Mulla on (inhottava?) probleema. Mä olen kusessa yhteen jätkään. Ja tää kyseinen jätkä asuu mun naapurissa ja käy samaa kouluakin kuin mä. Ja kerran pikku humalassa tuli tämän poitsun kanssa pusuteltuakkin (olimme sillon tosin kummatkin varattuja, nyt sinkkuja) Ja nykyisin en saa tätä jätkää pois mielestäni ollenkaan!
Mitä mä siis voisin tehdä? Tuntuu, että tulen hulluksi kohta ku tykkään tästä poitsusta niin kauheesti.
Mitä mä voisin tehdä?!
shadow
2
276
Vastaukset
- rasisti
Mun kaverilla on tyttöystävä joka asuu naapurissa...
Ketä kiinnostaa? Ei vittu ketään!!!!
Pimpotat ovi-kelloon ja sanot sanat suoraan: Painu jätkä vittuuuuuun....
Ota neuvosta vaari ja säteile kuin sateenkaari.
jooooooooooo - ysiluokan kakara
Siis, miksi tehdä kaikesta aina niin vaikeeta? Jos oot vähänki hyvännäkönen, nii mee juttelee sille. Mä ainaki ilostusisin.
Mut jos oot iha eri luokkaa ku se jätkä nii varo sitte... meinaa monelle muiajlle mun koulus nauretaan iha helvetisti ku se on menny kertomaa ihastuksestaan, mut se on yläaste, ikävä kyllä =(
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874158Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella283127No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452330- 351348
- 10919
- 133911
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12832Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124776- 11760