kahden vaiheilla

Jakke

Olen käynyt jo aikaisemmin NO:n lyhytesitelmissä ja systeemi tuntui toimivalta. En kuitenkaan lähtenyt silloin mukaan, koska ei ollut rahaa.

Nyt olen käynyt Sevenin tilaisuudessa ja homma tuntuu vielä paremmalta, mutta jostain syystä on vaikea tehdä päätöstä.

Kertokaa mulle faktoja puolesta ja vastaan. Ei kelpaa että se on perseestä tai se on huippu, vaan haluaisin että väitteet perustuu johonkin.

Sen verran kuitenkin tiedän että nämä järjestelmät on toimivampia kuin aikaisemmat VM firmat jotka ovat toimineet Suomessa.

10

1317

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JiiKoo

vaikka tuonne Jippiin forumille, talousosastolle. Siellä on sanan peistä väännetty puolesta ja vastaan.

Joitakin laskelmiakin on esitetty. Realistista lienee sanoa, että säästä rahasi johonkin muuhun. Verkostomarkkinointi perustuu aina, enemmän tai vähemmän, rajoittamattomaan kasvuun. Seveniin sijoittamaasi rahaa tulet tuskin koskaan enää näkemään, Ruotsin veijarit keräävät potin ja häipyvät turhia kumartelematta.

• Järkevä harkitsija

Suosittelen lämpimästi että odotatte, että liittymä tulee ensin markkinoille ja yhtiö siitä virallisesti tiedottaa. Yhtiötä vastaan on nostettu useita oikeusprosesseja myös korkeilta tahoilta ja suurena vaarana on, ettei liittymää koskaan tulekaan. Yksikään toiminnassa olevista operaattoreista ei halua vaarantaa mainettaan mahdollisena yhteistyökumppanina.

Jos sinua hoputetaan asian kanssa, älä kuuntele. Jos bisnes on hyvä ja todellinen, se ei häviä muutamassa yössä. Eli odota kunnes liittymä todella tulee ja päätä asiasta vasta sitten.

• Hurahtanut

Tosiaan, Jippiin sivuilta löytyy aika paljon keskustelua aiheesta.
      Henk. koht. mielipiteeni on, että PgOnea ei kannata edes harkita ennen kuin se on toiminut kunnolla pidemmän aikaa.
      Natures-jutusta minulla ei ole pahaa sanaa sanottavana. Se on toiminut niinkuin on luvattu. Ja sitä voin jopa suositella. Tosiasia kuitenkin on, että kaikki eivät siinä menesty. Mieti tarkkaan, saatko 2-4 ystävääsi mukaan toimintaan. Kuulostaa pieneltä määrältä mutta heillä kaikilla pitäisi olla rahaa ja aikaa sijoittaa tähän. Siihen ongelmaan minäkin törmäsin aika usein alussa. Kiinnostusta asia kyllä herätti, mutta rahaa ei ollut liittyä. Nyt tilanne on tietysti huono koska PgOnen värvääjät ovat aika pitkälti mustamaalanneet myös Natures Ownin maineen.

Kuitenkin, kirjoitukseni pointti oli että mieti todellakin rauhassa äläkä anna kenenkään painostaa sinua minkäänlaiseen päätökseen.

Jos kaipaat jotain puolueettomia tietoja/mielipiteitä, kirjoittele, vastaan kyllä mihin osaan.

Ja lopuksi vielä: Olen kyllä Natures Own-jakelija mutta en ole ketään värväämässä, lopettelen touhua itsekin pikkuhiljaa.

• Umpsukka

Miksi ihmeessä olet lopettamassa???? Nyt mä ainakin starttaan, koska TGE on poissa Natures markkinoilta. Natures on hyvä ja toimii kivasti. On sääli, kun eräät pukupellet on sen pilanneet. Mä aloitan ainakin oman organisaation kanssa puhtaalta pöydältä!
        Eläköön LDG!! Tämä ryhmä menee eteenpäin ja tienaa hyvin.

• huuli pyöreenä
        Umpsukka kirjoitti:

Miksi ihmeessä olet lopettamassa???? Nyt mä ainakin starttaan, koska TGE on poissa Natures markkinoilta. Natures on hyvä ja toimii kivasti. On sääli, kun eräät pukupellet on sen pilanneet. Mä aloitan ainakin oman organisaation kanssa puhtaalta pöydältä!
        Eläköön LDG!! Tämä ryhmä menee eteenpäin ja tienaa hyvin.

"Nyt mä ainakin starttaan, koska TGE on poissa Natures markkinoilta."
        - Siis mitä on tapahtunut? Olen ollut koneen äärestä pois vähän aikaa, enkä viitsi penkoa tuolta alempaa, niin voisitko kerrata? Onko ne TGE:n huijarit saatu vihdoin johonkin vastuuseen? Itse myös LDG:ssä.

• Quantum
        huuli pyöreenä kirjoitti:

"Nyt mä ainakin starttaan, koska TGE on poissa Natures markkinoilta."
        - Siis mitä on tapahtunut? Olen ollut koneen äärestä pois vähän aikaa, enkä viitsi penkoa tuolta alempaa, niin voisitko kerrata? Onko ne TGE:n huijarit saatu vihdoin johonkin vastuuseen? Itse myös LDG:ssä.

Ei ola saatu herroja vastuuseen, vaan tarkoittivat sitä että TGE siirtyi melkein kokonaan (ts ainakin koko johtoporras) Seveniin PGonea kaupittelemaan.

• ccrider

Liittymäkilpailu tulee olemaan todella rajua. Liittymiä tarjotaan joka tuutista. Hintaerot tulevat olemaan pieniä, joten aika harva harkitsee liittymän vaihtamista. Myös palkkiot ei kyllä ole kummoiset tehdystä työstä. Tämä on minun mielipiteeni.

http://www.geocities.com/t5pcbusiness

• Pettynyt

ja vaikka asenne oli kunnossa ja töitä paskein kovalla innolla, homma ei onnistunut.

En syytä ketään, en edes itseäni, mutta jos lähdet nyt, et todennäköisesti onnistu. Olisi pitänyt lähteä jo aikoja sitten. Enää ei voi onnistua.

Lisäksi tämä touhua on mennyt niin likaiseksi ja ylälinjalaiset ahneuksissaan tekevät ties mitä, että paljolta säästyt kun et lähde mukaan.

Olen ainakin omalta osaltani varoittanut, omien ja monien muiden kokemuksien pohjalta.

• Poritar

ratkaisuasi!

• Porist kans

Nämä verkostomarkkinoijat nimmittäi " Antavat ymmärtää, mutta eivät ymmärrä antaa " kyllä niin on kylmästi, kuuma mehu.
      Jotenkin he saavat sinut ymmärtämään, että he auttavat sinua näiden jalkojen hankkimisessa, mutta ei, ainoa apu mitä saat on kun he istuvat vieressäsi ja auttavat sinua kirjoittamaan valmiiseen taulukkoon kaikkien ystäviesi ja sukulaistesi nimet joita sitten järjestelmällisesti rupeat touhottamaan mukaan tähän organisaatioon. Josko malttavat ja ehtivät siinäkään auttamaan jahdatessaan uusia uhreja.
      Jos lähdet mukaan niin tee se itsellesi selväksi, että kukaan ei sinua auta, korkeintaan kerran kk joku soittaa ja kysyy ootko hommannut jalkoja tai siis niitä jälleenmyyjiä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4168
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      28
      3137
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      919
    6. 133
      911
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe