jos joku tuikituntematon muija tulee teidän luo,ja alkaa jutella ihan rennosti siinä...
ajatteletteko te heti,että "joo nyt se yrittää iskee mut"etc...kun siis ihan vaan tuttavamielessä menis jutteleen noin...?
Jos ymmärsitte jotain,hyvä niin;P
jätkät mitä mieltä
6
475
Vastaukset
- rasisti
Mitä siihen muutakaan sanois; annatko pillua vai et?
- samppa
Ei onnistu, miehet ja naiset EI juttele rennosti vain tuttavamielessä...
- ile
Hyvä jos tulee, usein ekana tulee mieleen et se yrittää iskee mut, ja sekös mieltä lämmittää! Ja jos tyttö vielä on kauniskin, niin tottakai jätkä on mukana kuviossa. Suht. varma iskutapa tytöille iskeä vapaita jätkiä.
- Filosofin Poika
No sellainen todellakin olisi erittäin mielenkiintoinen tilanne...
Jos joku haluaisi saada kiinnostukseni heräämään, niin tekisi osapuilleen noin..- D-Day
en mä ainakaan ketään suoralta kädeltä häädä joka mulle tulee juttelee.
- kikkelileikki
Siis tommonen tekee miehen (tai ainakin mut) tosi iloseks ja nostataa itsetuntoo, jos joku vähänki kauniimpi nainen tulee juttelee.
Mut kyl siin tulee ensimmäisenä mieleen, että "nyt toi yrittää iskee mua" =)
Hyvinhän ton ymmärsi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "874138Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella273019No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452320- 351338
- 10919
- 133901
- 6894
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12822Naisten ja miesten tasoeroista
Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris124766- 11760