Omana kuntana maalaiskunta olisi ihan eri tilanteensa, tultiin maksmaan kaupungin laskuja ja niitä on piisannut. Kiitti vain kaverit.
kyllähän meitä kusetettiin
5
814
Vastaukset
- Toosi on
Näin kävi. Onneksi äänestin liitosta vastaan, mutta eihän sillä ollut merkitystä, kun suuret johtajat olivat toista mieltä. Jokin aika sitten eräs demripolitiikko kehui esimerkkinä Mikkelin ja Anttolan sekä maalaiskunan liitosta esimerkillisesti onnistuneena. Että sillä lailla!!!
ero pitäisi tehdä ja pian.
Vieläkun muistetaan se, että kansahan sanoin EI liitokselle, neuvoa antavassa äännestyksessä.
Nää nykyiset päättäjät tuntuu tekevän kaiken just toisinpäin, kuin pitäisi.
Esim. Eilen ilmoitettiin kaupungin leikkaavan edelleen lastensuojelusta ja vammaispalveluista, vaikka siellä juuri on "pääluku/asiakasmäärä"lisääntyny, ja näillä leikkauksilla varmistetaan tuen saajien tarpeen jatkuminen ja lisääntyminen. Iltasella sit uutisoitiin hallituksen linjauksista ko. asian suhteen, et pitäisi nimenomaan kuntien sinne lisätä.
Ja sit, voi pyhä jysäys sentään...
Nää ovat myymässä nyt ne ainoatkin lypsävät lehmät ja talliin jää vain ummessa olevat.
Hoh hoijaa....
Ministeri ohjaukseen tälläi kriisi-kunta ja äkkiä, ei tästä muuten hyvää seuraa!- kaupungin
tilanne olisi nyt parempi, kun ei olisi maalaisia otettu kaupunkiin. Anttolaan piti rakentaa kymmeniä kilometrejä pitkä vesijohto, mitä maalaiskuntalaisia varten?
Olisi vaan annettu Anttolan, maalaiskunnan ja Haukivuoren mennä konkurssiin. Sehän niiden kohtalo olisi ollut pienenevien valtionapujen vuoksi.
Maalaiskuntalaiset ja anttolalaiset kusettivat kaupunkilaisia. Muka henkilöstösäästöjä - yhtään virkaa ei ole lakkautettu. Sen sijaan isot myötäjäiset (esim. se vesijohto) liittyjille kaupunkilaisten rahoilla.- hhhhhhhhhhhhhhhhhhlllllllll
Kyllähän se niin oli että maalaiskunnalla pyyhki hyvin ennen ku liityttiin kaupunkiin. Kaupungin piti jostain saada maksaja omille veloilleen. Nyt sitte vähennetään palveluja maalaiskunnan puolella ja siirretään kaiki kaupunkiin... Ihan pyllystä koko yhdistyminen!!!
- tuhlas
ne maalaiskunnankin rahat et kyllä saisivat hoitaa takasin tän jutskan.Minkä takia näille pässeille yleensä myönnetään vastuuvapaus kun kaikki on hoidettu päin pe.........?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2251968Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101758Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse551237Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801065Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.17998TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15940- 46855
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89854- 70802
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42784