Onko jollakulla tietoa minkäkokoisia ovat postimyynnissä olevat jumbotaimet? Eli siis riittääkö esim. yksi taimi per tavallinen amppeli?
Vaikea arvioida tilausmäärää kun ei käsitystä eikä tietoa taimien koosta...
Postimyyntitaimista
6
827
Vastaukset
- amppelin koosta
ja kuinka rehevää haluat, paljonko tilaat.
Mikä on "tavallinen amppeli" ? sinun mielestäsi ?
Minulla "normaalikoko" on sellainen, johon istutan esimerkiksi petunioita 3, väliin lobelioita tms.- Pelakan ystävä
Mulla tavalliseen amppeliin menee kolme riippupelargoniaa.
Amppelikokoja on ainakin 3-5, mikä on tavallinen ?? - Meiju, muttei keiju
Pelakan ystävä kirjoitti:
Mulla tavalliseen amppeliin menee kolme riippupelargoniaa.
Amppelikokoja on ainakin 3-5, mikä on tavallinen ??Kolmen taimen amppeli on jo jonkun näköinen.
Eli tilaa vaikka 3/per amppeli, jos haluat kukkarunsautta.
Toisaalta ei kannata ahtaa liikaa liian pieneen amppeliin, kukat eivät saa tarpeeksi kasvualustaa loistaakseen kesän.
Yhteen pieneen amppeliin ei kannata kuin yksi laittaa, vähän vaisua...riiippuu tietysti miten aiot sijoittaa amppelit muitten kukkien lomaan/sekaan. - tilaaminen
Meiju, muttei keiju kirjoitti:
Kolmen taimen amppeli on jo jonkun näköinen.
Eli tilaa vaikka 3/per amppeli, jos haluat kukkarunsautta.
Toisaalta ei kannata ahtaa liikaa liian pieneen amppeliin, kukat eivät saa tarpeeksi kasvualustaa loistaakseen kesän.
Yhteen pieneen amppeliin ei kannata kuin yksi laittaa, vähän vaisua...riiippuu tietysti miten aiot sijoittaa amppelit muitten kukkien lomaan/sekaan.Miksi et mene taimimyymälään,siellä näet ITSE, minkäkokoisia ja näköisiä taimet ovat.
- tavallinen ja tavallinen
tilaaminen kirjoitti:
Miksi et mene taimimyymälään,siellä näet ITSE, minkäkokoisia ja näköisiä taimet ovat.
Tarkoitan sellasia mitä saa valmiiksi istutettuinakin, eli niisä on usempi taimi. Oisko se pötön koko sitten joku 2-3 litraa?
Ajan takaa sitä, että jos tavallisia taimia istutetaan amppeliin esim. 3, niin riittääkö siihen sitten yksi jumbotaimi?
Hinnasta senverran että eipä tuo postimyynti kalliimmaksi tule, täälä ainakin, jos valmiin ostat, hinta viimekeväänä 20,- ylöspäin.
- ja mieti
on muitakin paikkoja ja 10 X halvempia kuin nettikaupat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit595581KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti2013658Huono päivä
Tänään on ollut tosi raskas päivä töissä. Tekis mieli itkeä ja huutaa. En jaksa just nyt mitään. Minä niin haluaisin ja182448Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei222385Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro91288Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT671088- 1021069
- 891061
Rötösherra käräjillä
Ähtäriläisyrityksen epärehellisyys oli niin suurta, että mies yhtiön takaa oli lähellä saada ehdotonta vankeutta. Vaikeu181042Häneen rakastuminen oli sellaista
että aina uskoi ja luotti että kyllä tästä vielä edetään jotenkin. Se olikin vain rakastuneen toiveajattelua kaikki. Ta79975