Hei
Olen yrittänyt löytää majoitusta interrail reissulle Roomasta, Pariisista ja Lontoosta. Monet hostellit vaativat varausmaksun, mutta voinko olla varma siitä että hinta perilläkin on se, mitä on ilmoitettu esim. sivustolla www.london30.com
Millaisia kokemuksia teillä on hostellien/hotellien varaamisesta sellaisten sivustojen kautta joihin listattu useita vaihtoehtoja? Onko loppusumma ollut sitä mitä on väitetty?
Hotellien "oikeat" hinnat?
3
827
Vastaukset
- xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
Käytä esim. HRS.com hakua, toimii myös suomeksi ja maksat perillä.
Toimii hyvin - Kissus
En ole kertaakaan joutunut maksamaan muuta hintaa kuin mitä varatessani ilmoitettiin koska printtaan aina varausvahvistuksen mukaan reissuun ja lämäisen sen tiskille kun saavun. Usein tuo vahvistus on jopa pakollinen, sillä siinä saattaa olla varausnumerosi jne. tietoa jota ilman et saa huonettasi.
Tälläkin hetkellä täällä odottaa 5kpl. eri hotellien yms. varausvahvistuksia neljään eri maahan. olen katsos aina varannut majoitukseni itse sillä noin pääsee juuri sen hitaiseen ja tasoiseen paikkaan kun kulloinkin haluaa. Joskus tekee jopa hyviä löytäjä kun jaksaa vertailla sekä etsiä eikä tyydy ensimmäiseen: Varasin juuri eilen esim. Luxemburgin Hiltonista huoneen hintaan 73€/yö ja Belgiasta taasen huoneen ihan oikeasta linnasta maaseudulla, joen rannalta 80€/yö. EI PAHA :) - valtov
Varaan itse aina hotellit netistä, yleensä siihen tarvitaan luottokortin numero tai joskus harvoin osa varauksesta pitää maksaa etukäteen.
Hinnat ovat olleet aina ne mitä netissä on ilmoitettu. Pari kertaa Yeegon hinta on ollut samasta hotellista niin edullinen että 3 päivän varauksessa on säästänyt jopa sata euroa verrattuna toisiin välittäjiin. Yleensä varaus suoraan hotellin sivuilta on kallein vaihtoehto, kielitaitoisen kannattaa pyytää tarjous suoraan hotellista.
Kuvia monista Euroopan kaupungeista:
http://www.saunalahti.fi/~vavauh/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!851888- 821730
- 511380
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai471317Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481212- 1211208
Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1061047Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!23982- 39945
Tiedän kyllä sen
Että käyt täällä. En kuvittelisi sellaista asiaa. Tiedän kyllä senkin, että olet ainakin ollut minusta kiinnostunut. Sen59942