=( =(
ei täällä oikeen oo kunnon keskustelua
mistään
2
268
Vastaukset
- joku muukin on
huomannut saman. Aivan kuin "keskustelisi" kateellisten murkkuikäisten kanssa. Onpas-eipäs-onpas-eipäs intos tulee mistä tahansa aiheesta. Joukossa tuntuu olevan myös muutama, jotka provosoivat hyvän keskustelun sivuraiteille....ja pilaavat näin hyvän keskustelunalun.
- brunetti28
yrittäkää nyt herran jestan keksiä joku hyvä jutun aihe että vois kirjoittaa jotain järkevää jarista tääl on muuten niin naurettavaa keskustelua
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1986928- 1592046
- 1131688
- 511390
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️551248Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢501108Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu1001074Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?71006Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan253961- 41929