Mun simille kävi sillen, et ku se tuli töistä, kotiin nii sillä ei näkyny enään vartaloo, pelkät kämmenet ja pää! Onko jollekkin muulle käyny samalla tavalla? Toivoisin et joku tietää mistä se johtuu...
A-P-U-A-!-!-!
6
434
Vastaukset
- Ei oo
Ootko pellanu jo kauemmin pelii?et oisko sun cd joku vika?
- Sipsi
Kokeilitko ja vaihtaa simille vaatekaapista toiset
vaatteet päälle.
Minulle kävi kerran noin,
muistaakseni joskus pelin uudelleen asenuksien tai SimTeenin käytön yhteydessä.
Mutta simi tuli taas kokonaan näkyväksi
kun vaihtoi sille toiset vaatteet. :) - proxy
...
- lemmikki
mun similt katos vaatteet kokonaan :-O
se kävelii kadul alasti kaupungille tullessaan
(hot date)kaikki lähistön ihmiset ajatteli sen päätä koko ajan. öh toi oli huono esimerkki mutta
mun peli sekoilee pahemmin ladattujen roinien takia.- ???
Siis sillä simillä ei ollut vartaloa ollenkaan... taisit käsittää väärin =)
- Neito Perhonen
Mulla toissapäivänä tuli posteljooni ja sillä ei näkyny kuin pää ja kädet... en oo kerinny nyt pelata joten en tiiä tuleeko se ens kerrallakii ilman vartaloo... omalle simille ei oo käyny noin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874028Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella242891No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452310- 341311
- 10899
- 131875
- 6844
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12811Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124756- 11750