Koriste tuulimylly pihalle

penttini

Olisiko kenelläkään?jonkin sorttisia piirustuksia
koriste tuulimyllystä .Meinasin itse rakentaa
sellaisen pihalleni.

8

5818

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nimimerkki

Älä rakenna sellaista "koriste"tuulimyllyä; ne ovat kamalan näköisiä, eivätkä korista kenenkään pihaa. Ohikulkijat nauravat niille.

Istuta mieluummin jokin hedelmäpuu!

• niinkö?

Itse olen kuullut ohikulkijoiden ihailevan niitä.

• Hyvä maku
        niinkö? kirjoitti:

Itse olen kuullut ohikulkijoiden ihailevan niitä.

Äly hoi. Ihmisen sivistyksen näkee siitä mitä hänen pihallaan on. Ihme maku pitää olla, jos tuollaisen härvelin pihaansa laittaa. Jotain rajaa hei.Pyydän, älä pilaa tämän kauniin maan maisemia.On samaa sarjaa kuin autonrengas kukkapenkkinä. Niitäkin näkee ja vanhoja hoijakoita. Oihh.

• katsomassa
        Hyvä maku kirjoitti:

Äly hoi. Ihmisen sivistyksen näkee siitä mitä hänen pihallaan on. Ihme maku pitää olla, jos tuollaisen härvelin pihaansa laittaa. Jotain rajaa hei.Pyydän, älä pilaa tämän kauniin maan maisemia.On samaa sarjaa kuin autonrengas kukkapenkkinä. Niitäkin näkee ja vanhoja hoijakoita. Oihh.

peiliin välillä,taidat nähdä kateellisen!

• rak.ohjeet

löydät kirjastosta TEE ITSE sarjasta.Olen rakentanut jo aikoja sitten sellaisen,ihastelijota ja kyselijöitä on piisannut.

• Karte

joko olet saanut tuulimylly piirrustukset olis tarjolla yhdet.

• markus2009

Olisin kiinnostunut....

• RVAK1

Olen valmistanut oma kehitteisiä tuulimyllyjä 8 kulmaisia ja noin 80 cm korkeita.
      [email protected]

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.

Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse
      Maailman menoa
      117
      4898
    2. Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"

Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky
      Maailman menoa
      116
      3979
    3. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      222
      3913
    4. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      120
      2275
    5. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    6. Mitä on tullut

Entisen abcn rakennuksen tilalle se oli tyhjillään monta vuotta siellä oli jo nyt valot onko huoltoasema? 5:30.
      Haapavesi
      80
      1396
    7. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      137
      1374
    8. Palosta selvinnyt 18 vuotias munira tarvitsi tulkin kun puhui Iltalehdelle

Suomessa asuva 18 vuotias tarvii tulkin !!! Tää Suomea puhumaton on palossa kuolleen naisen veli ja asui perheen kanssa.
      Vantaa
      174
      1374
    9. En ymmärrä ateisteja!

Raamattu on aitoa historiaa, jotka ovat kirjoittaneet aikalaiset! Mitä änkyröitte turhaa???
      Ateismi
      585
      1269
    10. Minne pyydän sut?

Jotta saan nähdä 🤨
      Ikävä
      53
      1155
    Aihe