Miksi nykyään ei kukaan huoli punertavia kissanpentuja? Nehän ovat kuitenkin aika harvinaisia. Minun kissani Minttu on reilun vuoden ikäinen ja sai kahdeksan viikkoa sitten ekat pennut. Viime viikolla kävin leikkauttamassa Mintun ja nyt pitää vain päästä jollakinlailla eroon neljästä pennusta. Kaikki viisi pentua ovat tosi söpöjä eikä osaa valita minkä niistä itse pitäisi, eikä raaskisi niitä lopettaakaan. Kertoisiko joku keinon minun pulmaani. Mitä tehdä?
5 söpöä pentua
5
451
Vastaukset
- Tabby
Punaiset/punertavat kissat ovat ainakin minun mielestäni todella kauniita =). Ehkäpä seuraava kissamme onkin sen värinen, kuka tietää. Seuraava kissa meille varmaankin tulee löytöeläinkodista, joten etukäteen ei hirveästi viitsi päättää, minkänäköisen ystävän haluaa.
Uskoisin, että koti pennuillesi löytyy, tiedän paljon ihmisiä jotka pitävät punertavista kissoista. Miksei niitä muka kukaan huoli? - eläintenystävä
Parhaimmin saat kissat hyville omistajille, kun ilmoitat kissojen olevan luovutusikäisiä (12 vk) ja ainakin 2-3 kertaa madotettuja ja hyvin hoidettuja. Ja tietysti niiden on sitten oltava luovutusikäisiä ja madotettuja, mielelään jo kerran rokotettujakin.
- *mjau*
Olisin kiinnostunut punertavista pennuista. Missäpäin Suomea pennut ovat? Ovatko sisäsiisteja sisäkisuja? Kumpaa sukupuolta? Voiko saada kuvia sähköpostiin?
[email protected] - kurrnauskis
..hankkimaan yhden näistä punertavista pennuista:) missä päin?
- vuokko
Kissanpennut ovat Pertunmaan Kuorttissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1014507Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293343No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 361388
- 341183
- 371116
- 131064
- 1581007
- 6934
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12872