Kuinka moni tykkäs et koulu alko? ja kui moni tykkais viel lomailla? Mun mielest koulu alko iha sopivasti...
Muutenki menee koulus iha hyvin, mut sit jotenki ku oon ysillä ja lukios o yks ihana tyyppi, vaik sille oon pelkkä frendi....=p
No jokatapauksessa koulu tuntuu tylsältä jossain määrin... On mulla frendei aika kivasti ja kaikki muutki on ok...
Jokatapaukses ain must tuntuu, et mua ahistaa koulutunnit ja en kestä laskea, kirjottaa tai mitäää.....:( Iha sairaan kamala tunne...=(
Tuntuu silt, et oon ihan pelle ku kirjotan tälläst, mut teki ny vaa mieli kirjottaa.....
No kommentteja?=)
Koulu? paskaa? vai kivaa?
7
310
Vastaukset
- Einari
kuuleppas tyttsy..tuu sÄ tänne töihi nii määtulisi sinne koulunpenkkille.
tiiä vaikka jotai siälä oppis
vaa onkoha niille mulle mittää oPetettavaa - Tilhi
Siis koulu alkoi mielestäsi "iha sopivasti" ja sinulla menee koulussa "iha hyvin", mutta sinua "ahistaa koulutunnit"? Eli oletko tyytväinen kouluun vai et? Kun ei tuosta ota erkkikään selvää.
- ScoolGirl
Sitä mä just meinasin eli mua ahistaa välillä tunnilla ja tekis mieli huutaa!, mut tokkopa sä sitä tajuat..:=)
- tomi
ScoolGirl kirjoitti:
Sitä mä just meinasin eli mua ahistaa välillä tunnilla ja tekis mieli huutaa!, mut tokkopa sä sitä tajuat..:=)
niin,no, kyllä mä ymmärrän sua niinku jotenkin,silleen..,mun pikkusysterillä on ollut tollasia...öö..hiukan samanlaisia juttuja kun sulla mut pakkopa sinun on vain koittaa kestää,jos soot ysillä..niin pianpa pääset poijjes sieltä=)
- m3r
kyl se wituttaa muaki mut aina musti selittää joo kun käyt sen kunnol niin saat kunno duuni.. kyllähän haluun elää kuitenki omillani :>
8:silla oleva jäbä :> - Ernesti
Kuule käy se peruskoulus kunnolla loppuun. Minuakin sapettaa kun olen näet lukion tokalla ja vieläkään en ole oppinut mitään kovin vallankumouksellista mikä olisi verrattavissa luku/lasku/kirjoittamis taitoon.
Minua ahistaa jatkuvasti, aina koulussa.. murehdin tulevaisuutta. Koulu on sitä mitä siitä itse teet. Ihan niinkuin elämä. Life is what you make of it.
Kesäloma meni aivan liian nopeasti, ensin oli kylmä sitten kuuma ja sitten kun vasta tottu ajatukseen että on loma, niin heti pitää lähtee kouluun. :| Well.- BiTcH
opettele kirjottamaan koulu oikein..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Epäily: Räppäri yritti tappaa vauvansa.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/epaily-mies-yritti-tappaa-vauvansa/9300728 Tämä on erittäin järkyttävä teko täysin p475445Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "612286Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella181840Onko Sanna menossa Ukrainaan viettämään vuosipäivää?
Kun on bongattu Varsovan lentokentältä?1451761- 171565
No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol301477Kulukusuunnat
Eikö kuhmolaiset iha oikiasti tiiä kumpi o vasen ja kumpi oikia? Tuolla ku liikennemerkissä näkyy nuolet ylös ja alas, v5136881-vuotias Frederik avoimena - Ei omasta mielestä kelpaa tästä syystä realityihin: "Veemäinen..."
Junttidiscon kuninkaana tunnettu Frederik, 81, on esiintymislavoilla suvereeni tekijä. Mies on viihdyttänyt ympäri Suome171107Muusikko yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan
Karu epäily: Muusikko, 32, yritti tappaa kaksiviikkoisen vauvan Oulussa. IS:n selvityksen perusteella miestä ei ole syy771078Joutuuko Suomi24-palvelu taas oikeuteen ?
Nämä Purraa ja Perussuomalaista johtoa pedofiilian suojeliana pitävän kirjoittajan viestit eivät vain poistu täältä. Se219989