Gallup sinkkuudesta

yksin18

sinkut tänne jotain sepitystä jos olet sinkku! Sano ikä, sukupuoli ja oletko ollut sinkku aina!

oma: 18, M, melkein aina

24

812

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yks

21, M, Aina!

• Neitonen

Ikä: Vajaat 19 vuotta
      Sukupuoli: Nainen
      Oletko ollut sinkku aina: En. ( Tosin, mikä lasketaan tosissaan seurusteluksi!?)

Miksi sinkkuuteen suhtaudutaan niin negatiivisesti?
      Onhan se tavallaan surullista, tai haikeaa, katsella kaikkia kavereitaan omien kultiensa kanssa. Mutta eikö kuitenkin ole parempi löytää joskus se oikeasti ihana ihminen, kuin roikkua kiinni monissa väliaikaisissa?

• Filosofin Poika

heh.. Varmasti ensimmäinen kerta, kun tunnustan olevani sinkku, sanalla "sinkku". Ärsyttävä sana.

Okkei.

Ikä: vajaa 20
      Sex: M
      Sinkkuna olen ollut suurimmaks osiks. :)

• Afeni

Ikä: 19
      Sukupuoli: nainen
      Olenko ollut sinkku aina: En, pari vähän päälle vuoden pituista suhdetta on takana...

• kettu

samat vastaukset kuin kysymyksen laatijalla :p

• ~sinkku~

..aina olen ollut. Ei ole osunut kohdalle, tai sitten se on ollut vaan yksipuolista ihastumista.
      N,17

• jenzku*

nyt oon sinkku, ollu about kolme viikkoo? en oo ollu aina sinkku, 9 eri äijää on ollu...joista kuuden kaa seurustellu.. oon 17 vuotta, ja likka..

• Minni

18, N, En. Viimeiset kaksi vuotta kyllä.

• Rowen

Ikää on 20 vuotta, sukupuoli mies, ja olen ollut sinkku aina.

• Maija

Kahen viikon päästä 19.Ja sinkku oon ollu aina.
      Ei vaan oo vielä kertaakaan kohlahtanu...=)

• ikuisesti

15 N ja ollu aina sinkku. Eikä lähelläkään siitä pois pääsemiseks

• zinkku18

minä myös ja oon jo 18:(

• Sunny :)

...

• ~N-18~

Nainen 18v
      Sinkkuna ollut pian 2-vuotta ja jo kyllästyttää!!

• zinkku18

Stadista?

• ~¨N-18~
        zinkku18 kirjoitti:

Stadista?

En!:(

• zinkku18
        ~¨N-18~ kirjoitti:

En!:(

aina mun tuuria, mutta kyllä sä sen jätkän löydät, toisin kuin mä sitä muijaa! Hyvät jatkot!

• idis85

...Olen nainen, pian 18 ja ollu sinkku aina... ja varmaan tuun olemaan lopun ikänikin. :/

• juu

18, tyttö, olen aina ollut, valitettavasti, ja toivoen ettei tää oo ikuista.

• joopa

siis voi jumalauta..... ensinnäkin oot muuten hieman..hhm noh...Mietis nyt hieman olet 18 vuotta ja vapaa, et todellakaan mikään peräkammarin poika....(siis ikuinen sinkiin...
      Mutta jooh siis olisit onnellinen ettei ole ämmää valittamassa kokoajan sun tekemisistä ja menoista...Kylpä uskon että ehdit kyllästyyn saman anisen pärstään jso sitä 50-vuotta katselet...
      Nauti vapaudesta, ja iske naisia baarista taikka muualta vastaavasta....kyl sä kuules viellä kerkeet....

t.sinkku mies 22 ja onnellinen sellanen...

• *RaKaSTuNuT*

oon 17wee.. Tyttö.. enkä oo ollu aina sinkku, mut melkeimpä...Ku oon niin ujo;) :P

• minä vain 85

18 v, nainen, sinkku aina. Monestihan se tietysti tuntuu, että on ikävä sitä, josta pitää (muttei kuitenkaan hänelle sitä uskalla sanoa). Epätoivoinen en kuitenkaan ole, tiedän, että jonkun saisin. Mutta kun en voi vain "ottaa jotain", tahdon ihmisen, josta oikeasti välitän ja joka tuntee samoin. Esteenä mahdollisesti on sekin, että kun isken silmäni johonkuhun, en edes tahdo ajatella muita. Ja taas kuluu vuosi hukkaan...

• Lizz

*huokasee* Oon halunnu jätkän jo kauan..
      Jotain pientä säpinää on ollu mut en oo koskaan suudellu ketään... enkä vissin halannutkaan (jätkää).... Mä niin haluaisin poikakamun, oon laiha ja ihan ok näkönen.. Mut sitä jätkää en oo saanu, ei oo yhtään kunnon kamua ketkä ois jätkiä, vielä ala-asteella oli, mut ei enään. Joittenki jätkien kans vilkuillaan toisiamme mutta ei muuta. Rakastun luultavasti vääriin ihmisiin... Ketään niistä en oo "saanu".

ELI: olen ollut sinkku aina vaikka noh.. olenki vasta 14v ja N, mut kukaan kamuista ei oo enää sinkku.. :(

• fragile

23v, M, sinkku ollut aina lukuunottamatta
      muutamaa kuukautta kerran 17-vuotiaana.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4098
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2320
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      766
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    Aihe