Kummitus/Kauhutarinoita

Linkkejä!

Olen koittanut etsiä netistä tositapahtumiin/ihmisten kokemiin kummitus/kauhutarinoihin tarkoitettuja web-sivuja mutta en ole löytänyt.

Eli jos joku tietää jotain kummitus tai kauhu kertomuksia niin linkkejä otetaan vastaan!

Kiitos!

75

11269

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miss Blue

      mieltä.No voisin vihjata sulle ainakin että mene Googleen ja kirjoita että Kummitustarinoita Kauhajoelta ja muualta Suomesta,ellet sitten ole jo lukenutkin sen.Kyllä niitä löytää kun vaan jaksaa etsiä.En tiedä,aloin eilen illalla muistella sitä taikuria,Harry Houdinia ja menin nettiin löytääkseni miehestä enemmän tietoa.Sitten jostain syystä ajauduin haamuihin.Näin kuvia missä oli esim.nainen,joka oli parhaillaan tulossa alas portaita ja kyseessä oli kuulemma kuollut henkilö.Lisäksi luin tarinoita ihmisten kokemuksia.Osa oli ihan hirveitä ja kuulemma totta.Vähänkö pelotti niiden jälkeen mennä nukkumaan.Jätin valot ja radionkin päälle...olen vaan alkanut nyt tutkia näitä juttuja.En tiennyt,että olisin näin kiinnostunut tällaisesta...

      • ******

        voisiks millään laittaa linkkiä noihin sivustoihin joihin törmäsit?!! olis kiva iteki nähä niit kuvia... :)


    • Fenrir^
    • abrakadabra

      Mulle sattui viimeyönä merkillinen tapaus. Tulin töistä 11.30 aikoihin yöllä. Kävin keittiössä hakemassa jotain purtavaa, ja lähdin kävelemään kohti makkaria. Havahduin yhtäkkiä eteisessä pieneen palloon (n.5cm halkaisia tjsp). Näin pallon ilmestyvän tyhjästä, matkaavan noin 30cm matkan, ja taas katoavan. Tämä kaikki oli ohi alle sekunnissa. Voisiko tämä olla "orb"?. Olin kyllä aika väsynyt että voi olla että silmät temppuili, who knows.. :)

      • outo kohde

        Mullakin on parin vuoden takaa hieman vastaava kokemus. Olin jo sammuttanut kotoani valot ja menossa nukkumaan itse asiassa olohuoneen sohvalle. Eteiseen ilmaantui kuin tyhjästä arviolta 10-15 senttiä pitkä kynän tai kepin mallinen lentävä kohde, jossa oli viisi ledivalon tapaista valoa ja edessä punainen kirkas pistemäinen valo. Kohde pörräsi katon rajassa aikansa, kunnes katosi. Jännästi kohde ei tuntunut tajuavan lasisen väliseinän ideaa, koska se ei osannut lentää oviaukolle ja siitä edelleen olohuoneeseen.

        Pitäisin kohdetta ennemminkin ufona kuin kummituksena, mutta olipahan helkkarin outo esine. En tiedä mistä esine pääsi sisään ja ulos, mutta villinä veikkauksena esittäisin, että se käytti vessan tuuletushormia saapumiseen ja lähtemiseen.


      • Bob Baker
        outo kohde kirjoitti:

        Mullakin on parin vuoden takaa hieman vastaava kokemus. Olin jo sammuttanut kotoani valot ja menossa nukkumaan itse asiassa olohuoneen sohvalle. Eteiseen ilmaantui kuin tyhjästä arviolta 10-15 senttiä pitkä kynän tai kepin mallinen lentävä kohde, jossa oli viisi ledivalon tapaista valoa ja edessä punainen kirkas pistemäinen valo. Kohde pörräsi katon rajassa aikansa, kunnes katosi. Jännästi kohde ei tuntunut tajuavan lasisen väliseinän ideaa, koska se ei osannut lentää oviaukolle ja siitä edelleen olohuoneeseen.

        Pitäisin kohdetta ennemminkin ufona kuin kummituksena, mutta olipahan helkkarin outo esine. En tiedä mistä esine pääsi sisään ja ulos, mutta villinä veikkauksena esittäisin, että se käytti vessan tuuletushormia saapumiseen ja lähtemiseen.

