niin se tuo maestro myi taas kultaa uudella levyllään hienoa!!!
kari se myi kultaa
6
716
Vastaukset
- Kari fani
Näin on aivan mahtavaa ja kyllä tuo Kaksi maailmaa onkin minusta ainakin ihan hieno.
Maruzzella ja vihreät niityt ovat minun suosikkejani - kanelipisara
Onnea, Kari! Näin "musiikki-imureiden"aikana upea saavutus! Ja ihan hyvä levy - minä ainakin pidän.
- .LS
Kiitos KARILLE.Hän on Mestari alallan.Minun Suosikkini ja tulee Aina Olemaan. Hyvä Levy. Ihana MIES.
- samaa mieltä
.LS kirjoitti:
Kiitos KARILLE.Hän on Mestari alallan.Minun Suosikkini ja tulee Aina Olemaan. Hyvä Levy. Ihana MIES.
Mies se paranee vaan vanhetessaan, kuten Kari.
Me naiset saamme kai saman luvan...?
- kukaan montako..
kulta levyä Karilla on?
- kaneliruis
Laskujeni mukaan 18! Aikamoinen määrä - ainakin Suomessa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 172453
- 441271
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70917Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää137872- 45851
- 59817
- 42796
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44765Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164742Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis130704