Toimiiko Leijona n / Kalat m..?

Kikattava!

Hei, voisiko joku kertoo kuinka toimii Jellona naisen ja Kalat miehen yhdistelmä? Itellä ei oo yhtään kokemuksia Kalat miehestä parisuhteessa.

Mutta joku ihmeellinen vetovoima ja kihelmöinti meidän kahden välillä vaan on, koska tunnen ja aistin sen. :) Tavattiin vuosi sitten keväällä täällä netissä, ja nyt ollaan pidetty etäisyyttä noin kolme kuukautta. Mutta nyt kun vähän aikaa sitten törmättiin ihan sattumalta täällä netissä, niin sen jälkeen ollaankin taas oltu melkein joka päivä yhteyksissä puolin ja toisin, että miten tästä nyt kannattais edetä..? Tykkään kyllä tyypistä todella paljon, ja meillä riittää kyllä keskusteltavaa asiasta kuin asiasta, mutta koska hän on jo kuitenkin varattu, niin en ole viitsinyt sitä sanoa hänelle, että tykkään hänestä. Vai pitäisikö se sanoa siitä huolimatta? Tää tyyppi ei kyllä vaikuta olevan tosissaan ton seurustelu juttunsa suhteen, tai sellaisen kuvan hän on itsestään antanut mulle. Voin tietysti olla myös väärässä, tiedä häntä!

8

1792

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • toimi ei

      Oli se meilläkin hauskaa alkuun mutta kalat on leijonanaiselle liian nahjus.
      Alkuun on kivaa ja paljon puhuttavaa ja yhteistä ja mietit että missä tää tyyppi on mun elämäni ajan ollut mutta siihen se jää.
      Kalat lupaa taivaita ja lunasta se ei mitään.
      Minä tulisielu leijonana odotan tapahtuvan niitä asioita. Siinäs odotat, niitä ei tule.

      Mitä tulee mukavuuteen muita kohtaa, perseelleni meinasin lentää, kalathan flirttaa aivan avoimesti toisten muijien kanssa vaikka ite seison vieressä, ja törkeesti!

      Ja ylipäätään miksi olet pöljä ja tunget toisten suhteeseen jos tiedät hänen olevan varattu? Kai mies on aina mies ja on imarreltu, jos hänestä ollaan kiinnostuneita vaikka olisi mikä lahnasardilli hyvänsä.

      Ei toimi ainakaan meillä!
      Ja avoimena ihmisenä minä leijonana en voi ymmärtää niitä murjotuskohtauksia kun asiat vois puhua ja selvittää.

      • -//-

        Ai, mikskö tuppauduin seurustelevan parin väliin, vai..? No hei, haloo! Ensinnäkään mä en ees tienny, että tää tyyppi oli varattu. Ja toiseksi sain tietää sen asian vasta myöhemmin ihan itse. Tää tyyppi, ei varmaan edes tiedä, vielä tänäkään päivänä, että mä tiedä hänen seurustelevan. Että sikäli, kiitos oikein paljon vastauksista. Nyt tiedän miten jatkossa toimia!


      • leotyttö

        Kalamies on ihastuttava ihminen, joka puhuu naisen pyörryksiin...kun menee hyvin. Ei osaa puhua, kun tulee vaikeita päiviä. Riidat ohitetaan "ei puhuta tästä enää"-huomautuksella.

        Pitäisi-pitäisi -mies. Paljon ihania suunnitelmia, mitään ei saa toteutetuksi.

        Kärsimätön ja kyllästyy nopeasti...varsinkin naisiin. Vaihtaa lennosta eikä muista kertoa edelliselle, että uusi on jo kierroksessa.

        Kalamiehellä on kummallinen tapa etsiä naisystäväkseen nimenomaan leijona-naista, jonka kanssa ei kuitenkaan suhde toimi. Mutta eipä silakka usko, vaikka on päänsä pistänyt samaan rysään aina uudestaan ja uudestaan...

        Joo täydellinen "mätsi" leijona-naiselle.... Unohda pian koko juttu !!


    • kokeiltu

      Flirttailee jopa kaupan kassalle vaikka yhdessä kaupassa käytiin. No mukavaa oli jonkun aikaa vaikkakin hankalaa yhteiselämää. Sitten muita naisia kuvioissa. Ero tuli.

      • itse olen

        kalat nainen ja mies oli leijona. Meillä oli just tuollanen suhde mitä tässä nämä pari vastausta on, vaik merkit oli eri päin =) mies käyttäyty noiden kalamiesten tavoin. Mua otti päähän se saamattomuus ja jatkuva flirttailu. Petti sit kerran baarireissulla ja se siitä. Outoa, liekkö nousevalta merkiltään ollut kalat, kun itse oon leijona :)

        Ketjun aloittajalle sanoisin ettei hyvältä näytä. Mietippäs jos se samainen mies tekis sit samaa sun selän takana.. miltä tuntuis. Itse en ainaka haluais olla osallisena tuollases.
        Mä en tiedä yhtäkään suhdetta joka olis loppujen lopuks kestäny, jos alkanu toisen vielä seurustellessa. Toki niitäki varmaan on, mut suhteen alussa valetaan perustukset, jolle suhde rakennetaan. Jos se on kyhätty salailusta, valheista, petturuudesta, sama ku suolle rakentais.