        Näit Ufon!!! Nyr luuri käteen ja soittamaan Suomen Ufotutkijat Ry:lle


    • paniikissa

      TOSI TARINA kaikki tapahtui muutamia vuosia takaperin olin lumihommissa maikkulan vanhassa huoltolan pihassa.kello oli jotain kahden aikaan yöllä pihamaata valaisi täysikuu,tulin koneella vanhan junanvaunun kohdalle silloin meni iho kananlihalle.katsoin tarkemmin vanhaa vaunua ja silloin näin ihmistä muisttuvat kasvot jotka katsoivat minua.rakennuksiin on sotaaikana kuollut paljon vanhuksia sekä haavoittuneita sotilaita rakennukset ovat nykyään suojelualuetta.itse uskon kyseisiin tapahtumiin.HYVÄÄ KUMMITUS JAHTIA.

    • jokutyyppi-
    • uusavuttomuus loista

      Mistä näitä kaltaisiasi "olen etsinyt netistä" -tyyppejä sikiää?

      Siis meinaan, että kaltaisiasi uusavuttomia laiskureita, joilla on tietynlainen mentaliteetti saada kaikki valmiiksi katettuun pöytään valmiina?

      Hassua, että minä kirjoitin vain tiettyyn hakukoneeseen sanat kummitustarina, niin johan alkoi paukkua. Ja kas, sieltä "netistä" ei tarvitsekaan niin "etsiä" löytääkseen.

      • . . ........... .. .

        Mikä ongelma sulla on kun pitää toisten älykkyyttä kritisoida. Jäitkö paitsi vanhempien huomiota?????????????????
        Et ainakaan ole saanut tahtoasi läpi määrätä kaikessa missä haluaisit määräillä miten menet ja miten mennään.
        Ei maailma pillisi mukaan tanssi, eikä pidäkään tanssia.


      • PELOKAS EDELLEEN...
        . . ........... .. . kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla on kun pitää toisten älykkyyttä kritisoida. Jäitkö paitsi vanhempien huomiota?????????????????
        Et ainakaan ole saanut tahtoasi läpi määrätä kaikessa missä haluaisit määräillä miten menet ja miten mennään.
        Ei maailma pillisi mukaan tanssi, eikä pidäkään tanssia.

        viimevuonna leirillä pyöri päivän musta ruumisauto meidän leiri kämpillä.menitiin jo päivää ennen niin ei ollut silloin vielä leirvalvojaa.niin illalla11 aikaan kun valmoimme vielä niin näimme kun ruumis auton ovi avautui mutta emme nähneeet ketään tulevan autosta kun katsoimme tarkemmin ikkunasta silmissämme välähti jokin outo kummituksen kaltainen henkilöja kaikki näkivät sen välähdyksn silmissään ja aloimme kiljua...ja soitimme poliisille mutta sinä punaisella 10 sekunnilla auto oli poissa!!!!

        JA TÄMÄ MUUTEN TAPAHTUI IHAN OIKEASTI!!!!


      • LOL
        . . ........... .. . kirjoitti:

        Mikä ongelma sulla on kun pitää toisten älykkyyttä kritisoida. Jäitkö paitsi vanhempien huomiota?????????????????
        Et ainakaan ole saanut tahtoasi läpi määrätä kaikessa missä haluaisit määräillä miten menet ja miten mennään.
        Ei maailma pillisi mukaan tanssi, eikä pidäkään tanssia.

        mistä sä puhut? ja kelle?


      • Ärsyyntynyt

        Hei Haloo!

        Ei sun tarvii alkaa toisii kritisoimaan! Sitä paitsi kyl netist tarvii etsii.
        Esim. Sen "kummitustarinat" kirjoittaminen on jo etsimistä! Ja jos haluu löytää kauhutarinan vaik ufoista niin kai sun joutuu etsii se linkki sielt joukost ellet laita hakuun "kauhutarinoita ufoista". Mut jos olit jo hakenut sanalla Kummitustarinoita ja sit laitat haulle sanan "Kauhutarinoita ufoista" nii sit se on jo selvästi etsimistä ja se selvenee koko ajan mitä enemmän sa etsit.


    • OSITutkimusseura

      www.osit.fi
      Ei niinkään kummitustarinoita, mutta muutama kertomus paikoista, joissa väitetään tapahtuvan outoja.
      Linkkiä seuraillen voi löytää tiensä foorumille jossa sitten onkin jo muutaman ihmisen omia kokemuksia kerrottuna.

      • pelokas edelleen...

        aijaa... väitäks ettei toi oo muka tapahtunut oikeesti!? o_O meinaa kyl on!!!


    • löööhkb

      moon koklannu semmost pelii ku lohikäärmeen vuosi

    • verinen marja

      Suosittelen kokeilee tätä:ME PEILIN ETEE JA HOE VERISTÄ MARJAA NI SIHE ILMESTYY VANHA NAINEN;ÄLÄ KOKEILE KOLMEE KERTAA TAI TARUN MUKAA KUOLET.
      '

      Kokeilin bestiksen kans hiuka me kiljuttiin!

      • hunted

        Toimiko? eikös toi oo se sama kuin blody mary..siinä vaan pitää laittaa vesihana tippumaan ja kirjotta peiliin vedellä 666 ja sanoa kolme kertaa blody mary niin pitäis ilmestyä veriset kasvot...(yksin kotona pimeässä vessassa) ei oo mulla ainakaan toiminu


      • Nöpönenä69

        Vai että suosittelet?


    • Pöpöliini

      Youtubessa oli video nimeltä "Maakasperä Gloomy Forest" tai jotain sellasta jossa kerrottiin jostain kylästä Pohjanmaalla. Siel on kai nsattunu jotain tosi karmeeta ja ett sielä olis vieläki jotain outoo siel kyläs.
      Siinä on pelottavaa urkumusiikkia siinä videos.

    • __Anski

      www.paranormaali.com

      Tuossa on sivu jossa on kaikkea paranormaalia ja mysteereitä ja rikoksia ja kaikkee mielenkiintosta mediasta ja myös ihmisten omia kokemuksia jotia voi kirjottaa ja lukea!

    • moimoimoimoimoimolli

      moi

    • Kummituksiinuskova

      Tässä olis omakokemukseni miten uskon kummitukseen, olen sitte 14v..


      Äitini ja isosiskoni oli kutsuttu semmosee kokoukseen (missä oli muitakin ihmisiä ympäri maata) sinne siis tuli se riivatuista taloista se ''näytteliä'' englannista, K15 oli kokous, eli he menivät sinne ja se ''näytteliä'' oli jutelllu jonkun aikaa, kunnes hän katsoi isosiskoani.

      Se siis oli aivan tuntematon.. paitsi telkkarista tietenki, se alkoi puhumaan isosiskolle meidän talosta, väitti että äitini äitin äiti on meidän talossa (haamuna) eihän isosisko tietenkää uskonut siihen. Meillä oli rikkinäinen Tee keitin, jolla usein keitettiin teetä. Niin se ''näytteliä'' kysyi mummon äidiltäni todistusta että hän on sielä, niin mainitsi tee keittimen, että pitäs ostaa uusi, sitten isosisko ihmetteli '' miten tuo tietää että meillä on rikkinäinen tee-keitin'?
      Ja oli muutakin meidän talosta, että suihkun pitäs korjata koska tulee liian kuumaa vettä, kuten tulikin -.-.. Ja semmosta, siitä lähtien olen uskonut kummituksiin, olen nähnytkin tavallaan ''kummituksen''
      ellei ollut harhaa.. mutta puhdistin silmäni yms.. silti se ''olento'' käveli..

      Ja se oli sitten melko pelottava valkoinen vanha talo missä asuin.

      Kiitos jos luit :)

    • hiekkakirppu

      you tube on pullollaan kummitusjuttuja ja tosisellaisia.

    • Snatcher2

      Englanniksi on tälläinen sivusto jossa on parituhatta tarinaa ihmisten kokemuksista, sinne voi myös itse laittaa omia tarinoita, kunhan vain jaksaa rekisteröityä ja kirjottaa englanniksi.

      http://www.yourghoststories.com/

      • Snatcher2

        En myöskään tajua mitä te jotku tuutte tänne vaa haukkuu '' Etit vaa netistä blaa blaa blaa'', eiköhän ihmiset saa päättää mitä ne itte haluaa ettiä ja mistä? Itse tosin käytän kirjastoa taloni tutkimiseen tällä hetkellä, siellä kun tapahtuu kaikenlaista ihmeellistä. (Tosin se ei ole ihme, talo rakennettiin 1927, ja siellä on kuollut monta ihmistä salaperäisesti)


    • Kokemus

      Minulla on kokemus: Minä näin eilen... Jonkin valkoisen pakettiauton... Takana oli veristen käsien kuvia, sivuilla pelottavien naamojen kuvia... Katsoin sisään... Siellä oli kuljettajana jokin valkonaamainen, mustapukuinen... Ja se auto oli vielä talolla, jossa ennen on asunut huumeiden käyttäjiä!!!! Pelästyin ja lähdin täysillä karkuun!!!

    • sussi XD
    • outiotshawa jeninyny

      Moi tänne kirjoittelee kaks tällästä tyttöä 11.v ja 9.v me ollaan koettu kaikenlaista esim. spiritismiä ja nähty / tunnettu henkiä eli aika erityistä :) ja suurimmat osat hengistä on ollu pahjoja siis ne mitkä me ollaaan nähty :) ja tunnettu :) mä nään ja 9.v tyttö ei nää mut tuntee eli kiiz ohhhoh :D

      • jenni. 11.v

        Tosi tapahtumia mä oon 11.v
        -Kuulin vuoden 2010 alussa uuden vuoden jälkeen kuulin outoja kolahduksia ja koputista ulkoa.
        -Aloitimme talon remonttia ja uusilta huoneilta kuuluu yöllä tasan klo: 3.30 huutoja ja vain mä kuulen ne :'(
        -Koululla kesken tunnin joku (jokin) kosketti mua kylmillä käsillään.
        ja spiritismiä pelaessani ulkoa kuului omituista puhumista ja kun astuin ulos mitään ei näkynyt mitä tää on auttakaa mua? oon vaan 11.v en haluu viettää elämääni näin.


      • Outi.9v.
        jenni. 11.v kirjoitti:

        Tosi tapahtumia mä oon 11.v
        -Kuulin vuoden 2010 alussa uuden vuoden jälkeen kuulin outoja kolahduksia ja koputista ulkoa.
        -Aloitimme talon remonttia ja uusilta huoneilta kuuluu yöllä tasan klo: 3.30 huutoja ja vain mä kuulen ne :'(
        -Koululla kesken tunnin joku (jokin) kosketti mua kylmillä käsillään.
        ja spiritismiä pelaessani ulkoa kuului omituista puhumista ja kun astuin ulos mitään ei näkynyt mitä tää on auttakaa mua? oon vaan 11.v en haluu viettää elämääni näin.

        moi. mä ja Jenni ollaan koettu kaikkee yhes hja välil tuntuu et se on sekoomassa. Mäkin tunnen ja kuulen kaiken laista mut en nää. Yks yö kun vanhemmat,koira ja isoveli nukku mä heräsin kun askeleita. Ne kuulu jostain pihalta. Enollu varma olinko unes vai en. Mut seuraavana päivänä koulus Jennin ja mun pari pissis kamuu sano et mettässä joku tökki niitä niskaan ja yritti kuristaa. Me mentiin sinne selvittää tilenne ja mä meinasin melkein kuristuu kun joku terävä kynsinen henki kuristi mua! Mut Jenni näkee ne löi sitä niin et se lähti. Yks päivä vähän sitä ennen kun se tyyppi kuristi mua me oltiin Okhoklman hylätyn mielisairaan sivuil. Jenni varotti kattomasta yhtä tyyppii kauan silää. Se ei sano kyl miks mut liian myöhää! Mä olin just pyörtymäs mut onneks käänsin pääni. Outi .9v. Auttakaa haluun hengistä eroon!!!!


      • LOL
        Outi.9v. kirjoitti:

        moi. mä ja Jenni ollaan koettu kaikkee yhes hja välil tuntuu et se on sekoomassa. Mäkin tunnen ja kuulen kaiken laista mut en nää. Yks yö kun vanhemmat,koira ja isoveli nukku mä heräsin kun askeleita. Ne kuulu jostain pihalta. Enollu varma olinko unes vai en. Mut seuraavana päivänä koulus Jennin ja mun pari pissis kamuu sano et mettässä joku tökki niitä niskaan ja yritti kuristaa. Me mentiin sinne selvittää tilenne ja mä meinasin melkein kuristuu kun joku terävä kynsinen henki kuristi mua! Mut Jenni näkee ne löi sitä niin et se lähti. Yks päivä vähän sitä ennen kun se tyyppi kuristi mua me oltiin Okhoklman hylätyn mielisairaan sivuil. Jenni varotti kattomasta yhtä tyyppii kauan silää. Se ei sano kyl miks mut liian myöhää! Mä olin just pyörtymäs mut onneks käänsin pääni. Outi .9v. Auttakaa haluun hengistä eroon!!!!

        mikäsen ukon nimi on? onkos ees tosi tarina?????


      • LOL

        mäkin oon 11.W. mäkin oon kuullu ja pelkään kaiken laista


      • kata ja jenni

        miten te pystyitte ku se on vaarallista ja pelottavaa ja onko teillä lupa kokeilla edes sitä? ja tunsitteko mitään fyysistä kosketusta?


      • Lopeta kuvitteluuu
        Outi.9v. kirjoitti:

        moi. mä ja Jenni ollaan koettu kaikkee yhes hja välil tuntuu et se on sekoomassa. Mäkin tunnen ja kuulen kaiken laista mut en nää. Yks yö kun vanhemmat,koira ja isoveli nukku mä heräsin kun askeleita. Ne kuulu jostain pihalta. Enollu varma olinko unes vai en. Mut seuraavana päivänä koulus Jennin ja mun pari pissis kamuu sano et mettässä joku tökki niitä niskaan ja yritti kuristaa. Me mentiin sinne selvittää tilenne ja mä meinasin melkein kuristuu kun joku terävä kynsinen henki kuristi mua! Mut Jenni näkee ne löi sitä niin et se lähti. Yks päivä vähän sitä ennen kun se tyyppi kuristi mua me oltiin Okhoklman hylätyn mielisairaan sivuil. Jenni varotti kattomasta yhtä tyyppii kauan silää. Se ei sano kyl miks mut liian myöhää! Mä olin just pyörtymäs mut onneks käänsin pääni. Outi .9v. Auttakaa haluun hengistä eroon!!!!

        okei täs pari neuvoo! 1.Lopeta kuvittelu 2. Ei kannata lukee/kattoo mitään kauhu juttuja jos on pelokas ihminen esim luulee kokoajan et puun takaa hyppää tappaja klouni jne ku on lukenu kaikkee sellasta:)) joten niin...


    • vili406
    • rlijoijiooooooooooor

      www.kauhukuja.com

    • Viivi 10v

      Minulle tapahtui tämä talven aikana vuonna 2011 kun olin 9 vuotta.

      Olin ystäväni kanssa hänen huonessaan. Olin riisunut pitkähihaisen paitani koska oli yllättävästi kuuma ja jäin pukemaan sitä kun ystäväni lähti syömään. Kuulin hänen menevän alakertaan ja sen jälkeen kuulin myös jonkun tulevan ylös. "Älä yritä jenni, huomasin sut." sanoin, koska hahmo käveli oven taakse. Monta kertaa käskin häntä lähtemään. Kun hahmo lähti menin sinne ja sanoin kaverilleni, että ei ollut hauskaa se säikyttely. Hän sanoi ettei tiennyt koko asiasta. Kerroin siitä miten hän meni oven taakse. Ystäväni sanoi, että oli heti mennyt syömään eikä ollut tullut sinne. Säikähdin enkä enään uskalla mennä yksin kaverini huoneeseen.

      Kaverini heräsi sitten seuraavana yönä siihen, että kuuli jonkun kävelevän huoneeseen. Hän yritti hätistellä hahmoa pois ja pian se lähtikin. Seuraavaksi kaverini käveli veljensä huoneeseen, koska luuli, että hän oli tullut hänen huoneeseensa. Tämä kuitenkin nukkui kuin tukki ja, kun hän herätti veljensä hän sanoi ettei ollut tehnyt sitä.

      • ruippa-possu

        Nii vissii! Ei kannata lukee kauhu juttuja jos niistä näkee painajaisia:)) Yritätsä olla joku paranormal nuori? hahaa kattia kanssa!!


      • *・゜゚・*:.。..。.:*・' R

        Siis voi helttileili.. Mistä näitä 8-12-vuotiaita oikein tänne satelee? Tuossa iässähän pitäis vielä teidän leikkiä Barbie-nukeilla! Kiitos, olen puhunut.


      • laaaaaaaaaalaaaaaaaaa
        *・゜゚・*:.。..。.:*・' R kirjoitti:

        Siis voi helttileili.. Mistä näitä 8-12-vuotiaita oikein tänne satelee? Tuossa iässähän pitäis vielä teidän leikkiä Barbie-nukeilla! Kiitos, olen puhunut.

        Eipä kuule ne 8-12 vuotiaat enää millään barbeilla leiki. Barbit on 6-vuotiaiden juttu, ite oon jo yli muutaman vuoden yli 10, enkä oo leikkiny barbeilla enää ykkösluokan jälkeen. Enpä oo kyllä kuullu että ne kaveritkaan
        olis.


    • Haamuja

      Mä oon 12 vuotias. Mä ja mun kaveri nähään sekä kuullaan henkiä.. Kerran mä olin kävelemässä yksin illalla kotiin sielt mun kamun luota. (sen nimi on Janina) Mä vaan kävelin ylämäkee ylös kotiin ja yhtäkkii joku outo tyyppi tuli mun viereen. Se oli kai juossu, koska se oli hengästyny. Ensin se kysy mun nimee. Mä vastasin siihen suoraan, että se on Emma. Sitten se kysy, missä sä asut? Vastasin: Tässä lähellä. Sitten se seuras mua kotiin. Mä sanoin äidille: Äiti, häädätkö tän miehen. Se on seurannu mua ylämäestä saakka. Äiti katto mua vähän outona ja vastas: Kulta. Siinä ei ole mitään. Katsoin olkapääni yli ja mies seisoi yhä siinä. Siitä lähtien olen uskonut haamuihin.

      Tässä mun kaverin oma tarina:(mut mä kirjotan sen)

      Janina oli yksin päivällä sisällä, kun tämä tapahtui.

      Hän otti serkkunsa jalkapallon, ja hän potkaisi sen seinään, sitten hän meni olohuoneeseen istumaan sohvalle. Heillä on keinutuoli. Janina katsoi keinutuolia hetken ja sitten yhtäkkiä se rupesi heilumaan. Hän juoksi heti takaisin eteiseen. Sitten hän katsoi enonsa ja hänen enon vaimonsa huoneeseen, sillä sekunnilla joku hahmo ilmestyi sängylle ja alkoi puhumaan hänelle. Hän kysyi: MItä sinä haluat kysyä? Hahmo sanoi: Katso eteisen seinää. Janina pelkäsi kun hänen piti kääntyä. Seinässä oli outoja merkkejä. Jotkut merkit olivat painuneet seinään. Hän yritti ymmärtää niitä, mutta hän ei onnistunut. Hahmo sanoi: Kirjoita ne paperille. Janina kirjoitti. Janina palasi olohuoneeseen. Hahmo istui keinutuolissa. Sitten hahmo näytti, että Janinan pitäisi katsoa sohvalle. Sohvalla oli kuolleita. Sitten hän juoksi ulos ja kaikki menivät sisään. Kukaan muu ei nähnyt ketään.


      Sitten meillä on kaikkee muutakin. Esim. kerran me oltiin meillä. Sitten me mentii ulos ja mun sisko ei ollu kotona. Ei kukaan meiän perheestä ei ollu. Me oltii trampalla ja sitten mun siskon ikkuna aukes. Sitte me huudettii pitkään sinne huoneeseen. Mut sitte se ikkuna meni kiinni. Me lähettii juoksee pitkän matkan päähän siitä ikkunasta. Janina näki siinä ikkunassa jonkun käden ja minä ja mun yks toine kaveri nähtii silmät.


      Tää on oikeesti karmeeta. :'(

      • ann22

        plåää pidä pääskii idiot pelkuri!!


      • Anonyymi

        Tuu meille nii saat sellaiseen selkäsaunan että pääset hädin tuskin sanomaan lekurille päivää vitun läski ja ruma lutkahuora


    • Liftariaave

      Kuulin kerran kaverltani että kun tien poskessa on liftaaja jos menet siitä ohi se tulee ikkunaan kiinni siis auton ikkunaan ja jos otat hänet kyytiin hän huutaa HELP ME! Ja katoaa ihmeellistä kaverini oli kuullut sen kaveriltaan ja hän taas kaveriltaan ja sanoi näin sen se oli kauheaa hän näytti vielä kuvan siitä.
      Tunnistamattomaksi ko sitä saa sanoa vai No kuitenkin hengestä

    • pelottavajuttu.

      Kerran mulle sattu yks pelottava juttu :o Olin kotona ja laitoin telkkarin päälle. Sieltä tuli joku suomiräppi mainos ja siellä oli pikku g ja kaikki.... :o VÄHÄNKÖ SÄIKÄHIN :O Tuli isoja traumoja, en avaa enää ikinä telkkaria sillon ku oon yksin kotona :( Oon just ja just hengissä sen jälkee ;(

      • odixci

        Paskasti kopioit mikserin sivuilta ton suomiräppimainoksen


    • Juup :D

      Vuonna 2003 nainen joutui hurmaajan uhriksi.hurmaaja hurmasi naisen sanoen:Hurmioon joudut hurmaavasta tuoksustani. Kirjoita eteenpäin niin nainen ei pääse kattoosi vaanimaan ,tai jopa surmaamaan sinua!

    • takkahuone

      kirjoita hakuun: takkahuone
      Siellä kaikki tarinat ovat tosia. Tatinoita on paljon. Voit valita haluatko lukea Etelän, Lännen, Idän vai Pohjois Suomen aavetarinoita.

    • Painajaistyttö

      Olen onnellinen, tallilla kerrottiin kummitustarinoita ja näin mitä ihmeellisintä painajaista.....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!











































































































































































      jee alemmas






































































































      jee vielä alemmas
































































































































      vielä vähän









































































      kiitos kun luit

    • Bob Baker

      Tässä yksi. Rehellistä puhetta kummituksista


      www.skepsisi.fi

    • uuuuh

      vuonna 2002 minä olin kotona ja mun katossa oli paska jha sitten ko mää meniin ulos sanomaan äitille että mun katossa on paska ja se tuli kattomaan ja se ei ennää ollu siellä ja sitten äiti sanoi oootkosä ottanu lääkkeeyt ja mä vastasin oon han mää ja äiti otti auton avaimet ja sanoi nyt lähetään hullujenhuoneelle ja mä kiljuin ja huusin ei varmaan mennä ja sitten päästiin autoon niin sanoin haista vittu äiti mä en hoitoo tarvi sähän sitä hoitoo tarvit..... ja täää in pelottavaa ja nyt joku mies tullee ja tappaa apuaaaa............

      • munaaaaa

        XDXDXDXDXDXDXXXXDDDD ihan paras!!!


      • uuuuh
        munaaaaa kirjoitti:

        XDXDXDXDXDXDXXXXDDDD ihan paras!!!

        kiitos vaa nii onki ja maailman pelottavin !!!!


      • munaaaaa
        uuuuh kirjoitti:

        kiitos vaa nii onki ja maailman pelottavin !!!!

        :)


      • homssu123
        munaaaaa kirjoitti:

        :)

        moro oot iha paska


      • uuuuh
        homssu123 kirjoitti:

        moro oot iha paska

        Noniiiiiiiii mää näin paskaa katossa!!!


      • homssu123
        uuuuh kirjoitti:

        Noniiiiiiiii mää näin paskaa katossa!!!

        ookoo


      • uuuuh
        homssu123 kirjoitti:

        ookoo

        noniiiii älä sitten usko! oot tommonen munanripulinuolia!


      • munaaaaa
        uuuuh kirjoitti:

        noniiiii älä sitten usko! oot tommonen munanripulinuolia!

        älkää riielkö!:)


    • outoo

      Minä itse olen kokenut vaikka mitä eilen illalla sain facebookissa viestin ja siinä luki mä tapan sut vielä että jos kerrot poliisille niin olet pulassa ja tapan sinun tärkeimmät lähimmäiset ja minua pelotta nyt niin paljon.

    • päivee

      On kyl helvetin vanha keskustelu mut meni jo.
      Mun vaarin puoliso oli niitten mökillä. Tää oli siis vähä aika sen jälkee kun mun vaari kuoli. No sitte haukka oli lentäny tän mökin sisälle. Mari (vaarin puoliso) oli sit vaa kattonu sivusta mitä se tekee. Siel se haukka vähä lenteli ympäri mökkiä (on siis iso mökki ja vaari ja Mari rakentanut kahdestaan) ja huomas et haukka ikään kuin tunsi kaikki paikat siit mökist. Ja hauskinta varmaan on se et mun sukunimes on 'falk' mikä on ruotsia ja tarkottaa haukkaa. (vaari on siis isän puolelt). No siel se vähä aikaa oli ollu ja koiratki oli ihan rauhallisena. Sit se tuli Marin luo siihe lähelle ja räpytteli sit vähä aikaa ennen ku lens pois ovesta. Oli muute aika creepyy kuunnella ja sillee. Ite sillee ja sillee uskon yliluonnollisiin juttuihin mut en koskaan pelkää niitä. En sanois et oon hirveen rohkeekaan mut jotenki, en pelotu helposti.
      Semmosta, en oo kyl koskaan huomannu mitää sen erikoisempaa mut välil toivoisin et vaari tekis jotain et tiesisin et se ois fine..

    • mikko1111

      moi tietääkö joku missä sijaitsee ristiinan hautausmaan viereinen tie siellä kuulemma kummittelee

    • Noraaw

      Hyviä. Kauhutarinoita

      • Nabila07

        Hyvii tarinoit


      • Noraaw
        Nabila07 kirjoitti:

        Hyvii tarinoit

        Niin tänne voit laittaa itekki ;)


    • Noraaw

      Täs yks tarina:
      Olipa kerran tytto ja poika ja äiti ja isä eräänä päiväna äidin ja isän piti lähteä kaupunkiin
      Äiti:älkää avako kenellekkään ovia ja ikkunoita
      Isä: hei hei
      Kun isä ja äiti lähtivät tyttö ja poika avasivat telkkarin telkkarissa sanottiin kratsh kratsh pum on päässyt mielisairaalasta pakoon jos kuulet kratsh kratsh pum mene pöydän päälle kyykkyyn muuten hän tappaa sinut yhtääkkiä poika ja tyttö kuulivat kratsh kratsh pum tyttö meni kyykkyyn pöydän päälle ja poika alle kratsh kratsh pum tappoi näin pojan: hän veti pojan jalat irti ja laitti ne itselleen sitten pojasta tuli uusi kratsh krats pum. Kun äiti ja isä tulivat tyttö kertoi mitä oli tapahtunut ja itki
      Isä: älä itke ...
      Loppu
      Tiiätkö miksi kratsh kratsh pum min nimi on. Kratsh kratsh pum koska kun se kävelee tikkaita pitkin ilman jalkoja taloon

    • Tylsätybä

      Erään tytön vanhemmat lähtivät elokuviin. Tyttö oli veljensä kanssa kotona kahdestaan. Hän meni sänkyyn ja luki kirjaa. Hänen veljensä pyysi häntä syömään alakertaan. He söivät jugurttia, sitten he kuulivat suihkusta ääniä. Niinkuin suihku olisi laitettu päälle, he säikähtivät niin että jugurtti lensi lattialle. He eivät uskaltaneet muuta kuin soittaa vanhemmille. Tytön veli tajusi, että vanhemmathan olivat elokuvissa ja siellä pitäisi olla puhelin äänettömällä, joten vanhemmat eivät kuitenkaan vastaisi. He päättivät soittaa 112:seen sillä taloon oltaisiin voitu murtautua, eihän suihku itsestään päälle mene. He odottivat poliiseja noin 10min. Ennen kuin poliisit tulivat suihku meni kiinni ja suihkun oven lukko laitettiin kiinni. Sisarukset olivat niin peloissaan, että juoksivat ylös ja lukittautuivat yläkerran vessaan. He kuulivat kuinka suihkun ovi avautui ja joku juoksi raput ylös. Joku rämpytti vessan oven kahvaa kunnes ulkoovelta kuului: Täällä on poliisi, avatkaa! Olimme helpottuneita kun poliisit paiskasivat oven auki. Hetken päästä he tulivat ylös ja huusivat miehelle: Nouse ylös! Selvitämme tämän. Kuulin kuinka poliisit tappelivat miehen kanssa. Muutaman minuutin päästä poliisit huusivat: Tule ulos vessasta. Tulimme ulos ja kerroimme kaiken. Poliisit sanoivat: hyvä ettette avanneet vessan ovea, sillä mies on sarjamurhaaja, ja hän seisoi puukko kädessä ja rämpytti kahvaa...

    • Anonyymi

      Olin tähän tapahtuma aikaan 11v ku tää tapahtui ja minun äitilleni olin äitini kanssa ilta kävelyllä ja me molemmat kuultiin askelia metsästä sanoi äitilleni että meitä seuraa joku sitten äiti että mennään kotiin ja nyt minä sanon yö tapahtumasta ku olin nukkumassa kuulin kolinaa ja oven koputusta sitten menin katomaan ovesta kuka koputti ja ku avasin oven siellä ei ollut ketään tämä oli minun karmiva tositarinaa en tiiä kuka se oli joka seurasi minua ja äitiäni ja mitä hän teki minun koti ovellani

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6599
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4253
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      271
      2670
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2050
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1578
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1407
    7. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1121
    8. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1117
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1074
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1041
    Aihe