Terve Rellu naiset/miehet. Luin tässä rellu palstaa ja heti heräsi mukat vanhat muistot mieleen omalta rellu vuosilta. Omistin silloin Renault 5 L. Auto toimi hyvin varsinkin kesällä ja bensan kulutus oli todella pieni. Talvella autossa tarkeni, kun koetaulusta otti tuhkakupin pois, nimittäin sieltä puhalsi todella kuumaa ilmaa ja se levisi autoon. Autosta jäi vain hyvät muistot. Rellu vaihtui Saab 99 ja minä sairastuin saabismiin. Nykyisin Rellu voi olla kuitenkin vahva ehdokas autonvaihtoa mietittäessä. Sillä Rellu on tajunut, että autossa täytyy olla turbo ja sen on oltava turvallinen, eli saabin filosofian mukaan rakennettuja autoja. Hyvää loppukesän jatkoja kaikille rellukuskeille.
Mukavat muistot
Saab
2
378
Vastaukset
- Me II
Kesänjatkoa vaan, toivoo entinen viidakkorumpukuski, nykynen kakkosmeganen rauhallinen kuljettaja.
- Renault
Jotain "yhteistä" rellulla ja saabilla taitaa olla.
Näiden kahden merkin välillä minäkin vaihtelen ja molempiin olen aina ollut tyytyväinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin Enter-napilla tehdään miljardi euroa - Helsingissä
"Ei se nyt niin kovin ihmeelliseltä näytä. Tavallinen nappi, musta muovinpala, joka kököttää parikymppiä maksavan mustan2018824- 695795
- 245367
Perussuomalaiset kirjoittaa vain positiivisista uutisista
Ei tarvitse palstaa paljon seurata, kun sen huomaa. Joka ainoa positiivinen uutinen Suomen taloudesta tai ylipäätään, ni405250Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv395094Ben Z: "SDP ei ole ollut 50 vuoteen näin huolissaan velasta"
"– Olen ollut eduskunnassa noin 50 vuotta, eikä SDP ole koskaan ollut niin huolissaan velasta kuin nyt. Se on tietysti h824997- 624523
- 434187
Mitä luulet, miten Martina Aitolehti pärjää Erikoisjoukoissa?
Kohujulkkis, yrittäjä ja hyvinvointivalmentaja Martina Aitolehti on mukana Erikoisjoukot-realityssä. Erikoisjoukot on533490- 493175