Onko jollakulla tietoa minkäkokoisia ovat postimyynnissä olevat jumbotaimet? Eli siis riittääkö esim. yksi taimi per tavallinen amppeli?
Vaikea arvioida tilausmäärää kun ei käsitystä eikä tietoa taimien koosta...
Postimyyntitaimista
6
811
Vastaukset
- amppelin koosta
ja kuinka rehevää haluat, paljonko tilaat.
Mikä on "tavallinen amppeli" ? sinun mielestäsi ?
Minulla "normaalikoko" on sellainen, johon istutan esimerkiksi petunioita 3, väliin lobelioita tms.- Pelakan ystävä
Mulla tavalliseen amppeliin menee kolme riippupelargoniaa.
Amppelikokoja on ainakin 3-5, mikä on tavallinen ?? - Meiju, muttei keiju
Pelakan ystävä kirjoitti:
Mulla tavalliseen amppeliin menee kolme riippupelargoniaa.
Amppelikokoja on ainakin 3-5, mikä on tavallinen ??Kolmen taimen amppeli on jo jonkun näköinen.
Eli tilaa vaikka 3/per amppeli, jos haluat kukkarunsautta.
Toisaalta ei kannata ahtaa liikaa liian pieneen amppeliin, kukat eivät saa tarpeeksi kasvualustaa loistaakseen kesän.
Yhteen pieneen amppeliin ei kannata kuin yksi laittaa, vähän vaisua...riiippuu tietysti miten aiot sijoittaa amppelit muitten kukkien lomaan/sekaan. - tilaaminen
Meiju, muttei keiju kirjoitti:
Kolmen taimen amppeli on jo jonkun näköinen.
Eli tilaa vaikka 3/per amppeli, jos haluat kukkarunsautta.
Toisaalta ei kannata ahtaa liikaa liian pieneen amppeliin, kukat eivät saa tarpeeksi kasvualustaa loistaakseen kesän.
Yhteen pieneen amppeliin ei kannata kuin yksi laittaa, vähän vaisua...riiippuu tietysti miten aiot sijoittaa amppelit muitten kukkien lomaan/sekaan.Miksi et mene taimimyymälään,siellä näet ITSE, minkäkokoisia ja näköisiä taimet ovat.
- tavallinen ja tavallinen
tilaaminen kirjoitti:
Miksi et mene taimimyymälään,siellä näet ITSE, minkäkokoisia ja näköisiä taimet ovat.
Tarkoitan sellasia mitä saa valmiiksi istutettuinakin, eli niisä on usempi taimi. Oisko se pötön koko sitten joku 2-3 litraa?
Ajan takaa sitä, että jos tavallisia taimia istutetaan amppeliin esim. 3, niin riittääkö siihen sitten yksi jumbotaimi?
Hinnasta senverran että eipä tuo postimyynti kalliimmaksi tule, täälä ainakin, jos valmiin ostat, hinta viimekeväänä 20,- ylöspäin.
- ja mieti
on muitakin paikkoja ja 10 X halvempia kuin nettikaupat !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 873227
- 622937
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322455- 802283
- 742189
- 952026
- 121626
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j341618Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201613Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301450