Onko kaksosnaiset kovia pettämään miestään? Ainakin flirttiä tuntuu löytyvän...
Kaksosnainen
6
2513
Vastaukset
- kaksosäijä
näio
- kaksosäijä
äijät on samanlaisia muttei oo pettämistä, lienee toisen osapuolen tilapäistä huomioonjättämättömyttä...
- suskumuru
enkä ole koskaan pettänyt. jätän mieluummin kuin petän :) joskus on tosin tullut vaihdettua äijät lennossa, mutta sehän ei mun ex:lle kuulu mitä mä teen eron jälkeen, vaikkei siitä erosta ois sitten kulunut kuin puoli tuntia... eli fyysiselle pettämiselle ehdoton eieiei, mutta henkisestä puolesta en mene sanomaan juuta enkä jaata. mutta toisaalta, flirtti EI ole pettämistä, se on vaan ajankulua.
- Nimetön
Tuo oli kyl täysin minua myös... yhden miehen nainen ja jos rakastuu toiseen niin ei ku vaihtoon.. en kestäisi elää valheessa.. kaksosnainen
- Jgptjamt
Olen pettänyt henkisesti ja fyysisesti lukuisia kertoja 15 vuotta kestäneessä suhteessa. Onneksi älysin lopulta erota ennen kuin jäin kiinni ;)
- ...
olevani yhden miehen nainen..mutta kun kuuden vuoden aikana ahistettiin nurkkaan, pietettiin kahleissa ja epäiltiin vaikka ei mitään oltu tehty..niin viimisen vuoden aikana tuli petettyä pariin otteeseen. En tiedä johtuko kaksosuudestani vai mistä..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1981572Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231298- 541102
- 72985
- 58903
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva52893- 106892
- 45889
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53850- 82820