Onko kaksosnaiset kovia pettämään miestään? Ainakin flirttiä tuntuu löytyvän...
Kaksosnainen
6
2517
Vastaukset
- kaksosäijä
näio
- kaksosäijä
äijät on samanlaisia muttei oo pettämistä, lienee toisen osapuolen tilapäistä huomioonjättämättömyttä...
- suskumuru
enkä ole koskaan pettänyt. jätän mieluummin kuin petän :) joskus on tosin tullut vaihdettua äijät lennossa, mutta sehän ei mun ex:lle kuulu mitä mä teen eron jälkeen, vaikkei siitä erosta ois sitten kulunut kuin puoli tuntia... eli fyysiselle pettämiselle ehdoton eieiei, mutta henkisestä puolesta en mene sanomaan juuta enkä jaata. mutta toisaalta, flirtti EI ole pettämistä, se on vaan ajankulua.
- Nimetön
Tuo oli kyl täysin minua myös... yhden miehen nainen ja jos rakastuu toiseen niin ei ku vaihtoon.. en kestäisi elää valheessa.. kaksosnainen
- Jgptjamt
Olen pettänyt henkisesti ja fyysisesti lukuisia kertoja 15 vuotta kestäneessä suhteessa. Onneksi älysin lopulta erota ennen kuin jäin kiinni ;)
- ...
olevani yhden miehen nainen..mutta kun kuuden vuoden aikana ahistettiin nurkkaan, pietettiin kahleissa ja epäiltiin vaikka ei mitään oltu tehty..niin viimisen vuoden aikana tuli petettyä pariin otteeseen. En tiedä johtuko kaksosuudestani vai mistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 968489
- 444177
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021936Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html371468- 241450
Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,341179Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121150Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53877Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31852Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29817