Onko teillä kokemusta soutamisesta kahdestaan samassa veneessä, siis että molemmilla on airot?
Kaksilla airoilla soutaminen
7
1000
Vastaukset
- juupa
kokemusta on.
- löasdlfghsdoiadbf
On kokemusta. Menee aika haipakkaa. Ja jos molemmilla on airot, ei tule riitaa kumpi saa soutaa.
- savolaisukko
Soutaminenhan on eukon hommaa. Saako siis jossain päin Suomea pitää kahta akkaa vai miksi kahdet airot?
- omassa elämässä
savolaisukko kirjoitti:
Soutaminenhan on eukon hommaa. Saako siis jossain päin Suomea pitää kahta akkaa vai miksi kahdet airot?
saa pitää.
Mutta se ongelma on vain siinä, että monetkaan akat ei tule toimeen toisten akkojen kanssa.
Tai jos tulee, niin ei niistä ole sitten miehelle huvia.
- Rantatarkkailija
Kirkkoveneessä on seitsemän airoparia ja silti onnistuu hienosti.Se soutaja joka on lähempänä veneen perää määrää tahdin.
- rvaSoutaa
Hei,
olen vakuuttunut, että saat soutukumppanin, kun vain mainitset, että veneessä on kahdelle soutupaikka!
Minusta on mukava soudella parisoutua - hauskaa ja rattoisaa. Kahdet airot ostettiin, kun tilattiin soutuvene. Ja mikäs siinä soudellessa toisinaan yksinkin, on sekin vaihtelua. Ja todellakin ystävät haluavat mukaan soutamaan - kunhan vain pyydät!
Olen ihan koukussa soutamiseen - myös parisoutuun! - rvaSoutaa
...ja pitää kommentoida noita aiempia vastauksia, että mitä he täällä norkoilevat - kenties vesille tekisi mieli, mieluiten tietty soutaen. Vaikka väittävät moottoriveneellä kulkevan tai istuvan veneessä. Eivätpä tiedä paljon soutelusta, ainakaan merellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272830Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän302370- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542209Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211822Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3901686Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1021622- 3061525
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm141436- 1331428