Hiljaa..

*sinkku 86*

..kävelen rannalla, ja huomaan kuinka syksy tekee tuloaan. Koulutkin on jo alkanut, ja taas saan todeta epäonnistuvani. Kesä olisi ihanampi viettää jonkun kanssa. Aamulla herätä jonkun viereltä, Päivällä maata kuumalla laiturilla vierekkäin, illalla katsoa auringonlaskua, istua lämpimänä kesä yönä rannalla ja katsoa toista ikuisuuden. Kylminä talviöinä sitä huomaa, ja tajuaa mitä kaikkea sitä olisi voinut kokea.. Tuntuu että olen aika toivoton tapaus, mutta minkä mahdan itselleni kun aina unelmoin ja kuvittelen kaikkea ihanaa olessani yksin...

13

456

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • dreamer83 (m)

kesä mennä hujahti, ja edessä on pitkä ja pimeä syksy ja talvi. Moni kaverikin muuttaa pois. Niinkuin toivoin löytäväni jonkun, jonka kanssa viettää lämpimiä kesäöitä. Mutta niin on kesäaika taas ohi, ja täytyy vaan harmitella.

Mutta edessä on syksy, toivottavasti sitä ei tarvitse yksin viettää. Löytyisi se joku, jonka kanssa kävellä ulkona sateessa ja kastua läpimäräksi.. katsella ukonilmaa.. mennä vaikka lumisotaa ensilumen laskeuduttua.. :)

Mutta sellaista tapahtuu minulla vain haaveissa

• *Fairy 86*

..tuntuu aivan samalta..Mä haluaisin jätkän joka haluaisi mennä vaikka keskellä yötä ulos kävelylle, ja juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä.. Haluaisin ihmisen, jonka luokse voi mennä aina kun on paha olla kotona, harrastaa pitkiä yöllisiä keskusteluja, ja vaan tietää että on joku joka välittää musta aidosti. Ensi vuonna kun täytän 18 ja menen baariin, en juomaan vaan tanssimaan, ja muuten vaan relaamaan, niin haluaisin että olisi joku jonka kanssa mennä sinne..Ehkä löydän jonkun sitä ennen, tai sitten en..

• dreamer83 (m)
        *Fairy 86* kirjoitti:

..tuntuu aivan samalta..Mä haluaisin jätkän joka haluaisi mennä vaikka keskellä yötä ulos kävelylle, ja juttelemaan kaikesta maan ja taivaan välillä.. Haluaisin ihmisen, jonka luokse voi mennä aina kun on paha olla kotona, harrastaa pitkiä yöllisiä keskusteluja, ja vaan tietää että on joku joka välittää musta aidosti. Ensi vuonna kun täytän 18 ja menen baariin, en juomaan vaan tanssimaan, ja muuten vaan relaamaan, niin haluaisin että olisi joku jonka kanssa mennä sinne..Ehkä löydän jonkun sitä ennen, tai sitten en..

onnea yritykseen..!

meidän kaikkien samanhenkisten pitäis pitää iso miitti, niin voitas hakea kukin omamme pois ;)

• shiri
        dreamer83 (m) kirjoitti:

onnea yritykseen..!

meidän kaikkien samanhenkisten pitäis pitää iso miitti, niin voitas hakea kukin omamme pois ;)

Sinkkujen kokous! Ei yhtään hassumpi idea.. =) Missä päin suomea sinä asustelet?

• dreamer83 (m)
        shiri kirjoitti:

Sinkkujen kokous! Ei yhtään hassumpi idea.. =) Missä päin suomea sinä asustelet?

..keski-suomessa..

• dreamer83 (m)
        shiri kirjoitti:

mistäs sinä / te ?

• shiri
        dreamer83 (m) kirjoitti:

mistäs sinä / te ?

jyväskylästä. Meitä samanhenkisiä on useita täällä päin..

• zinkku18

aivan, sama tunne!

• ...

...

• elämä

SHIT!:(

• dreamerboy86

"Kesä olisi ihanampi viettää jonkun kanssa. Aamulla herätä jonkun viereltä, Päivällä maata kuumalla laiturilla vierekkäin, illalla katsoa auringonlaskua, istua lämpimänä kesä yönä rannalla ja katsoa toista ikuisuuden."

Toi ois liian hyvää ollaksee totta.. Jos taivas on olemas ni se on just tollain paikka... Kaunis unelma mikä tuskin koskaa toteutuu ainakaa mun kohdal :(

• *Sinkku 86*

..että joku päivä sinäkin tulet löytämään jonkun jonka kanssa toteuttaa unelmasi. Ehkä se tuntuu liian hyvältä ollakseen totta tällä hetkellä, mutta odota vaan kunhan löydät rinnallesi tärkeän, ja rakastettavan ihmisen, uskoisin että sillon mikään ei tunnu liian mahdottomalta.. Minäkin jaksan odottaa, mutta välillä se voi tehdä liian kipeetä, ja välillä taas voi tuntua ihan hyvältä ajatukselta olla sinkku. Minun kohdallani tää sinkkuna oleminen kyllä rupee kohta liian paljon tylsistyttämään..

• D.O.M.

Itse harmittelen samaa. Mukavaa tyttöstä, joka pitäisi minusta ei vain ole vielä löytynyt. Vaan mistäpä sitä tietää vaikka löytäisin jonkun ihailemaan kauniita talvisia tähtiöitä kanssani. Eniten kaipaan toista ihmistä rinnalleni, ihmistä jota rakastaa, ja joka rakastaa takaisin!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      97
      4399
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3273
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2360
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1368
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      999
    6. Harmittaako sinua yhtään?

Tuntuuko pahalta ollenkaan?
      Ikävä
      32
      996
    7. Minulla on käsitys

Ettet ole kovin se k s uaalinen ihminen.
      Ikävä
      25
      990
    8. 153
      985
    9. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      914
    10. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      862
    Aihe