      • että....
        itse olen kirjoitti:

        kalat nainen ja mies oli leijona. Meillä oli just tuollanen suhde mitä tässä nämä pari vastausta on, vaik merkit oli eri päin =) mies käyttäyty noiden kalamiesten tavoin. Mua otti päähän se saamattomuus ja jatkuva flirttailu. Petti sit kerran baarireissulla ja se siitä. Outoa, liekkö nousevalta merkiltään ollut kalat, kun itse oon leijona :)

        Ketjun aloittajalle sanoisin ettei hyvältä näytä. Mietippäs jos se samainen mies tekis sit samaa sun selän takana.. miltä tuntuis. Itse en ainaka haluais olla osallisena tuollases.
        Mä en tiedä yhtäkään suhdetta joka olis loppujen lopuks kestäny, jos alkanu toisen vielä seurustellessa. Toki niitäki varmaan on, mut suhteen alussa valetaan perustukset, jolle suhde rakennetaan. Jos se on kyhätty salailusta, valheista, petturuudesta, sama ku suolle rakentais.

        Tämäkin kalat jonka kanssa seurustelen, ei myöskään kertonut että hänhän oli vielä naimisissa, kun aloimme seurustella kunnes kerran oli kiire meno, eropapereiden kirjoitus... Että vapaa olen, joo!

        Yleistää ei saa mutta sen verran voi yleistää että kai ne kaikki miehet joissain tilanteissa toimii samalla tavalla horoskooppimerkistä riippumatta.. Aina flirtti päällä.
        Mutta tämä kyseinen tolvana ei tuntunut edes tajuavan jälkeenpäin mistä vedin herneet nenään.
        Hänkin flirttas kaupan myyjälle.


      • näitähän
        että.... kirjoitti:

        Tämäkin kalat jonka kanssa seurustelen, ei myöskään kertonut että hänhän oli vielä naimisissa, kun aloimme seurustella kunnes kerran oli kiire meno, eropapereiden kirjoitus... Että vapaa olen, joo!

        Yleistää ei saa mutta sen verran voi yleistää että kai ne kaikki miehet joissain tilanteissa toimii samalla tavalla horoskooppimerkistä riippumatta.. Aina flirtti päällä.
        Mutta tämä kyseinen tolvana ei tuntunut edes tajuavan jälkeenpäin mistä vedin herneet nenään.
        Hänkin flirttas kaupan myyjälle.

        riittää valitettavasti.
        EHKÄ on myös niin, että kun toinen ihminen loukkaa pahasti, sitä luonnollisesti etsii ja miettii syytä siihen.. "kuinka hän pystyi tekemään minulle näin?!". Sitten kun selityksiä tai vastauksia ei epätietoisuuteen ja pahaan mieleen saa, on itselle helpompaa löytää se syy horoskoopista. Jotkut ihmiset kun vaan on niin itsekkäitä, ajattelemattomia tai sisältä mätiä. En tiedä..
        Kun onhan tuolla maailmalla sellasiakin miehiä, jotka kyllä flirttaa, mut se jää siihen. Kun siinäkin on eroja, onko flirtti kevyt päivän piristys satunnaiselle ohikulkijalle vai irstasta vihjailua toistuvasti samoille ihmisille... kumpi pahempi? Sitten taas jos kotona mennyt pidemmän aikaa huonosti, se flirtti johtaa helposti ihastumiseen jne.

        Valhe on aina valhe ja oleellisen asian kertomatta jättäminenkin petollisuutta. Kumma kun jotkut ei vaan sitä tajua tai halua tajuta, kun toiselle niin tekevät. Henkisesti kieroon kasvaneita vai moraalittomia... vastenmielistä joka tapauksessa.
        Valitettavasti näitä vastaavia tarinoita riittää... voi vain toivoa, ettei itse kohtaa enää tuollaisia miehiä!


      • ja flirtillä eroa
        näitähän kirjoitti:

        riittää valitettavasti.
        EHKÄ on myös niin, että kun toinen ihminen loukkaa pahasti, sitä luonnollisesti etsii ja miettii syytä siihen.. "kuinka hän pystyi tekemään minulle näin?!". Sitten kun selityksiä tai vastauksia ei epätietoisuuteen ja pahaan mieleen saa, on itselle helpompaa löytää se syy horoskoopista. Jotkut ihmiset kun vaan on niin itsekkäitä, ajattelemattomia tai sisältä mätiä. En tiedä..
        Kun onhan tuolla maailmalla sellasiakin miehiä, jotka kyllä flirttaa, mut se jää siihen. Kun siinäkin on eroja, onko flirtti kevyt päivän piristys satunnaiselle ohikulkijalle vai irstasta vihjailua toistuvasti samoille ihmisille... kumpi pahempi? Sitten taas jos kotona mennyt pidemmän aikaa huonosti, se flirtti johtaa helposti ihastumiseen jne.

        Valhe on aina valhe ja oleellisen asian kertomatta jättäminenkin petollisuutta. Kumma kun jotkut ei vaan sitä tajua tai halua tajuta, kun toiselle niin tekevät. Henkisesti kieroon kasvaneita vai moraalittomia... vastenmielistä joka tapauksessa.
        Valitettavasti näitä vastaavia tarinoita riittää... voi vain toivoa, ettei itse kohtaa enää tuollaisia miehiä!

        Kyllähän kaikki ihmiset flirttailee joskus mutta jos toinen tekee sitä jatkuvaan ja kaikille, se alkaa kyllästyttää.
        Kys. ihmisen flirtti kaupan kassalla ei näyttänyt olevan kohteestakaan kovin ihanaa, siltä tyttö ainakin näytti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe