaksuja sittenkin?

      S-pankki on Nordean lisäksi hyvä ja edullinen, periaatteessa tänä vuonna ei mee mitään palvelumaksuja, ja ens vuonnakin korkeintaan jos menee niin Visa-kortin maksut jos niitä tulee ensivuonnakaan. Ja S-pankin verkkopankistakin hyvää sanottavaa, selkeä ja toimiva verkkopankki.


    • suomalainen pankki

      Nordeakin on nykyään ruotsalainen...

    • Stefan G.

      EQ halvin sijoituksille, S-ryhmä saavutettavin (Prismat yms.) Aktiassa ja OP:ssa mukavin palvelu ja OP:ssa bonukset ovat huippuluokkaa.

      Paras nettipankki Op.

      • nordea ja S-pankki

        op:hen en koskis pitkällä tikullakaan. Sen verran asiakaskalastelua täälläkin ollut että alkaa oksettaa.


      • nordea ja S-pankki.

        op:hen en koskis pitkällä tikullakaan. Sen verran asiakaskalastelua täälläkin ollut että alkaa oksettaa.


      • maksat...

        Itse ne boonukesi ensin korkeina palvelu yms. maksuina. Esim. asuntolainan korkoa on mahdoton saada niin alas kun muualla.


    • vuola

      Suupohjan osuuspankin.

      • spop

        ...


    • tauno p

      pankit katoavat ja yhdistyvät muihin pankkeihin.

      Eurooppaan jää lopulta muutama iso pankki.

      Suomalainen pankki on vielä OP Pohjola ja S-pankki.

      Hyvä palvelu, alhaiset käyttömaksut, hyvä nettipankki, alhaiset lainakorot, korkeat säästökorot:

      Islantilainen Glitnir entinen FIM mutta mitään takeita ei ole siitä että rahansa saa takaisin.

      • hölömö...

        taaletusuoja on 25000 euroon asti, kuten muillakin Suomessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      18
      609
    4. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe